Citat:
Men herregud, när ska ni fatta att Sverige inte är hela mänskligheten?Men herregud. Hur många tjejer i sverige tror du är inlåsta i sina rum och blir mördade om de blir påkomna med att ha sex? Visst förekommer det heder bland vissa invandrargrupper, men dessa tjejer är väldigt få. Bland etniska svenska tjejer är den så gott som 0 %. Det är typ max 10 % av MENA-tjejerna som har det på det här sättet. Det finns ingen utbredd oskuldsnorm i samhället eller bland tjejer. En vanlig tjej i Sverige har haft en eller flera förhållanden (och sex förövrigt) vid yngre 20 årsåldern. Hur många män i yngre 20 årsåldern kan skryta med att ha haft ett eller flera förhållanden eller sex mer än en gång?
Är det du som bestämmer när sex är sex? Hur ska man tolka ömsesidighet? Är det inte ömsesidighet att man gör upp om en transaktion för en tjänst? Är inte sex helt enkelt att man doppar skorpan i brödlådan? Märk väl att jag inte förespråkar våldtäkt, sexköp av barn, oaktsam våldtäkt (att man i god tro köper en kvinna som är ett uppenbart offer för hallickar och människohandel).
Vad jag vet så har jag aldrig tvingat någon tjej att ha sex med mig eller inte respekterat kvinnor att ha rätt till deras sexualitet. Jävlar vad du förvränger.
Är det du som bestämmer när sex är sex? Hur ska man tolka ömsesidighet? Är det inte ömsesidighet att man gör upp om en transaktion för en tjänst? Är inte sex helt enkelt att man doppar skorpan i brödlådan? Märk väl att jag inte förespråkar våldtäkt, sexköp av barn, oaktsam våldtäkt (att man i god tro köper en kvinna som är ett uppenbart offer för hallickar och människohandel).
Vad jag vet så har jag aldrig tvingat någon tjej att ha sex med mig eller inte respekterat kvinnor att ha rätt till deras sexualitet. Jävlar vad du förvränger.
Om du kollar div statistik och undersökningar gällande sex, folkhälspmyndigheten har en ex. så brukar det inte vara större skillnader. Vilket dessutom verkar rätt rimligt med tanke på att könen oftast har sex ned varandra, eller hur?
Så alla se där 20 åriga tjejerna som du alltså tror harmassor med sex och relationer, vilka tror du de har detta med? Aliens?
Sexuell ämsesidighet är en entydig definition, och inget varken jag eller du avgör.
Men du kan vara hyfsat säker på att extremt få individer kan bli sexuellt kåta på vem som helst, när som helst och enkom på nån annans villkor. Inte män och alltså heller inte kvinnor.
Så om du nu inbillar dig att sälja sex är att ha sex på dina sexuella villkor, så tycker jag du ska börja sälja sex själv, INNAN du avgör vad kvinnor antas uppleva saken.
En vanlig svensk karl är glad om han får kyssa EN flicka únder sin livstid, så han har knappast något att klaga på oss vanliga nordiska kvinnor - även om vi älskar att ha sex med många och ofta !