2021-01-24, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det tredje barnet bor lengre unna S4 enn de to som AE ringte til (hvis jeg har forstått rett). Kan det være en eventuell årsak til at AE ikke ringte til henne (=AE tenkte at det ikke var nødvendig å ringe pga avstanden og dermed ikke behov for alibi, sett
gjennom din hypotese?) De to hun kontaktet .på telefon bodde vel ganske nært S4?
Var det hun som ble nevnt i trusselbrevet. Vil det si at presten og teh deltok i drapet eller Th drepte før jobb. Hhb1 ringte/sms til seg selv fra sv uten svar og til teh. Begge hadde sovealibi. Teh fikk alibi av søster før han kom til åstedet. Den andre dattera er ikke involvert. Ligner dette en ny orderudsak. Familiekomplott. Familien ville ikke vekket oppsikt hos valp og aeh. Skoavtrykk av familie fantes naturlig i huset. Noe er galt. Jeg begynner å tvile på innleid gm.
Senast redigerad av LH07 2021-01-24 kl. 01:20.
Citera
2021-01-24, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Var det hun som ble nevnt i trusselbrevet. Vil det si at presten og teh deltok i drapet eller Th drepte før jobb. Hhb1 ringte/sms til seg selv fra sv uten svar og til teh. Begge hadde sovealibi. Teh fikk alibi av søster før han kom til åstedet. Den andre dattera er ikke involvert. Ligner dette en ny orderudsak. Familiekomplott. Familien ville ikke vekket oppsikt hos valp og aeh. Skoavtrykk av familie fantes naturlig i huset. Noe er galt. Jeg begynner å tvile på innleid gm.
Jeg er usikker på om det var hun som ble nevnt i trusselbrevet. Hvem av døtrene skrev det brevet som ble publisert i en avisartikkel?
Citera
2021-01-24, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss

Har Hellscull og alle andre også tunnelsyn da?
Var det Farkosten du stilte spørsmålet til? Det var noe feil med siteringen.
Citera
2021-01-24, 02:16
Medlem
Citat:
Hvorfor sier ikke th at det er kona som driver med krimsamling. Han sa jo det om noen av patronene. Er det hans fingeravtrykk på noe av dette.

Det er ikke sikkert at politiet har stilt TH spørsmål om de avisartiklene som ble funnet i S4.

Sa han det om noen av patronene? Jeg har ikke lest at han har sagt hvem som plasserte patronene der.

" Noen av patronene hevder Hagen at han ikke har plassert der selv, og ikke kan ta på seg skyld for."
https://www.nrk.no/norge/ny-siktelse_-tom-hagen-hadde-skarpladd-hagle-pa-soverommet-1.15297574
Senast redigerad av z-z-z 2021-01-24 kl. 02:19.
Citera
2021-01-24, 02:19
Avslutad
Citat:
Jeg er usikker på om det var hun som ble nevnt i trusselbrevet. Hvem av døtrene skrev det brevet som ble publisert i en avisartikkel?
Det var ikke presten, men hun andre.
Citera
2021-01-24, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det var ikke presten, men hun andre.
Takk!
Var det presten som skrev det klagebrevet som ble publisert?
Var det presten eller hun som ble nevnt i trusselbrevet som ordnet seg med våpen til beskyttelse?
Senast redigerad av z-z-z 2021-01-24 kl. 02:32.
Citera
2021-01-24, 02:44
Avslutad
Citat:
Takk!
Var det presten som skrev det klagebrevet som ble publisert?
Var det presten eller hun som ble nevnt i trusselbrevet som ordnet seg med våpen til beskyttelse?
Forfatteren av klagebrevet omtaler presten som "min søster", ogTEH som "min bror".
Citera
2021-01-24, 02:48
Medlem
Citat:
Forfatteren av klagebrevet omtaler presten som "min søster", ogTEH som "min bror".
Takk! Jeg synes at det er vanskelig å huske hvem som er hvem av døtrene.
Citera
2021-01-24, 02:56
Avslutad
Citat:
Takk! Jeg synes at det er vanskelig å huske hvem som er hvem av døtrene.
Ja, det går i surr med "HHB1 og HHB2" - "presten og hun andre/hestejenta" får duge :-)
Citera
2021-01-24, 03:33
Medlem
Citat:
Ja, det går i surr med "HHB1 og HHB2" - "presten og hun andre/hestejenta" får duge :-)
Ja, det er nok de initialene som får meg til å bli usikker på hvem som er hvem Det siste du skrev er lurt. Da blir det lettere å ikke blande.
Jeg lurer på om det var tilfeldig eller om det var en spesiell grunn til at det var telefonisk kontakt mellom AEs mobil og to av barna på morgenen og at TH ringte til to av barna fra S4 etter å ha kommet hjem fra jobb? Kanskje hun som ikke ble ringt til var i et viktig møte el.l. på jobb (som AE og TH visste om), og kan noe slikt ha vært grunnen til at hun ikke ble kontaktet på telefon?
Citera
2021-01-24, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt

Gone Girl hypotesen har kun 1 stk GM = det som trengs for å utføre et slikt plott (GM som lurer AEH)
=
Lav risiko ved å planlegge / utfør det
Tror inte på GG hypotesen men mycket kan stämma in i att AEH dratt frivilligt. Var nu förhållandet med TH så besvärligt att hon villa komma ifrån det är det inte omöjligt att hon nu lever i hyfsad välmåga och för att kunna göra detta behövs det pengar och det har TH. Flykten från TH kan vara planerad under längre tid men blev hastigt utförd. Min tanke är att när paret kom hem efter teatern i något berusat tillstånd och fortsatte att ta några drinkar efter de kom hem, de råkade i gräl med varandra och handgemäng uppstod , blod , spyor och övriga spår uppstod. Paret kom till slut i säng, men AEH tyckte det nu var dags att dra och tog kontakt med sin medhjälpare som skulle komma först när TH dratt på jobb, därav två försök att hämta AEH. Det polisen skulle, leta efter är vad AEH kan ha haft för kontakt med någon under natten
Citera
2021-01-24, 10:15
Medlem
Citat:
Hvorfor sier ikke th at det er kona som driver med krimsamling. Han sa jo det om noen av patronene. Er det hans fingeravtrykk på noe av dette.

Kanske han har sagt det. Det är självklart intressant att veta, bra att du sa det LH07!
Fingeravtryck har säkert polisen tagit.
Kanske fler lämnat avtryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in