2021-01-23, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Ja etter hypotesen er det GM som kjører bil kl 07.56 og 08.56

Stemmer med at AEH sto opp i 7-tiden og at TH sto 08.15. Sett gjennom GG-hypotesen er dette korrekt slik det står i media

Hvis GM i bil hadde samarbeidet med TH ville TH ha stått opp tidligere

Kan vise at planen var at GM skulle stå et sted å vente til TH dro på jobb. Akkurat 1 times mellomrom (07.56 -08.56) tyder på at det er planlagt (+ kan vise at GM har kjennskap til når TH pleide å dra på jobb)

+
AEH kunne ha signalisert til GM at TH hadde dratt på jobb gjennom et lys / lampe i vindu eller lignende
+
Bakhon ble lagt på trappen for å signalisere til GM at det var sikkert å ankomme S4 / som en ekstra sikkerhet.

Tipper at GM neppe viste at bilen ville bli fanget opp på video
Interessant!
GM kjørte vel neppe sin egen bil, i tilfelle han uheldigvis skulle bli sett av noen? Hvis politiet har en person som de mistenker, bør de kanskje undersøke hvilke biler (og eventuelt leiebil?) vedkommende hadde tilgang på på forsvinningsdagen?

Kanskje politiet i så fall kan finne AEs DNA i en slik bil?
Men hvis GM var en bekjent av AE, kan han kanskje bortforklare DNA-funn med at de hadde vært sammen i bil en annen dag? Hvis det var en leiebil som GM ikke hadde brukt tidligere, kan han ikke bortforklare slike eventuelle DNA-funn.
Senast redigerad av z-z-z 2021-01-23 kl. 23:12.
Citera
2021-01-23, 23:12
Medlem
Farkostens avatar
Lurer på om jeg skal avse en periode i livet mitt og prøve total fornektelse av virkeligheten.

Hva koster et årskort i TT?
Citera
2021-01-23, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Lurer på om jeg skal avse en periode i livet mitt og prøve total fornektelse av virkeligheten.
Hva tror du at skjedde den dagen?
Ingen av oss vet helt sikkert hva som skjedde den dagen eller hvem som er GM.
Senast redigerad av z-z-z 2021-01-23 kl. 23:17.
Citera
2021-01-23, 23:24
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jizzes, nå må dere snart stikke fingeren i jorda og se realitetene.
Hver for seg er kanskje noen av disse punktene forklarlige, men når de sees i sammenheng med at AE ble borte, blir alle andre teorier enn at TH står bak, fullstendig tøvete:

-TH kom på jobb en time senere enn vanlig
-TH sto opp en time etter AE
-TH avsatte ikke skoavtrykk i huset selv om han gikk inn med sko på
-TH avsatte ikke fingeravtrykk på konvolutten selv om han sa brevet lå i den
-TH avsatte ikke fingeravtrykk på 2 av 5 sider, sider han sa han leste nøye
-TH drev gjennom en grusom ektepakt
-TH skrev han ville «drepe sakte, men sikkert» en rival
-TH oppsøkte rivalen hjemme og på jobb og kartla adresser
-TH sparte på avisartikler om flere uløste drap i Romerike og i landet
-AE gråt i en forening og fortalte at hun var «låst» til den grusomme ektepakten

I tillegg har vi klokkeslettene:
0856 - 0906 - 0910 - 0914 - 0950 - 1006

Å se på TH som et offer er en fornærmelse mot AE, snart kommer heldigvis tiltalen og en knusende dom, så vi endelig får stoppet dette TT-hysteriet en gang for alle.
Per Angel har tidligere vært leder av Kripos åstedsgruppe = mest sannsynlig en person som vet hva han uttaler seg om

"Man kan ikke bruke fravær av fingeravtrykk som noe sikkert bevis for at Tom H*agen ikke har tatt i konvolutten. Han kan like godt ha tatt i den, og ikke avgitt fingeravtrykk. Det kommer an på hvor hardt du tar, hvordan du tar og om man er svett på fingrene, sier Per An*gel, tidligere kriminaltekniker og leder av Kripos' åstedsgruppe."

"Man kan ikke bruke fravær av skoavtrykk som noe sikkert bevis for at Tom Hag*en eller andre ikke har gått med sko inne på åstedet på forsvinningsdagen, sier Per Angel, tidligere leder for Kripos’ åstedsgruppe, til VG."

= det kan holdes åpent naturlige årsaker
Senast redigerad av Legokatt 2021-01-23 kl. 23:29.
Citera
2021-01-23, 23:32
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hva tror du at skjedde den dagen?
Ingen av oss vet helt sikkert hva som skjedde den dagen eller hvem som er GM.

Det har jeg sagt en rekke ganger. Jeg tror dagen ble brukt til å kamuflere noe tragisk som skjedde om natta. Og sekundært så ble AEH drept med THs viten og vilje den dagen dere messer om.

Hva tror du skjedde med AEH? Kort gjerne ned svaret til en setning eller to
Citera
2021-01-23, 23:50
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Per Angel har tidligere vært leder av Kripos åstedsgruppe = mest sannsynlig en person som vet hva han uttaler seg om

"Man kan ikke bruke fravær av fingeravtrykk som noe sikkert bevis for at Tom H*agen ikke har tatt i konvolutten. Han kan like godt ha tatt i den, og ikke avgitt fingeravtrykk. Det kommer an på hvor hardt du tar, hvordan du tar og om man er svett på fingrene, sier Per An*gel, tidligere kriminaltekniker og leder av Kripos' åstedsgruppe."

"Man kan ikke bruke fravær av skoavtrykk som noe sikkert bevis for at Tom Hag*en eller andre ikke har gått med sko inne på åstedet på forsvinningsdagen, sier Per Angel, tidligere leder for Kripos’ åstedsgruppe, til VG."

= det kan holdes åpent naturlige årsaker
Tøys å komme trekkende med denne pensjonerte Angell. Det er garantert foretatt nøye undersøkelser av eksperter i inn- og utland som gjør det sannynlig at TH lyver om dette.

Alle disse tingene og det at han heller ikke hørte telefonen, er momenter som gjelder TH’s aktivitet uten at utenforstående eller AE har kunnet påvirke dette. Han lyver ikke om dette hvis han ikke selv er involvert.
Citera
2021-01-23, 23:53
Medlem
Citat:
Det har jeg sagt en rekke ganger. Jeg tror dagen ble brukt til å kamuflere noe tragisk som skjedde om natta. Og sekundært så ble AEH drept med THs viten og vilje den dagen dere messer om.

Hva tror du skjedde med AEH? Kort gjerne ned svaret til en setning eller to
Angående det som skjedde på forsvinningsdagen, så er det ikke en bestemt hypotese som jeg har bestemt meg for å tro på.
Citera
2021-01-23, 23:55
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Det har jeg sagt en rekke ganger. Jeg tror dagen ble brukt til å kamuflere noe tragisk som skjedde om natta
Denne hypotesen er vel like gammel som fra tiden da "Corona" var et ølmerke

Hint
Det har kommet "nye opplysninger" som "siste kjente livstegn", telefonsamtaler, politiets undersøkelser med AEH's telefon (fra hun sto opp i 7-tiden til den ble lagt i ro kl 10.06)

Tenker du det var tassen som tok med seg telefonen til matmor og la seg "på feil side av bordet"?
Citera
2021-01-23, 23:59
Medlem
Farkostens avatar
[quote=z-z-z|74427425]Angående det som skjedde på forsvinningsdagen, så er det ikke en bestemt hypotese som jeg har bestemt meg for å tro på.[/QUOTE

Det ser vel likevel ut som at du overser alle hypoteser som inkluderer TH.
Jaja. Du får bare holde på.
Citera
2021-01-24, 00:01
Medlem
Citat:
Jeg har ikke skrevet at jeg er sikker på at TH er uskyldig.
Citera
2021-01-24, 00:13
Medlem
[quote=Farkosten|74427479]
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Angående det som skjedde på forsvinningsdagen, så er det ikke en bestemt hypotese som jeg har bestemt meg for å tro på.[/QUOTE

Har Hellscull og alle andre også tunnelsyn da?
Citera
2021-01-24, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Det stämmer det.

Det är ett för "dråpligt dråp" för att jag ska kunna tro att TH är med där! Någon med stark dragning till spänning (mer än bara intresserad) bör vara GM ...
Hela saken är som en "Kriminal Tango" med Hildegard Knef!

Lika tragiskt för det.
Hvorfor sier ikke th at det er kona som driver med krimsamling. Han sa jo det om noen av patronene. Er det hans fingeravtrykk på noe av dette.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in