Citat:
Ursprungligen postat av
piastrone
jag är lite osäker, men jag har för mig att jag har läst i konversationen att dessa 17 är de loggar som LW vet med säkerhet att HD inte har deltagit i på något sätt. En del loggar är team-work där någon löser mysten och den andra loggar fysiskt. Och om jag har förstått rätt så är HD ganska duktig på att lösa gåtorna och så loggar SD dem oftast fysiskt. Sådana loggar tror jag att LW lät stå kvar.
AB 164/232
LW till SD: "förväntar mig att hon inte loggar sådant som hon inte har varit med på att lösa eller logga"
Ja, det framgår med all tydlighet i deras egen dialog.
Att det gäller de som LW vet att HD aldrig varit fysiskt närvarande vid.
"Det är ju själva grunden i geocachings ide att man loggar det man varit delaktig i. Jag tar inte bort de loggar som kommer från Ängamossen där du vilade i bilen när de andra FTF:acfe, elen statistiken ("dagboken") kan du behålla. Du kan så klart envisas med att lägga tillbaka. Då får det stå för dig."
" Som sagt, jag vet vilka jag gått med honom till och du har definitivt inte varit med då. "
I efterhand så ger HDs ord den 7 april en bitter eftersmak med tanke på hennes manöver efter Ls hemska död:
"Hej,
Jag har valt att behålla alla loggar och kommer så att göra.
/Hanna"
Det är i samma veva som hon lyckats övertala sin exmake att följa med till USA.
Hon har lämnat in sem.ansökan 5 april.