Citat:
Ursprungligen postat av
piastrone
Det finns ett inlägg om att HD tog sin examen -16 baserat på en cach i geo-cashforumet (med utlagd länk), men hur man fått det till att handla om HD förstår jag inte. CO är en helt annan person med helt annat nick. SD tar cashen som en FTF och skriver i loggningen att han inte väckte sjuksköterskan på andra våningen när han löste den, utan drog i väg hemifrån själv. Sen ingår den i de loggningar som HD har fört över på sitt nya konto.
[i]Denna cache är inspirerad utav den utbildning jag blev klar med nu i Januari 2016. Sjuksköterskeutbildningen i Sverige sker vid universitet och högskolor...)
Skulle HD läst på högskola 2013-2016 så är hon likt Fenix som reser sig ur askan. 🙃
Mår som sämst 2012 var det väl.
Men iofs, det svänger det ju som ett aprilväder.
Ny partner, separation, ny lgh och skilsmässa - men är drivande att hon och den vidriga exmaken ska åka till USA.
Bokat sen dec, ställer till det för schemaläggningen och utropar glatt i april:
- Det blev en resa!
JS vill av förklarliga skäl inte att hon åker, det tycks inte bekomma henne.
Han påtalar sen att det vore väldigt dumt iom Ls försvinnande. SD är på förhör och hon blir lättad efteråt och uttrycker: Nu kan vi åka.
Märkligt beteende minst sagt.
Citat:
"H: Vi har varit tillsammans i .. åh herre .. (gråter) åh .. den här resan till USA det var o fira att vi hade varit tillsammans hela .. halva vårat liv tillsammans .. för vi har varit tillsammans sen -96.
FhL: Mm. Så det var därför ni skulle åka nu?
H: Mm (gråter)"
Citat:
FhL: Ah. Liksom var det uttalat då att nu var det du å Stefan som skulle fortsätta å Lena skulle
va ute ur bilden eller?
H:Ah.
F: Mm. Så det var det du levde efter?
H:Mm.
F: Mm. Du kan väl beskriva hur det var sen, hur det liksom .. hur det blivit sen då fram tills
nu?
H: Eh .. nä men .. ah .. hur de blive .. vi kom inte tillbaka så nära som jag hade hoppats .. eh .. jag kände ju .. jag trodde att jag skulle ha lättare att komma över det, att dom hade haft en relation .. eh .. jag tänkte att .. får vi bara va i fred så kommer vi att kunna bygga upp nånting .. Eh ... men hon gjorde sig liksom hela tiden påmind. Eh .. så ..
MT:
Citat:
(..) resan varit planerad sedan ca december -17. (..)
i månadsskiftet april/mars kom Hanna till M och berättade att hon och Stefan bokat en resa till USA i maj som de kanske skulle åka på. Vid det samtalet visste Hanna fortfarande
inte om de faktiskt skulle åka.
Hon sa, "jag kan tänka mig det, men Stefan vill inte".
Psykopaten som håller henne i kedjor vid elementet krånglar. 😂