Citat:
Ursprungligen postat av
duqu
Nej.
"Kvävningen" är en efterhandskonstruktion.
Donald Boströms vittnesutsago på nätet om dagen när det skulle göras HiV-tester, visade att hon redan satt hos polisen och gjort anmälan när hon i telefon ville att J.A skulle Hiv-testa sig.
Tacka fan för att hon fått skyddadade uppgifter nu, nu drar hon ihop nya lögner igen fullt medveten om att vissa kan härskna till och göra ett ev besök. Att SW hängde på här handlar inte om upprättelse-snarare om stålar....
Dagen efter anmälan säger AA till Aftonbladet att
– Det är helt fel att vi skulle vara rädda för Assange och därför inte velat anmäla, säger kvinnan,
han är inte våldsam och jag känner mig inte hotad av honom.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-for-overgrepp
Så hon upplevde uppenbarligen inte den påstådda kvävningen som våld.
Vad vet jag, blir man ordentligt omkramad kanske man får lite svårt att andas nån sekund, men man går inte till polisen och kvällspressen och säger att nån försökt kväva en för det.
Dessutom hade AA enligt väninnan KB sagt att KB kunde ta honom. Vilken fantastisk vän hon är, AA. Vare sig det var dåligt sex, övergrepp, lite surt sa räven, eller bara en politiskt korrekt display inför sina feministiska väninnor, så verkar det lite udda att hon vill dumpa honom på KB, samtidigt som den andra väninnan PO får höra en beskrivning som hon tolkar som att det förekommit våld.
Kan det inte vara så att AA bara ville nedvärdera honom? Och hittade på historier (och fejkbevis) allteftersom? Hennes beteende kanske bäst beskrivs som mobbning.
Hon kanske inte klarade av att stå "i skuggan av Assange" så hon var tvungen att nedvärdera och dra ner honom i smutsen.