2021-01-20, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kitschi
Jag tyckte programmet var riktigt bra, även om Carina kändes lite forcerad några gånger. Jag tycker hon kändes betydligt piggare än Skavlan, som jag tycker blivit lite gubbig.

Gästerna var bra, det var roligt att se statsministerparet så avspända och naturliga. Att få se att de är riktiga människor liksom. Speciellt att se Stefan i den rollen och bjuda på sig själv så, tycker han känns stel som en stubbe annars. Fint! Och det där tjafset om hans inköpstur är ju bara så larvigt, det är nog bara incels på Flashback som inte själva varit på liknande eller värre inköpsrundor.

Jag ser fram mot fler program, tror hon kommer att växa i rollen.

Bara en gri(s) kan gilla detta. Humörlöst och med snäv vänsterbiased pk-agenda kan det bara bli stelt och ointressant. Kan inte bara journalisterna grogga och mysa ihop under Almedalsveckan och i varje fall försöka vara professionella under resten av året?
Citera
2021-01-20, 17:11
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ysumeister
Usch vilket program och människa.
Finns få som är så jävla dryg.

Hade en diskussion med henne och hennes fd alkis till gubbe i Washington för några år sedan.
Laul?
Citera
2021-01-20, 17:47
Medlem
mr-mystics avatar
Ska hon inte i nästa program bjuda in ”offerna från Julian Assanges äldtäckter” el blandar jag i hop det?
Citera
2021-01-20, 18:13
Medlem
Gav en chans men orkade inte se klart. Tycker hon saknar karisma och i det hör formatet blev det väldigt stelt. Inte mysigt alls. Hade hellre sett någon som Anne Lundberg tex, men det finns nog många som är bättre lämpad än CB.
Citera
2021-01-20, 21:46
Medlem
StarkMarks avatar
Mycket floppar på regim-TV på sistone. Luuk & Hallberg. Krinsch. Bergfeldt. Krinsch.

Tittade som hastigast på ett nytt program med hon där Clara (ni vet hon med de korrekta åsikterna om bögar och invandrare. SVT-certifierad mao). Fettot från kanal 5, fettot som är sidekick till Babben + en okänd kvinna och sedan blatten från P3 som pratar om analsex. Också ett krinch program.

Är det boomers som fortfarande håller i taktpinnen på SVT eller har det skett ett maktskifte så att det nu är millenials (hyper korrekta, känsliga, förstående) vilket gör att allt blir patetiskt mellanmjölk?

Lyssnade på P3 härom dagen. Många av "kidzen" är ju 40, eller nästan 40. Kärringen från Grums är 40 och Emma Knyckare (kärringen som anordnade en mansfri festival för att invandrare attackerade kvinnor på festivaler). Känns som hela regimmedia etablissemanget har stagnerat rejält trots att man försöker härma talkshows och nyhetsprogram från USA.
Citera
2021-01-22, 20:46
Medlem
Bushsweedes avatar
Är det här sosseäcklens alldeles egna lilla gråt ut program på statstelevisionen?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/efter-anmalan-mot-julian-assange-jag-kraktes-av-stressen

Är hon där i egenskap av bevisad falskanmälare eller?

Citat:
Julian Assange har hela tiden nekat till anklagelserna och i november 2019 lades utredningen mot honom ned i brist på bevis.

Sverige är fantastiskt. Landet där falskanmälare får sitta i SVT och fortsätta förtala, ljuga och hitta på..
Hur jävla vidrigt kan det bli..
Citera
2021-01-22, 21:33
Medlem
Bankdosas avatar
Fan vad härlig Gunde är! Ferry verkar vara en riktigt skön han med. Den familjen skulle man vilja tillhöra.
Citera
2021-01-22, 21:39
Medlem
Larasofts avatar
Är Ruben psykopat?
Citera
2021-01-22, 22:01
Medlem
Scalpings avatar
Otroligt dålig "intervju" med Assanges ligg. inte en enda kritisk fråga. Envägskommunikation kallas detta. Värdelöst.
Citera
2021-01-22, 22:04
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Är Ruben psykopat?
Det tror jag inte, bara lite störande och spänt kroppsspråk.
Citera
2021-01-22, 22:15
Medlem
takeitchills avatar
Alltså uselt dåligt.
Citera
2021-01-22, 22:36
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Riktigt underväldigande program! Gästerna måste göra Carinas jobb och bära upp programmet. Endast Gunde och Ferry har lyckats med den konsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in