Ena laget får världens "VÄNTA NU, VILKA GJORDE ORIGINALET?" när de precis svarat på frågan. Det andra laget får ingen hint alls när de svarade två europeiska städer på en fråga där samtliga tre alternativ skulle vara från olika världsdelar.
Ena laget får världens "VÄNTA NU, VILKA GJORDE ORIGINALET?" när de precis svarat på frågan. Det andra laget får ingen hint alls när de svarade två europeiska städer på en fråga där samtliga tre alternativ skulle vara från olika världsdelar.
Säsongens bästa avsnitt hittills! En ordentlig uppryckning av grabbarna, båda vad det gäller humornivå samt träffsäkerhet på gissningarna. Fortsätter de på det här spåret kan de nog vara favoriter att ta hem allt. (Att de inte lyckades pricka in D.C.s siluett var dock lite svagt). Det oväntade framförandet av Papa Emeritus IV toppar dessutom som säsongens främsta uppträdande.
Senast redigerad av LordOfTheIdiots 2021-01-22 kl. 21:13.
Jag tyckte det var en riktigt bra omgång, med många garv och en del intressanta frågor. Silhuettfrågan var riktigt kul, även om jag bara satte två städer.
Klockren avslutning med "det är så här stela vi är, men det är fyrverkerier inombords"
Jag tyckte det var en riktigt bra omgång, med många garv och en del intressanta frågor. Silhuettfrågan var riktigt kul, även om jag bara satte två städer.
Klockren avslutning med "det är så här stela vi är, men det är fyrverkerier inombords"
Vilka satte du? Jag missade Berlin, men tog de övriga två.
Senast redigerad av LordOfTheIdiots 2021-01-22 kl. 21:30.