2021-01-22, 19:41
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickeloovesbeef
Oj, det är spännande att höra. Hur såg han ut? Vilken miljö vistades han i? Såg det ut som Ljungby? Då känns det ju dock inte som att han vet något som inte vi vet om han inledningsvis visade vem han var?

Sorry jag hann inte se nånting, han har bara berättat det att han fick ta bort pga hot.
Citera
2021-01-22, 19:42
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
hur kunde hon då missa sina söners misshandlade ansikten?
Känns inte som ett perfekt föräldraskap...

Mina föräldrar vet inte ens 50% av vad jag och mina bröder gjorde som yngre.
Citera
2021-01-22, 19:42
Citat:
Ursprungligen postat av mickeloovesbeef
Exakt. Det finns inget som säger att hon inte märkte det och tog upp det med både sina söner och deras vänner.
Och tog hon upp det så ser det inte ut som att det haft någon verkan.
Citera
2021-01-22, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Mina föräldrar vet inte ens 50% av vad jag och mina bröder gjorde som yngre.
samma här när jag var yngre alltså, därför var jag en väldigt närvarande, ifrågasättande, säkert jobbig förälder när jag själv fick barn som växte upp till tonåringar. Visst, de var fria att träffa kompisar vara ute halva natten, men jag mötte dom i dörren och såg att allt verkade OK. Min yngsta är 2 år äldre än M, dvs 19. från från 15 - början på 18 årsåldern körde han Atraktor var helg, när han kom hem med bilen och mötte han i dörren så visste jag att han var nykter, när han fyllde 18 så sa han : "Nu gör jag som jag själv vill mamma" OK sa jag, lova mig bara att du kommer hem i vilket skick du än är i, ta en taxi om det behövs, jag betalar, så får du sova, bråka kan vi göra imorgon
Citera
2021-01-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
hur kunde hon då missa sina söners misshandlade ansikten?
Känns inte som ett perfekt föräldraskap...
Som jag fattat det så har hon sagt att mattias haft det jobbigt.. Tror hon syftar på slagsmålen då ..rumänerna var nog inga hon skickade m till fest hos som sagt.. Det var ju bara L D M å en till.. Att dom gick till annan fest. Det vet man ju inte om E visste.. Men den verkade helt ok iåfs..
Citera
2021-01-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusisnus
Som jag fattat det så har hon sagt att mattias haft det jobbigt.. Tror hon syftar på slagsmålen då ..rumänerna var nog inga hon skickade m till fest hos som sagt.. Det var ju bara L D M å en till.. Att dom gick till annan fest. Det vet man ju inte om E visste.. Men den verkade helt ok iåfs..

Deras mamma är ungrare från rumänien.
Citera
2021-01-22, 20:56
Medlem
Alla som hävdar att mamman inte ska klandras är nog samma sorters människor som skyller på föräldraskap när någon ”unge” begår brott! dubbelmoral.
Jag tycker båda föräldrarna har brustit i uppfostran av grabbarna. Och kom inte och säg att jag inte känner dem för såklart gör jag inte det men för mig räckte att se fight-filmen.

På Insta finns en kommentar från en Anthony som svarar NEJ på frågan om alla som var på festen kvällen M försvann förhörts
Citera
2021-01-22, 20:58
Medlem
Citat:
Och han skriver att folk har tagit reda på var han bor och har hotat att komma hem till honom pga hans kommentarer. Därför har han tagit bort allt på sin sida för att gömma sig för fler hot. Det är alltså inte ett trollkonto utan han visade sig öppet från början.
Detta visste jag inte! Men hur har folk fått reda på vem han är? Och jag undrar vad han har för förklaring till det han har skrivit?! Det var ju bra att han var öppen med sitt konto men han får ju ändå räkna med konsekvenser när han skriver såna sjuka saker! Fast det kanske inte är sjukt för honom 🤔
Citera
2021-01-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ashgrytrhtfdfd
Deras mamma är ungrare från rumänien.

Ungrare från Rumänien??
Citera
2021-01-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjin
Alla som hävdar att mamman inte ska klandras är nog samma sorters människor som skyller på föräldraskap när någon ”unge” begår brott! dubbelmoral.
Jag tycker båda föräldrarna har brustit i uppfostran av grabbarna. Och kom inte och säg att jag inte känner dem för såklart gör jag inte det men för mig räckte att se fight-filmen.

På Insta finns en kommentar från en Anthony som svarar NEJ på frågan om alla som var på festen kvällen M försvann förhörts
Vaaa??!! Men det stod att polisen hade haft hur många förhör som helst! Fattar inte.. har dom inte full koll på vilka som var där el var brister det? Sjukt om detta stämmer!!
Citera
2021-01-22, 21:03
Medlem
Sjukt är bara förnamnet i så fall. Kan också vara någon som trollar.
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Vaaa??!! Men det stod att polisen hade haft hur många förhör som helst! Fattar inte.. har dom inte full koll på vilka som var där el var brister det? Sjukt om detta stämmer!!
Citera
2021-01-22, 21:03
Medlem
Citat:
Han är väldigt vältalig även fast han är rå. Låter inte som en snorunge iaf. Han bara maler på i tjafset med alla andra som svarar honom utan att komma nånstans.
Låter som en predikant.
Får mig att tänka på Pingstkyrkan... som också finns i Ljungby såg jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in