Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
Om hon respekterat att han valde HD och lämnat dem ifred så hade han inte haft något motiv att mörda henne. Blixten slog inte ner från klar himmel.
Han valde inte HD, det är dock vad hon trodde.
Den ömkliga kåtbocken SD fortsatte otroheten och ljög H full.
Om SD
respekterat H så hade han inte varit otrogen när hon var nybliven mamma, djupt deprimerad och behövde honom som mest.
.
Han hade inte fortsatt knulla L direkt då otrohet avslöjas.
Slemmet SD erkände inte ens för H och la all skuld på L när hon erkänner för H.
L hade all rätt i världen att ställa krav på fjanten som levde dubbelliv och gav falska löften.
Hon är redo att berätta för H (igen).
Det hade varit megasunt om hon helt vänt honom ryggen.
Tyvärr var hon förälskad och hon inbillade sig att hon hade en form av makt och ställde krav.
För han fortsatte sitt JÄD, sitt pippande och skickade dubbla signaler.
Han visste mycket väl att hon hade nån form av separationsångest och blev extrem ambivalent.
Mördas folk av den anledningen?
Givetvis inte. Normalt folk använder inte varken brutal misshandel eller mord som problemlösning.
Den enda som har skuld är mördaren och motivet har han skapat själv.
Han har tidigare övervägt att tysta ner besvärliga personer om det så är deprimerad fru eller bäbis med magont.
SD:
" - Det värsta jag har sagt är att jag önskade att hon skulle leva i ensamhet. Det tror jag är det värsta.
- Hon har sagt att du ville att hon skulle leva i evig ensamhet.
- Det är nog det värsta jag har sagt, ja.
- Varför det?
- Det var det värsta hon kunde tänka sig."
Det vittnar om att han vet precis hur han ska sänka henne och att hon är väldigt sårbar;
Hooked on a feeling.
Det är absolut inte det värsta han sagt, han har sagt mycket obehagligt:
19 februari:
"Det kommer att vara en plågsam död. Vet inte vem av er jag tar först. Det kommer göra ont att se blodet på Aron. Ja, det är ett dödshot."
Han hoppas att hennes död blir plågsam och
utdragen.
Han får ett komplett spel på L och förklarar i förhör att det berodde på följande:
" Ja ja, allt handlar ju om att hon inte riktigt kunde låta bli och skriva när jag hade sagt radiotystnad."
För att TG kommer hem tidigare.
"Om hon respekterat att han valde HD och lämnat dem ifred"
Really..
Din nivå på kunskap om psykologi i relationer med maktspel är ett rent skämt:
"Det var hennes val. Om hon följt de råd hon fick av professionella personer som visste hur det brukade se ut och vad BO själv kunde göra för att skydda sig så hade hon kanske levt idag."
Konstant blame the victim.
Trots att det var en man som var skuld till dubbelspel.
Trots att det högst troligt är samma man som tappat allt rim och reson och mördat en kvinna brutalt.