Citat:
Han köpte ett luder. Världens äldsta jobb. Lagligt i halva världen och kommer så förbli, gissa varför? Jo för så många kvinnor vill det. Om ingen säljer kan ingen köpa.
Att ligga med så extremt många man bara kan, göra abort, ha konto på onlyfans etc hyllas ju för kvinnans frigjordhet men PLÖTSLIGT bestämmer lynchmobben sig för ett offer. Hmmm kan det vara för att han är vit och macho? Hmmmmmm...
Ps: All prostitution som är emot den säljandes vilja är jag såklart emot(vilket säger allt om hur hjärntvättade ni är att jag ens måste lägga till det
)
Pps: Om du är konsekvent i ditt hat och vill lyncha ALLA torskar och alla som Yasin, som denna tråd handlar om, så tar jag tillbaks mitt påhopp.
Att ligga med så extremt många man bara kan, göra abort, ha konto på onlyfans etc hyllas ju för kvinnans frigjordhet men PLÖTSLIGT bestämmer lynchmobben sig för ett offer. Hmmm kan det vara för att han är vit och macho? Hmmmmmm...
Ps: All prostitution som är emot den säljandes vilja är jag såklart emot(vilket säger allt om hur hjärntvättade ni är att jag ens måste lägga till det
) Pps: Om du är konsekvent i ditt hat och vill lyncha ALLA torskar och alla som Yasin, som denna tråd handlar om, så tar jag tillbaks mitt påhopp.
Jag är konsekvent i det avseendet att jag anser att ALLA våldsverkare, oavsett om det är av sexuell karaktär eller av annat slag (mord, människohandel, pedofili etc etc). Bör tas av daga eller alternativt, fysiskt kastreras och avlägsnas från samhället för evigt!
Dom bär på en störning samt uppvisar ett beteendemönster som jag iallafall anser bör fjärnas från genpolen.
Sen sitter jag inte och aktivt hatar dom dagarna i ända, men jag ställer mig likgiltig till deras försvarande och förklarande av gjorda gärning.
Paolo lyssnade uppenbarligen inte på offret i lägenhetsbordellen när han stoppade kuken i henne, så varför ska jag/vi lyssna på honom överhuvudtaget?
Gällande Yasin och andra "artister" liknande honom.
Hade han seriöst velat använda sig av musiken för att ta sig ur sin rådande situation så duger det inte att stå med ena foten kvar i gängkriminalitet.
Vad är de för halvmesyrer!?
Nej! Inte gott nog, bort, bort, bort!
Jag köper inte det socioekonomiska skitsnacket. För med den logiken hade alla som befinner sig i samma situation, på samma plats varit kriminella och det tror jag faktiskt inte att dom är.
Det finns hederliga människor i alla läger och så finns det avarter.
De sistnämnda skall aldrig få utrymme i ett fungerande samhälle, oavsett land.
Annars är någonting jävligt fel!
Det är idiotiskt att låta de här människorna hållas, det är idiotiskt att slänga pengar på dom och ge dom det utrymmet dom får!
Det är idiotiskt att hylla eller försvara dom.
Det är total idioti att det får fortgå som det gör och har fått göra.
Senast redigerad av Bylwe 2021-01-22 kl. 18:55.
Senast redigerad av Bylwe 2021-01-22 kl. 18:55.