2021-01-22, 08:09
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Vad är det för fel på Richards ansikte? Först när jag såg honom trodde jag att han var brännskadad. Han ser som så konstigt ut.
Citera
2021-01-22, 10:00
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Vilket skratt på Steffen, undra om han är homosexuell 😃

Garanterat, han har t.o.m prideflaggan som tatuering
Citera
2021-01-22, 10:13
Medlem
Hipsterskaeggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Var lite svårt att se men var det verkligen en kubikmeter ved som de travat. För mig att Vincent sa att de skulle göra det.

Skulle kunna vara en kubik men det jag misstänker att dom inte får godkänt för är att Wincent sa att det skulle vara två dörrar för att kunna rotera veden. Vad jag kunde se var det bara en dörr så denna veckas uppdrag blir nog inte godkända.

Kan bli lite gnäll på Selle då det ju ligger på honom att komma ihåg instruktionerna.
Citera
2021-01-22, 11:39
Medlem
Konfucius2s avatar
Farmen ska ju förställa att vara ett underhållningsprogram, varför tar de inte in folk som Sebastian D eller Rocco? Som tittare vill man se udda figurer och att det uppstår krockar

Att alla är gulliga, snälla och typ ” alldagliga ” är ej direkt underhållande
Senast redigerad av Konfucius2 2021-01-22 kl. 11:41.
Citera
2021-01-22, 12:09
Avslutad
Håller med dig, men tror dom fick mycket kritik när det var så mycket bråk i tidigare säsonger , nu är det mest personer som är bra på att bygga
Citera
2021-01-22, 12:42
Medlem
Leipreachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Vad är det för fel på Richards ansikte? Först när jag såg honom trodde jag att han var brännskadad. Han ser som så konstigt ut.

Även hans ena pupill
Citera
2021-01-22, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Även hans ena pupill

Tror han bara har ett ”litet” ansikte kontra huvudet. Angående pupillen kan det vara kolobom eller bara att tv-rutan luras.

Hade svårt för Richard de första avsnitten. Men nu efter gårdagens så växte han. Människan är en tickande bomb och faktiskt lite skön. Hoppas han spårar angående mat-debatten.
Citera
2021-01-22, 12:59
Medlem
hyssasess avatar
Har säsongen börjat bra?

Jag har tidigare följt farmen slaviskt men tycker den gått ner sig rejält senaste säsongen med tråkiga deltagare o s v har inte orkat kolla nåt på denna säsong.

Så ska jag ge det en chans denna säsong?
Citera
2021-01-22, 13:34
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Har säsongen börjat bra?

Jag har tidigare följt farmen slaviskt men tycker den gått ner sig rejält senaste säsongen med tråkiga deltagare o s v har inte orkat kolla nåt på denna säsong.

Så ska jag ge det en chans denna säsong?
Tråkigaste säsongen nånsin, inte en enda underhållande profil.

Känns som att tv4 utgår från någon slagsvärdegrundspolicy när de rekryterat årets deltagare. Får inte vara något som skaver.

Saknar en sån som Ewonne!

https://www.youtube.com/watch?v=F_PaI5KwHLA&ab_channel=TV4

Den här secenen när Jan och Fikri ryker ihop är också bra underhållning.

https://www.youtube.com/watch?v=LBfAfdrn8sA&ab_channel=TV4
Senast redigerad av Amor 2021-01-22 kl. 13:43.
Citera
2021-01-22, 14:23
Medlem
hyssasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Tråkigaste säsongen nånsin, inte en enda underhållande profil.

Känns som att tv4 utgår från någon slagsvärdegrundspolicy när de rekryterat årets deltagare. Får inte vara något som skaver.

Saknar en sån som Ewonne!

https://www.youtube.com/watch?v=F_PaI5KwHLA&ab_channel=TV4

Den här secenen när Jan och Fikri ryker ihop är också bra underhållning.

https://www.youtube.com/watch?v=LBfAfdrn8sA&ab_channel=TV4

Fan va segt

Kan dem inte slänga in juggen Rocco som va med för några säsonger han var underhållande eller hon som örfilade en annan med gröt. Fan man pallar ju inte kolla om alla sitter o är bästa vänner med varandra
Citera
2021-01-22, 14:34
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Fan va segt

Kan dem inte slänga in juggen Rocco som va med för några säsonger han var underhållande eller hon som örfilade en annan med gröt. Fan man pallar ju inte kolla om alla sitter o är bästa vänner med varandra

Rocco "Ge mej patatis" är saknad.
Citera
2021-01-22, 14:47
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Gillar Henrik, Allan och Daniel. Kunniga och arbetar bra. Jävligt snygga byggen.
Konstigt Henrik är snickare ingen match då och bygga ett skjul. Vad mer är dom kunniga i? Har du sett dom i lannet eller bland djuren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in