2021-01-21, 19:58
Medlem
hashs avatar
Dag är ju störtskön, hoppas han får stanna kvar ett tag även om han nu blev förstekämpe.
Citera
2021-01-21, 20:00
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Fyfan vad E.T. har visat sig vara allmänt gnällig och skrytsam.
Citera
2021-01-21, 20:50
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Gårdagens Torpet

Usch jag fick kräkreflexer när jag såg den där "kvinnan" 🤢
Citera
2021-01-21, 21:43
Medlem
Gillar Henrik, Allan och Daniel. Kunniga och arbetar bra. Jävligt snygga byggen.
Citera
2021-01-21, 21:54
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Dag är ju störtskön, hoppas han får stanna kvar ett tag även om han nu blev förstekämpe.

Då hoppas jag farmen har klippt in någon sorts snabbspoling hädanefter!! man skulle kunna tro att han är släkt med Kristina Lugn!
Citera
2021-01-21, 22:04
Medlem
bombaccis avatar
[quote=moshes|74397521]
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Några ni "hejar" på? Jag är dålig på namn men "hejar" på den mörka snubben och asiaten plus en tjej som var rätt snygg, vet inte vad hon heter.

Har lite svårt för Dag och hon som bor i storbondestugan.

Förstår inte varför ni har svårt för Dag/Dan?
tycker han är rätt vanlig,ung man. Sticker inte ut på nåt sätt.Ser ju trevlig ut också.
Phil och tiger-lilly verkar vara mest positiva.Att gamla deltagare och just dessa två kvinnor ´.. dök upp
det var ju ett slag under bältet för mig me

Jag fick en mer positiv bild av han i dagens avsnitt. Först kände jag emst att han ville vara en player/lite sektledare men att han gillar att läsa osv så tycker jag att han framstod som trevligare.

även den 50 åriga butikschefen som klagade på lite olika personer tycker jag var rätt rolig att kolla på.

Jo, de två fd deltagarna var rätt trista, hade varit roligare med någon annan.
Citera
2021-01-21, 22:05
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Phillip-Lloyd Rochester heter han... jag håller också på honom, har fått ett bra intryck av han. Annars gillar jag Linnea Klaar, enbart för att hon har en "Wayne's World" keps. Resten av gänget, not so much, Dag är ganska rolig stundtals med hans sociala spel.

just det. Han verkar väldigt trevlig, lite som den smarta apan i lejonkungen. Tror inte han kommer vinna men han är en favorit.
Citera
2021-01-21, 22:20
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Tydligen. Har en känsla att det kan bli den tråkigaste säsongen ever. Hoppas jag har fel.

Du har haft rätt hittills..
Citera
2021-01-21, 22:21
Medlem
Verkar inte killarna i torpet lite mer än lovligt tafatta som gick hungriga halva dagen för att dom inte kunde göra upp eld?
Citera
2021-01-21, 22:22
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash

Risk för att han tröttnar och åker hem om han hamnar på torpet tror jag
Citera
2021-01-21, 22:27
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Har inte förekommlt mordhot på farmen. Att utbrista ngt i affekt medan man går iväg och gråter är inte mordhot. Tror man det är vederbörande fel ute.

Inte i år men säsonger innan så åkte ju en hem pgr av en död höna utanför dörren och det kunde tydligen tas för att man skulle dö så den fick snällt packa väskan.
Citera
2021-01-22, 05:11
Avslutad
Jag gillar fan Dag! Han har nog bara chans mot bögen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in