2021-01-21, 13:46
Medlem
Giggsys avatar
Gårdagens Torpet
Citera
2021-01-21, 14:21
Medlem
bombaccis avatar
Några ni "hejar" på? Jag är dålig på namn men "hejar" på den mörka snubben och asiaten plus en tjej som var rätt snygg, vet inte vad hon heter.

Har lite svårt för Dag och hon som bor i storbondestugan.

Tycker det blir lite fånigt när alla ska köra yoga för att han är någon slags informell ledare, ungefär som en som helt plötsligt skulle be middagsbön (som hon mest gjorde för att få stå i centrum lite).
Citera
2021-01-21, 14:23
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Några ni "hejar" på? Jag är dålig på namn men "hejar" på den mörka snubben och asiaten plus en tjej som var rätt snygg, vet inte vad hon heter.

Tycker det blir lite fånigt när alla ska köra yoga för att han är någon slags informell ledare, ungefär som en som helt plötsligt skulle be middagsbön (som hon mest gjorde för att få stå i centrum lite).
Tycker Allan och Daniel verkar sympatiska.
Citera
2021-01-21, 14:35
Medlem
[quote=bombacci|74397353]Några ni "hejar" på? Jag är dålig på namn men "hejar" på den mörka snubben och asiaten plus en tjej som var rätt snygg, vet inte vad hon heter.

Förstår inte varför ni har svårt för Dag/Dan?
tycker han är rätt vanlig,ung man. Sticker inte ut på nåt sätt.Ser ju trevlig ut också.
Phil och tiger-lilly verkar vara mest positiva.Att gamla deltagare och just dessa två kvinnor ´.. dök upp
det var ju ett slag under bältet för mig me
Citera
2021-01-21, 17:16
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:

Phillip-Lloyd Rochester heter han... jag håller också på honom, har fått ett bra intryck av han. Annars gillar jag Linnea Klaar, enbart för att hon har en "Wayne's World" keps. Resten av gänget, not so much, Dag är ganska rolig stundtals med hans sociala spel.
Citera
2021-01-21, 17:30
Medlem
Jag tror Truckerflatan och den mycket mörka snubben kan gå långt.
Citera
2021-01-21, 17:48
Medlem
Citat:

.

Har inga direkta favoriter än men Dag och Lily är lite smått underhållande så de får gärna vara kvar ett tag i alla fall.
Citera
2021-01-21, 19:36
Medlem
Gissar att Selle väljer Dag som förstekämpe. Å andra sidan överraskade i gårdagens val.
Citera
2021-01-21, 19:37
Medlem
IQpizzasallads avatar
Så där ja, nu börjar hungern göra sitt....
Citera
2021-01-21, 19:40
Medlem
Var lite svårt att se men var det verkligen en kubikmeter ved som de travat. För mig att Vincent sa att de skulle göra det.
Citera
2021-01-21, 19:43
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Jag tror Truckerflatan och den mycket mörka snubben kan gå långt.
Truckerflatan tror jag oxå på, mörka kommer tjata om mat tills han åker hem frivilligt...
Citera
2021-01-21, 19:50
Medlem
Nu kommer valet av förstekämpe.
Det ska bli spännande vem som kommer till torpet av de två då i tävlingen.
Senast redigerad av Luxors 2021-01-21 kl. 19:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in