Citat:
Ursprungligen postat av
Bildanalys
Om det inte är du så spelar det ingen roll. Det är några utsatta som har identifierat varandra och i gruppen finns det ett par individer som är hyggligt potenta gällande identifiering av personer på nätet. Bedömningen verkar vara att de sitter på mer information än de delger och det finns en oro att de "löser problemet" själva.
Bedömningen av vilka brott du kan tänkas göra dig skyldig till känns tagna ur luften. Du borde nog läsa på det juridiska.
En grupp på ditt jobb som identifierat varandra?? Var skulle annars dom här pedofilerna skriva någonstans eller bilda en grupp för att leta upp mig?? Svaret låter ologiskt.
Känns som att de saknas något i din story o du får gärna hjälpa mig med bedömningen.
O hade dom varit hyggligt potenta på att identifiera så hade den personen eller jag redan åkt fast.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomIsNice
Det är roligt hur du försöker hålla liv i din tråd bara för att få den större trots att du redan miljoner gånger fått svar på det du vill veta.
Cringe
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomIsNice
Det är uppenbart att majoriteten redan vet svaret. Precis som man kan säga med flyget, nästa SAS som kommer lyfta kommer ej att krascha. Men ingen vet hur det skulle kunna gå till.
Det är 99 procent chans till att man blir spårad om man inte kan sina saker.
Jätte cringe av mig att vara vilja ha svar på frågor. Nästan alla man frågat här om en utveckling på svaret med fupar, länkar eller där det beskriver hur det ska gå för mig att åka fast svarar inte.. Precis som du svarade sist.