2021-01-21, 21:27
Medlem
Hon har ändrat namn och bild på instagram så man inte ska känna igen henne.

https://instagram.com/belindaerikssonn?igshid=1uw4wqb6umfsp
Citera
2021-01-25, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multibox
Hon har ändrat namn och bild på instagram så man inte ska känna igen henne.

https://instagram.com/belindaerikssonn?igshid=1uw4wqb6umfsp

Äcsh man känner nog ändå inte igen henne live, så mycket filter...
Citera
2021-01-25, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duvetinteee
Skrämmande hur människor beter sig idag och vad människor vräker ur sig. Jag har själv jobbat nära Belinda i många år och vi har kommit varandra nära och umgås även privat. Jag kan säga så mycket som att de är få människor jag träffat som är så genuina och genomsnälla som henne. Jag mår illa över pajkastningen mot henne i denna tråd. Hon är en fantastisk kollega, vän & mamma. Att ni målar upp en bild av henne pga påståenden & antaganden är skrämmande. Det hade likagärna kunnat varit en av era familjemedlemmar det gällde. Använd hjärnan innan ni går loss på nätet.

Haha gå kör upp något i röven din lille pajas. Hon är ett äckligt luder
Citera
2021-01-25, 05:07
Medlem
HAHAHAHA, roligaste man läst på ett tag alltså.. denna Belinda måste ju fått en tankeläsare efter detta?

Det sorgligaste är att hon faktiskt lagligt får vara MAMMA till BARN
Citera
2021-01-26, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Fint CV han samlat på sig.
Mannen, som är i 35-årsåldern, är dömd för flera grova brott. Senast dömdes han till fyra år och sex månader i fängelse för rån, grov misshandel, försök till grov misshandel, misshandel, hot mot tjänsteman, våldsamt motstånd, ringa narkotikabrott, olovlig körning, rattfylleri och brott mot knivlagen.
Då förekom mannen redan under 32 avsnitt i belastningsregistret. Tidigare hade han dömts för bland annat misshandel, rån, häleri, våld mot tjänsteman och försök till dråp.”

https://www.expressen.se/nyheter/krim/maltavlans-kriminella-liv-ledande-stallning-i-fangelset/

Vidrigt. Inte undra på att hans egen blodsbror F* sköt honom. F* bröstar redan ett långt fängelsestraff men kom undan detta. Satans patrask!!!
Citera
2021-01-26, 15:17
Medlem
Citat:
Skrämmande hur människor beter sig idag och vad människor vräker ur sig. Jag har själv jobbat nära Belinda i många år och vi har kommit varandra nära och umgås även privat. Jag kan säga så mycket som att de är få människor jag träffat som är så genuina och genomsnälla som henne. Jag mår illa över pajkastningen mot henne i denna tråd. Hon är en fantastisk kollega, vän & mamma. Att ni målar upp en bild av henne pga påståenden & antaganden är skrämmande. Det hade likagärna kunnat varit en av era familjemedlemmar det gällde. Använd hjärnan innan ni går loss på nätet.

Belinda gör ett nytt konto för att försvara sig själv och låtsas vara någonannan.. när ska denna människan lära sig? Vi alla är inte IQ-Befriade som du Belinda.. vi ser även att du läser tråden dagligen😂😂
Citera
2021-01-26, 16:12
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alchapones
Belinda gör ett nytt konto för att försvara sig själv och låtsas vara någonannan.. när ska denna människan lära sig? Vi alla är inte IQ-Befriade som du Belinda.. vi ser även att du läser tråden dagligen😂😂

Det är riktigt underhållande komedi det här, hoppas vi får höra mer från henne
Citera
2021-02-03, 13:54
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Det hade likagärna kunnat varit en av era familjemedlemmar det gällde.
Inga av mina familjemedlemmar har ankläppar, brottsregister och hänger med mördare. Så det tror jag inte.
Citera
2021-02-04, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Inga av mina familjemedlemmar har ankläppar, brottsregister och hänger med mördare. Så det tror jag inte.

Men du går runt i fjällrävenjackor, de är brott nog 😂
Citera
2021-02-07, 03:04
Medlem
Om någon undrar om mordet på Ndella Jack har kopplingar till morden på kyrkogårdarna och mordet i garaget så är svaret enkelt: Mja.
Hur?
A*med är lite äldre än mordoffret i garaget på östermalm, men dem växte upp i ringen (granängsringen) i tyresö, precis som mordoffret i garaget Lait* Ibra*im och massor med andra bekanta i alla dessa utredningar kring många av "nätverken".
Kopplingarna är breda. Såpass breda att tortyroffret i spanien t.o.m har kopplingar till dessa människor, även om just det fallet säkerligen inte har kopplingar till Ndella-fallet i sig. Men intressant ändå att veta kanske.
Citera
2021-02-07, 12:05
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheClocker
Om någon undrar om mordet på Ndella Jack har kopplingar till morden på kyrkogårdarna och mordet i garaget så är svaret enkelt: Mja.
Hur?
A*med är lite äldre än mordoffret i garaget på östermalm, men dem växte upp i ringen (granängsringen) i tyresö, precis som mordoffret i garaget Lait* Ibra*im och massor med andra bekanta i alla dessa utredningar kring många av "nätverken".
Kopplingarna är breda. Såpass breda att tortyroffret i spanien t.o.m har kopplingar till dessa människor, även om just det fallet säkerligen inte har kopplingar till Ndella-fallet i sig. Men intressant ändå att veta kanske.
Fel, ingen direkt koppling.
Detta fall är en intern uppgörelse i gruppen av nära vänner efter bråket på Ndella och Lamins bröllop. Läs FUP Framgår tydligt.
Garagemordet handlar om Östberga Karwan osv anknutna gängs droghandel och att Ali tog över en av deras säljare.

Men ja allt handlar om narkotika och vapen pengar.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-02-07 kl. 12:12.
Citera
2021-02-07, 18:56
Medlem
Citat:
Fel, ingen direkt koppling.
Detta fall är en intern uppgörelse i gruppen av nära vänner efter bråket på Ndella och Lamins bröllop. Läs FUP Framgår tydligt.
Garagemordet handlar om Östberga Karwan osv anknutna gängs droghandel och att Ali tog över en av deras säljare.

Men ja allt handlar om narkotika och vapen pengar.

Vad då "fel, ingen direkt koppling"??
Det som är gemensamt i fallen är att dem är barndomsvänner med kopplingar i ringen i Tyresö. Men fallen i sig har ingen koppling, nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in