2021-01-14, 16:16
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adambertil124
Hittade denna
https://vm.tiktok.com/ZMJcHfKAN/
Finns inte kvar, vad var det?
Citera
2021-01-14, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det har jag inte sagt heller. Vad jag menar är att om han tidigare kunde få en lite mjukare anstaltstid efter Riksmottagningen så är det nu inte så. Han muckar nog från muren.

Att han hållit sig borta räcker för det. Inte inställt sig kommer kriminalvården såklart agera på. Inte så att han kan straffas nej, men om du lever i tron om att han inte kommer få sämre förutsättningar tror du fel. Sen kan man ju skita i det förvisso men ändå.

Det är ju trots allt en kort mordvolta han har.

Det var exakt så du menade, försök inte rädda dig själv.
Du skrev att han kommer få mer tid på kåken för att han har hållit sig borta😂
Dock kan man ej få påbackning för att hålla sig borta eller om man t.ex. rymmer från en anstalt. De borde du veta, du som är en riktig ”påläst” Flashback tönt.
Citera
2021-01-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Herregud människa, du är sannerligen för dum för ditt eget bästa du..

(FB) Hur mycket får man låna av Csn ?

Så jävla busted....
Belinda ”fulkatt” du torska dig själv GROVT och din lilla kvinnomördare till pojkvän.
Dom spårade säkert din IP när du skrev att Ahmed befinner sig i Alanya, sen hamna dom hemma hos dig. Är du dum eller dummare? Eller ville du ”lowkey” gola ner Ahmed alshabab?

Vilket det nu än är, så gå och odla lite hjärnceller din fula jävel.
Citera
2021-01-14, 22:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacka163
Dock kan man ej få påbackning för att hålla sig borta eller om man t.ex. rymmer från en anstalt. De borde du veta, du som är en riktig ”påläst” Flashback tönt.
Man kan inte få påbackning om man ENBART avviker. Vid en rymning kan nya brott uppstå - vilket vanligen är fallet när rymningen sker från anstalt och inte ute på permisision.

När det gäller konsekvenser så får han inte tidspåslag - men det kommer att påverka placering (säkerhetsklass) samt möjligheterna till permission.
Citera
2021-01-15, 00:21
Medlem
Verkar som att barnen inte varit prio 1 på senare tid i reservation för den här stackars kebaben. Tror iofs att barnen haft det bättre så långt bort ifrån den stackars stackars oskyldiga kebaben som möjligt.
Eller så kan man se det för vad det är - den här stackars tjejen hade hela livet framför sig och är det verkliga offret i detta. Gift med en jävla galning som borde blivit träffad istället.
Nu kommer ju B o stackars vuxenbebisen mr Kebabsås att behöva leva med en grov hotbild mot sig och det här har hon dragit in två små oskyldiga barn i. Den där idioten vars fru vart skjuten är ju inte heller klok i huvet och borde avrättas.
Citera
2021-01-15, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacka163

Nej. Så menade jag inte alls. Vad jag menade var det jag sa. Att om han nu tidigare skulle ha fått permissioner en bit in på voltan så kan han glömma det nu.

Hosta ut din pappas kuk nu och fokusera på rätt sak.
Senast redigerad av NoF8 2021-01-15 kl. 00:46.
Citera
2021-01-15, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Man kan inte få påbackning om man ENBART avviker. Vid en rymning kan nya brott uppstå - vilket vanligen är fallet när rymningen sker från anstalt och inte ute på permisision.

När det gäller konsekvenser så får han inte tidspåslag - men det kommer att påverka placering (säkerhetsklass) samt möjligheterna till permission.

Jag vet exakt vad som gäller.

Verkar vara pojken NoF8 eller vad fan pappatacklaren heter, som inte hajar grejen. Så predika till han istället.
Citera
2021-01-16, 13:49
Medlem
Skrämmande hur människor beter sig idag och vad människor vräker ur sig. Jag har själv jobbat nära Belinda i många år och vi har kommit varandra nära och umgås även privat. Jag kan säga så mycket som att de är få människor jag träffat som är så genuina och genomsnälla som henne. Jag mår illa över pajkastningen mot henne i denna tråd. Hon är en fantastisk kollega, vän & mamma. Att ni målar upp en bild av henne pga påståenden & antaganden är skrämmande. Det hade likagärna kunnat varit en av era familjemedlemmar det gällde. Använd hjärnan innan ni går loss på nätet.
Citera
2021-01-16, 14:42
Medlem
Bebblischs avatar
Inte följt det här fallet knappt alls, men fan vad underhållande att flickvännen till den MGM som varit på rymmen i flera månader skriver "Jag har säkra källor på att han befinner sig i Turkiet " från INGENSTANS! Drar ju inte alls misstankar till sig? Och så har hon avslöjat sin identitet i tidigare trådar av någon anledning.

Kandidat till Flashback awards
Citera
2021-01-17, 08:07
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duvetinteee
Skrämmande hur människor beter sig idag och vad människor vräker ur sig. Jag har själv jobbat nära Belinda i många år och vi har kommit varandra nära och umgås även privat. Jag kan säga så mycket som att de är få människor jag träffat som är så genuina och genomsnälla som henne. Jag mår illa över pajkastningen mot henne i denna tråd. Hon är en fantastisk kollega, vän & mamma. Att ni målar upp en bild av henne pga påståenden & antaganden är skrämmande. Det hade likagärna kunnat varit en av era familjemedlemmar det gällde. Använd hjärnan innan ni går loss på nätet.
Aah.. låt mig gissa. Du är överviktig, outbildad samt röker och dricker energidryck samtliga vakna timmar av dygnet? Din kompis Belinda är totalt efterbliven och skall givetvis straffas för att ha skyddat mördaren av en 18-årig flicka.
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Inte följt det här fallet knappt alls, men fan vad underhållande att flickvännen till den MGM som varit på rymmen i flera månader skriver "Jag har säkra källor på att han befinner sig i Turkiet " från INGENSTANS! Drar ju inte alls misstankar till sig? Och så har hon avslöjat sin identitet i tidigare trådar av någon anledning.

Kandidat till Flashback awards
Verkligen fruktansvärt jävla roligt 😁
Citera
2021-01-17, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duvetinteee

Hon har prioriterat bort sina barn för att supa med denna grottmänniska
Citera
2021-01-19, 22:29
Medlem
Tycker det mest synd om barnen. Att en förälder kan utsätta sina barn för den risken. Förstår att man kan bli kär i en bad boy, men hur kan man utsätta sina barn för en mördare?? Inte bara för risken att han snedtänder o ger sig på henne eller barnen.

Nu hade hon även tur att det var insatsstyrkan och inte någon som ville hämnas som hitta han först. Då hade det kunnat vara hon eller hennes barn som råkats skjutas ihjäl genom fönstret när de var ute efter honom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in