2019-09-02, 02:42
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Hon var prostituerad under högstadiet iallafall, det vet jag till 100%.
Citat:
Hon var en hora. Vet folk som betalade henne o sedan fick knulla
Vilken typ av personer betalade henne? Dina klasskamrater i högstadiet?
Citat:
Nej, jag gick i samma skola som henne. Vet folk som betalat henne och det allmänt känt att man kunde betala henne
Vilken klass gick hon i? Kan du namnet på hennes klassför*stånd*r*? (e,a,e)
Citera
2019-09-02, 08:55
Medlem
En människa har blivit mördad och ni är bara intresserade av vem hon har knullat för pengar 😌 tror ju inte det va en torsk som va missnöjd precis och avrätta henne 😡 de flesta vet ju att det va pga lamin och som han själv sa de va ute efter mig 😎 så lägg av och snacka massa skit 😎
Citera
2019-09-02, 09:31
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOMAREN99
En människa har blivit mördad och ni är bara intresserade av vem hon har knullat för pengar 😌 tror ju inte det va en torsk som va missnöjd precis och avrätta henne 😡 de flesta vet ju att det va pga lamin och som han själv sa de va ute efter mig 😎 så lägg av och snacka massa skit 😎

Mht till ditt valda användarnamn. Det som nu ropas på i media är att samhället måste anstränga sig mer för att förhindra dylika händelser. Och visst, mycket skulle nog vara vunnet om man kunde ingripa kraftfullt på ett tidigt stadium när ungdomar inleder sin kriminella bana. Kan man bryta den negativa utvecklingskurvan för enbart ett fåtal så spar man ju in framtida kostnader för inhysning på lång tid Tidaholm eller liknande.
Men hur ska man förhindra icke-kriminella kvinnor att råka illa ut när de söker sig till den typen av partner? Utan att kränka deras integritet och självbestämmanderätt?
Citera
2019-09-02, 10:20
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
På gymnasiet hängde jag med en kille i samma klass som gillade att tatuera, vi drog och gymmade varannan dag, inget mer.
Senare visade det sig att han hängde med MC-gänget Brödraskapet som fanns i stan på den tiden.
Om jag blivit skjuten eftersom jag gymmat med denna kille, så hade det alltså varit mitt fel? Även om jag inte vetat om hans historia?
(kan sägas att killen ett par år senare blev tvungen att flytta till sthlm och leva under skyddad identitet efter att ha hamnat i bråk med gänget)

Jahaaaa ni gifte er alltså?

🤦🏻‍♂️

/C
Citera
2019-09-02, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Alla som gifter sig med en kriminell ska få dödsstraff? Ojdå.
Det blir ju att i praktiken leva med ett dödsstraff hängande över huvudet. Varför vill man ens gifta sig med en kriminell? Ex-kriminell kan jag förstå, men en som fortfarande är aktuell våldsverkare? Som man bäddar får man ligga. 👍🏻
Citera
2019-09-02, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Det blir ju att i praktiken leva med ett dödsstraff hängande över huvudet. Varför vill man ens gifta sig med en kriminell? Ex-kriminell kan jag förstå, men en som fortfarande är aktuell våldsverkare? Som man bäddar får man ligga. 👍🏻
Även ex-kriminella har ovänner som kan hänga kvar i åratal. Dessa kontakter kommer man aldrig ifrån.
Citera
2019-09-02, 11:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Även ex-kriminella har ovänner som kan hänga kvar i åratal. Dessa kontakter kommer man aldrig ifrån.
Det stämmer, men det minimerar oddsen för dödlig utgång rejält om man väljer en exkr före en aktiv.
Citera
2019-09-02, 11:28
Medlem
Citat:
Det stämmer, men det minimerar oddsen för dödlig utgång rejält om man väljer en exkr före en aktiv.
Tar man avstånd från sitt gamla kriminella gäng så ligger man risigt till väldigt länge. Det är ju inte direkt välutbildade vänner som begriper hur livet är och klappar dig på ryggen som lyckas vända ditt liv.
Citera
2019-09-02, 11:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tar man avstånd från sitt gamla kriminella gäng så ligger man risigt till väldigt länge. Det är ju inte direkt välutbildade vänner som begriper hur livet är och klappar dig på ryggen som lyckas vända ditt liv.
Såja, det här är inte Sons of Anarchy med alla dess ritualer. Majoriteten av alla kriminella nöjer sig nog med insikten om att en eventuell konkurrent slutat vara en parameter i ens affärer. Någon som sitter på ett hat mot en som lämnat arenan har en djupare beef som nog skulle vara aktuell även utanför den kriminella sfären, t ex knullat någons slyna eller liknande privatorsaker.
Citera
2019-09-02, 11:43
Medlem
Citat:
Såja, det här är inte Sons of Anarchy med alla dess ritualer. Majoriteten av alla kriminella nöjer sig nog med insikten om att en eventuell konkurrent slutat vara en parameter i ens affärer. Någon som sitter på ett hat mot en som lämnat arenan har en djupare beef som nog skulle vara aktuell även utanför den kriminella sfären, t ex knullat någons slyna eller liknande privatorsaker.
Beror på hur insyltad man är, och om det är snorungar eller gravt kriminella. Finns hela spektrat i samhället. Jag har inte en susning vem mannen är i det här ärendet. Men att han tydligen gifter sig med en kvinna som inte ens är fullt ut myndig (får ej handla på bolaget) och är dubbelt så gammal som henne, vittnar inte om någon större intelligens. Så han är nog väldigt insyltad i något skit - för nåt annat lär han väl inte kunna försörja sig på.
Citera
2019-09-02, 12:14
Medlem
Flera av er länkar till helt fel kille också, hennes "man" är knappast flintskallig utan motsatsen så har han långa dreads fyfan vad pinsamma Flashback är, vet ni inget så är de bättre och bara vara tyst
Citera
2019-09-02, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Flera av er länkar till helt fel kille också, hennes "man" är knappast flintskallig utan motsatsen så har han långa dreads fyfan vad pinsamma Flashback är, vet ni inget så är de bättre och bara vara tyst
Du hade kommit ut med hedern i behåll om du bifogat en korrekt länk eller två. Nu tvingas vi avfärda dig som ännu en skitsnackare från sidlinjen som låtsas vara insatt men för fin för att delge oss andra det du ”vet”.

Du inser vem som är den pinsamma här, hoppas jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in