2021-01-21, 17:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vlad har tagit bort den för länge sedan. Den film som finns är där har säger att han gjort fel och ber om ursäkt.

https://www.youtube.com/watch?v=G9iZ95SDCqg&ab_channel=VladReiser

Han är tvingad att ta bort den pga PK-trycket.

Det märkliga är att få verkar rikta någon kritik mot fenomenet med dansande halvnakna småtjejer på Tik Tok?
Citera
2021-01-21, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han är tvingad att ta bort den pga PK-trycket.

Det märkliga är att få verkar rikta någon kritik mot fenomenet med dansande halvnakna småtjejer på Tik Tok?

Men herregud, varför ska det alltid handla om pk så fort kritik tas upp mot ett beteende? Varför vägrar sånna som du inse hans problematiska beteende och istället stämpla det som pk? Han kanske tog ned det för att han insåg att han hade gjort fel och har lärt sig utav det, måste det alltid relateras till pk för att samhällsnormer kritiseras? Blir så trött på att så fort man belyser mer subtila nyanser i problem som inte är uppenbart destruktiva så är det enligt sånna som dig "pk-maffian från vänstern" som är igång.
Citera
2021-01-21, 17:28
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Jaha, så vad var felet? Ska 12-åringar fläka ut sig på nätet halvnakna i sexuella poseringar som några sorts strippor.. Är det fel att kritisera detta? Klart som fan man undrar vad föräldrarna sysslar med.
Just detta. Tjejer som viker ut sig på nätet ska knappast hyllas. S.k "slutshaming" är fullt logiskt. Riktigt illa med tjejer som horar ut sig på nätet, ännu värre när det är barn.
Citera
2021-01-21, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Just detta. Tjejer som viker ut sig på nätet ska knappast hyllas. S.k "slutshaming" är fullt logiskt. Riktigt illa med tjejer som horar ut sig på nätet, ännu värre när det är barn.

Äh, vissa tjejer kan gott hora ut sig så vi män kan titta på deras kroppar. De får uppmärksamhet och vi får bånge, win-win.
Citera
2021-01-21, 17:36
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Äh, vissa tjejer kan gott hora ut sig så vi män kan titta på deras kroppar. De får uppmärksamhet och vi får bånge, win-win.
Nej, snarare är det demoraliserande och degenererande, ingen vinner på det.
Citera
2021-01-21, 17:40
Avslutad
Citat:
Nej, snarare är det demoraliserande och degenererande, ingen vinner på det.

Ditt puritanska ideal tror jag är en omöjlighet. Hur hade det ens fungerat i praktiken? Burka och liknande tar jag för givet ingår i din plan att avsexualisera hela samhället.
Citera
2021-01-21, 17:51
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Ditt puritanska ideal tror jag är en omöjlighet. Hur hade det ens fungerat i praktiken? Burka och liknande tar jag för givet ingår i din plan att avsexualisera hela samhället.
Kanske behövs en släng av sharialag, det vore en förbättring mot rådande dekadens.
Citera
2021-01-21, 17:55
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Jag är av med oskulden och vuxen kvinna.
Jag kan se skillnad på en upphetsad man och en man som reagerar för att det är tabu.

När du hetsade upp dina klasskamrater hur gjorde du för att hindra äldre att titta?

Vi är nu biologiska varelser vars enda uppgift är att föra våra gener vidare.
Yngre kvinnor är friskare och starkare och ett bättre kärl för det än tanter som jag själv. Det är därför naturligt för män att dras till det som verkar fertilt.
Vad de unga flickorna gör är att skicka signaler till alla män i hela världen.
Jag är ett bra kärl för dina spermier.
Hon kommer dra till sig män som söker just det.

Det är till nackdel för henne själv. Så små barn har inget konsekvenstänk. De vet inte hur män fungerar. De vet inte hur världen fungerar.

Äldre brukar inte röra sig på den typen av fester, som tur är. Hade varit obehagligt.

Så män kan inte ta ett medvetet ansvar för sina lustar, menar du? Du tycker att det är fullt normalt att en man närmare 30 sitter och suktar över flickor på 14? Värsta jag hört. Det är åsikter och teorier som dina som lägger krokben för kvinnokamp
Citera
2021-01-21, 17:57
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Det är en vanlig strategi bland äldre kvinnor som börjar närma sig bäst-före-datum att ondgöra sig över att män har framgång bland yngre kvinnor, och att även yngre kvinnor gärna fångar äldre män. Under ytan märker man av avundsjukan för de här yngre tjejerna, och dragningskraften de utövar. Då försöker man betona att yngre tjejer absolut inte är intresserade av äldre killar. På samma sätt som man väldigt ofta hör vita kvinnor klaga på att många vita män gärna datar asiater, och uppenbarligen ofta också har framgång hos dessa. Surt, sa räven om rönnbären.

Hursomhelst: har ingen koll på den här Vlad-killen, men kollade på videon. Haha, ganska sjuka grejer de där småtjejerna håller på med. Till viss del var han lite tondöv i vad han snackade om, men i mycket var kränktheten bara en inövad "mob" hysteri. Det bör betonas att han mycket uppenbart inte var särskilt sexuellt intresserad av de här tjejerna. Han kommenterade det hela rätt objektivt, även om han kör med den där typiska debila youtube-stilen. Som sagt kommenterade han mest fenomenet; han "sexualiserade" ingen som inte redan själv försökt göra sig till sexobjekt.

Viktigt att vuxna kommer fram och markerar mot detta fenomen. Tänker mig att många ser upp till den här jeppen, och han visade då unga tjejer att de flesta mest bara skrattar åt de som fläker ut sig på det här viset. Han visade att det inte finns några förväntningar på unga tjejer att de måste bete sig som sexobjekt för att bli accepterade. Empowering.

Tror ingen här tvivlar på det. Problemet är dock att din sexualmoral är helt utdaterad och att du således saknar referensramar för ungas sexliv. "Your old road is rapidly agin’".

Pratar du om mig? Jag är precis fyllda 30 så jag är inte nära något bäst före datum.

Resten orkade jag inte läsa
Citera
2021-01-21, 17:58
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dustinthewind
Men herregud, varför ska det alltid handla om pk så fort kritik tas upp mot ett beteende? Varför vägrar sånna som du inse hans problematiska beteende och istället stämpla det som pk? Han kanske tog ned det för att han insåg att han hade gjort fel och har lärt sig utav det, måste det alltid relateras till pk för att samhällsnormer kritiseras? Blir så trött på att så fort man belyser mer subtila nyanser i problem som inte är uppenbart destruktiva så är det enligt sånna som dig "pk-maffian från vänstern" som är igång.

Haha det är ju helt uppenbart att en massa tokiga människor skitit på sig av upphetsning bara för att Vlad belyser det sjukliga fenomenet med småtjejer som leker strippor på Tik Tok.

Men helt plötsligt är det han som är boven, man kan börja undra om pedofilerna börjar stärka sitt grepp eftersom detta inte ens går att diskutera detta sakligt?

Vlad gjorde en video med glimten i ögat men det finns ju en allvarlig sida där också, vart går åldersgränsen för att leka strippa på Tik Tok?
Citera
2021-01-21, 17:58
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Du bestämmer inte vem som vill knulla dig. Du kan inte gå runt halvnaken och bara tycka det är okej om killen som du är kär i blir kåt på dig(som också ser dig som ett objekt som vill använda dig som en knulldocka- vilket du ju vill).

Nej, men jag kan påpeka hur olämpligt det är att män i Vlads ålder suktar efter barn
Citera
2021-01-21, 17:59
Avslutad
Citat:
Kanske behövs en släng av sharialag, det vore en förbättring mot rådande dekadens.

Så Vlad var inte helt fel ute genom att använda det muslimska begreppet "haram" då. Personligen tycker jag inte sharialag hör hemma i Sverige. Vill tjejer fläka ut sig på TikTok så borde de få göra det, med allt vad det innebär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in