Det finns massor med exempel på hur arbetskamrater och andra personer uppfattat Stefan.
Väldigt många tycker att han är obehaglig och beter sig som en psykopat.
Här är ännu ett exempel på det, Aktbilaga 148
Stefan är psykopat, han har en kall blandat med en varm jargon. Han är socialt kompetens
och samtidigt socialt konstig. Han är oärlig, det går inte att lita på honom. E*il har haft den
bilden av Stefan även innan mordet på Lena. Då E*il förstod att Stefan var misstänkt för
mordet blev han inte chockad, vilket han själv menar är talande. Om någon av hans andra
chefer varit misstänkta för mord hade han blivit chockad, nu kändes det mer som att det
kunna stämma. Stefans svaghet är att folk ser igenom hans fasad och att han saknar empati.
Finns hur mycket exempel som helst......
Ja, man kommer på sig själv med att sitta som en fågelholk, hur är det möjligt att SD inte fälldes.
Jag hoppas verkligen att åklagarna kan lägga fram "allt" är väl att ta i, med tanke på mängden dokument, men åtminstone påvisa hur SD fungerar och agerar. Någonting är inte som det ska
Nu snackar vi igen. Då är platsen de möts den gången runt 45 sekunder från där SD påbörjar samtalet. Typ. Beror på hans tidsoptimism. Klockan är 23:06:45 enligt loggen?
Stämmer för övrigt med MÖS vittnesmål om typisk tid han brukade dyka upp.
Vad är det för tunnel? Skördevägen under Ekersvägen?
Från Varberga Centrum är det runt 600 meter till brottsplatsen med cykel. Via ”tunneln” under Ekersvägen. Tar 1,5-2 min att cykla. Google Maps 16 km/h.
Han snabbare va. Har han hunnit en bit och säger 10 sekunder lite ”rough” och tar genvägen nere vid Allmogevägens slut mot motorvägen till Rättarevägen så nog fasen är det till brottsplatsen/planket han ska.
Åklagaren har redan i stämningsansökan tagit upp det faktum att SD och Lena brukade träffas utomhus när hon hade barn hemma.
"Vittnesförhör med MÖS (förhörsbilaga 4B) angående
vad Lena Wesström berättat för henne om sin relation med Stefan Davidsson
och att de brukade mötas ute till styrkande av att Lena Wesström öppet berättat
om sin och Stefan Davidssons relation samt att hon valt att träffa Stefan
Davidsson utomhus om hon haft sina barn hemma. "
Jag tror att det framkommer under rättegången att SD kände till platsen för mordet, han kan knappast förneka det då han loggat My Real Six String. Kanske det ändå inte har så stor betydelse att han kände till platsen för mordet, om det inte går att styrka på vems initiativ mötet har skett just där.
Det är ändå viktigt att åklagaren tydligt visar att möten skett utomhus i närheten av hemmet när hon hade barnen. Det är ett indicium, då hon har gjort en invit med kladdkakan. Jag minns att N*oa sa i förhör att om de äldre barnen var hemma kunde hon tänka sig att lämna dom ensamma ett längre tag, men inte A*ron helt ensam.
Det inte sannolikt att hon skulle möta upp SD på ett ställe långt från hemmet om A var ensam hemma, särskilt som att det nu finns en plats nära, cachen Absolute X-mas rean är åtgärdad och gångtunneln mot Varberga ligger längre bort. Platsen bakom planket är ett ställe som båda känner till, som ligger verkligt nära och som skyddar både mot insyn och skyddar mot ljud att tränga ut.
Vi vet inte varifrån SD kommer den där gången när de ses vid gångtunneln. Vi vet att SD inte sällan varit ute och nattvandrat.
Minns ett obehagligt förhör med B:
A150/531 [...]"För ca fem år sedan brukade Stefan hör av sig till B då han var ute och vandrade på sena
kvällar. Han kom förbi och drack vatten hos B vid flera tillfällen. B vet inte vad han
gjorde utöver att han "gick runt". Stefan var trevlig då han kom förbi men berättade inte vad
han gjorde ute. B bodde då på samma ställe som där han bor nu.[...]"
Jag vet inte riktigt varför åklagaren inte har med det här vittnet under rättegången. Han tar upp flera andra intressanta uppgifter.
Det kan ha varit H som kom med idén om blod vid sex för att skydda S? Kanske det var en av anledningarna till att hon själv inte ville pöka med sin kastratman? Hon kanske fick sköra slemhinnor av medicinering? Hennes fel med underlivsproblem gjorde att S fick godkänt att söka sex hos L under en period? Hellre någon de kände än okända, men när H blev friskare var det inte ok längre?
Ja?
Det lät iaf konstigt att hon inte skulle ha sagt att det kom fr hatobjektet själv.
Det är ju ett väldigt ältande fr deras håll om blodigt sex och övertydligt om spår överallt.
Jag ligger lite efter i tråden, och minns inte var jag läste att du Avel skrev något om att tjänsten att kunna välja radera min och xxxs konversation inom xxx min/timmar har kommit till senare, under typ 2019.
Men här kan man se att Lena blir irriterad över att han raderar inte "bara i sin ände", vilket betyder att han radera även i hennes ände? Eller menar Lena enbart det han skriver?
A 164/80
Från screeenshot från Lenas mobil 2017-10-18:
LW: "Sluta att radera i chatten"
"Nöj dig med att rensa i din ände"
SD: "Vill köra enbart hemlig chatt med
automatisk raderlng "
"Tyvärr verkar det itne fungera på
morgonens bild eftersom Jag valde för
lång tid"
LW: "Det är ofred"
SD: "Den är att skapa möjligheter till bättre
kommunikation. Skulle vara annat om
du inte hotade"
LW: "Vad? Den försvann Ju?"
"Tydligen bäst jag säger det igen:"
SD: "Bra. Ser ej ut som den försvann. Får
alltid meddelande om din programvara
när jag skickar där"
"Du behöver ej säga"
"Vi vet båda"[/quote]
Minns också Telegram screenshots där det står angivet högst upp i chatten att meddelandet kommer att raderas inom xx minuter. Lena kan alltså se hur länge meddelandet kommer att finnas kvar synligt. Det borde då även SD kunna se vilken inställning Lena hade.
Den tidigare cachen vid fyndplatsen
När Lena skulle lägga ut cachen My Real Six-String var inte hennes ben riktigt läkta och hon fick hjälp av samariten SD som såg sin chans att kunna FTF:a den?
Vid tiden för placeringen i slutet av februari -18 kan det förstås om SD kämpade extra mycket med att hålla sin glättiga fasad utåt, men han var kanske den som var i sämst psykiskt skick när han nyligen fått lov att skriva under en skilsmässoansökan och frun hade hittat nytt boende och börjat förbereda för flytt.
Samtidigt stängde Lena sin dörr för SD och markerade ett avslut när hon valde att placera en cache där de haft sina hemliga möten ”om hörnet” bakom planket? Klart att SD spelar snäll och hjälper till ändå att placera cachen? Han lovar att inte FTF:a den, men när ingen har loggat den efter 57 minuter kan han inte hålla sig?
SD tog FTF 59 minuter efter publiceringen 28/2 -18 och HD fick med automatik detsamma i samband med delningen av deras gemensamma konto TeamDavidss*n där hon tillgodogjorde sig teamets alla tidigare cacher till sitt konto Systerh*x. Vi delningen fick HD en riktigt fin statistik och FTF-sviter på cacher som LW med säkerhet visste att hon inte tagit och det blev det extra irriterande när hon fanns inskriven på cacher som hade en särskild betydelse för Lenas hemliga relation med SD?
Med stor sannolikhet var inte HD med fysiskt när SD tog FTF:en eftersom hon har exakt samma loggtext som SD fast med en kortare variant av det texttillägg som finns med i hennes delade loggningar. Loggar med den kortare texten tyder på att loggningen har ändrats eller är inlagda efter kontodelningen i mars – 18.
LW började ta bort loggar för HD och av någon konstig anledning blir hennes handsnickrade Softisskåp till My Real Six-String traschat.
Har det framkommit i FUP om vem som meddelade henne att cachen hade trashats innan hon gick ut och kollade att det stämde den 5 mars -18?
Jag kan minnas fel eller ha missat det, men jag kan inte minnas att HD någon gång har yttrat att hon avskydde dottern. Det är Lena som berättar för en vän om att SD googlat på plötslig spädbarnsdöd, och det är inget som SD erkänner i förhör eller HD verkar känna till. HDs starka försvarsmekanismer när hon konfronteras med dessa uppgifter kan te sig märkliga. Men hon har säkerligen fått SDs version manglad in i sin hjärna innan (förhöret med HD är 2019)är hur han har blivit oskyldigt anklagade och nu har även HD dragits in i karusellen) och hon vill varken säga bu eller bä.
Vad SD säger, vare sig det är till Lena, HD eller i förhör ger jag inget för. Han ljuger där det passar hans agenda.
Jag tvivlar inte på att SD hade planer på att att döda barnet och att det var under en period då HD var mycket deprimerad. Han kanske inte nämnde tankarna för HD eller om han gjorde det kan det ha skett precis som på samma vis som han 2016 pratar med HD om att det är hon som önskar att Lena är död, trots att hon bara säger att hon vill ha henne ut ur deras liv.
När det gäller planerna på att eliminera familjen, erkänner HD att hon själv hade tankar på att ta livet av sig, att SD velat "hjälpa" henne ur lidandet, men att om det skulle involvera honom själv och barnen vill hon låta vara osagt. SD pratar om en bilkrasch där hela familjen skulle dö. Min övertygelse är att han själv inte skulle vara med i kraschen, utan hans dröm skulle väl vara att han blir "fri" och han kan leva med Lena.
Nedan läst ur Lenas NAS ( förhör HD A 149/420). Här kan man urskilja hur manipulativ SD är mot HD, hur fult han utlämnar henne till Lena.
"FL 1: Och vi kan inte säga om det här är skickat till dig eller inte, utan det här finns alltså
sparat i Lenas dator. Men det börjar, med ditt namn precis som att skulle vara .. det är till dig
det är skrivet.
(Får uppläst för sig från dokument "20170331 Hanna" i undersökningsprotokoll
2018-5000-BG53220-l, NAS)
FL 2: Första meningen är "ja Hanna, nu skriver jag i alla fall. Trots stor risk for
missförstånd och trots att jag förstår att det jag skrivit kan komma att användas emot mig'.
Är det nått du känner igen?
MT: Neeeej?
FL 2: Jag kan läsa en del, det här kommer ju gå att ta del av i sin helhet sen. Men det är
ganska långt. Eeh, Hans slet för dig, när du var som sjukast gör det fortfarande. Han älskar
att vara behövd och uppskattad. Världsgullig. Ordnar värme kudde och stoppar om, innan
han går till mig och han vet du är i oändlig tacksamhetsskuld. Han vet exakt vilka knappar
han ska trycka på för utnyttja det. Hur han ska förminska dig, och även hur han ska få dig på
humör och känna dig trygg och lita på honom. Han har lämnat ut dig fullständigt under åren.
På det mest grisiga sätt. Berättat intima detaljer, vad han tycker om och inte lockas av hos
dig. Vad du är bra på, vad jag är bättre på. Hur din kropp är, vad du har för begränsningar.
Hur du känner, om du har för ont for samlag. Och vad ni kanske gör istället. Vad du skäms
över. Om ni har haft analsex. Vad du sexfantiserat om. Hur du kände innan Wilma fick sin
glutendiagnos. Hur du känt inför barnen när du var sjuk. Hur du är behårad, lasrad och
rakad. Berättat om dina mönster, svagheter. Han vet precis hur han ska vara taktisk, för att
manipulaera och lura dig. Han bryter ner hårt. Och när det aktuella offret är som svagast,
förtvivlad, börjat tvivla på sig själv, kanske på väg att ge upp, då vänder han. Då börjar han
linda och shong, så har han en i sin hand. Allt motstånd, nedmalet. "Jag måste fundera om
jag vill leva med nån som hotar med att gå, om jag inte bryter kontakten med min vän". Tills
du inte pallar mer .. pallade mer, och gav med dig. Och han fick som han ville. Behövde
420
Förhör med Davidsson, Hanna-Sofie; 2019-09-05 13:42 diarienr: 5000-K574218-18
aldrig lova, kunde fortsätta ha kakan kvar och äta den. Han föreslog igår, att vi skulle säga
till dig att vi åkte som kompisar till Stockholm. Låg i varsin säng på hotellet. Jag sa att du
inte är dum i huvet. Då tyckte han att vi skulle säga att vi möjligen sett nån .. setts nån mer
gång vid FTF, som han medgett. Men inte varje månad. Som om nån skulle gå på att vi skulle
hitta på så extrem .. hitta på något så extremt som att åka till Stockholm och bo på hotell, om
vi inte ens träffades varje månad. Vi har de senaste åren träffats varje dag, kortare eller
längre stunder. Öppet eller privat. Chattar timmar varje dag, oftast flera videochattar. Inte
sällan intima. Ibland videochatt när du legat bredvid i sängen. Aven nu i närtid. Det har varit
lite olika i olika perioder. Men oftast sex flera gånger i veckan. Han har gjort sig ärenden,
hittar olika lösningar för att kunna ge sig ut på kvällen, så vi kunnat ses. Även på dagtid. Åka
till jobbet, hämta cykeln, åka skidor. Hur många gånger har inte du frågat om han var själv i
spåret? Jag var antagligen med, vid domflesta av gångerna och fick besök .. eller fick besök
på hemvägen. Handla, promenera, sträcka på ryggen, hämta pizza, tvätta bilen. Mycket stor
kreativitet. Rapporterat hur läget är: nu duschar hon. Nu borstar hon tänder, går upp, nu
ligger hon och läser, nu stoppat om, nu sover. Då vet jag att vi snart kan chatta eller ses eller
vad det nu är. Riggat chattar och hittat påför att det ska gå så smidigt som, som möjligt att
få dig att gå med på till exempel en Team/ur som kanske sedan visar sig blir bara han och
jag. För dom andra kunde inte. Jag kommer snart att fråga dig såhär, du då ska du svara
såhär. Så han kan visa dig chatten. Han har varit inne i din telefon, din Facebook, WhatsApp
och installerat samtalsinspelare i smyg, och så vidare.
Lite längre ner skriver hon
han har utnyttjat dig och din goda vilja och kärlek, for sin egen bekvämlighets och sociala
konvention skull. Med dig har ert gjort fina hus, en familj och släkt att ha kul med och nytta
av. Inte minns alla barnvakts/il/fällen. En fru att visa upp. Någon att tillbringa helger,
semestrar, högtider och framtid med. Han har inte råd att köpa ut dig ur huset. Och han vill
inte att barnen ska behöva ha skilda föräldrar. Minns du att du frågade honom for inte så
jätte längesen vem han skulle rädda först av dig och mig om det brann? Han svarade dig. Till
mig förklara han sen, flinande, att om du inte klarade .. att om du inte klarade dig skulle ju
hans barn förlora sin mamma. Så det avgjorde valet. "
Att HD som var deprimerad och inte orkade med ett kolikbarn, det kan säkert stämma. Men eftersom jag nu har sett hur SD flera gånger har mord i sitt sinne som en lösning, tänker jag att det är han som har tankarna, han som yttrar dom och planterar in dom i HDs hjärna, som att det är ett naturligt sätt att lösa problemen på.
HD vet att allt det här kan vändas både mot hennes och SD. Hon slingrar sig. Men det är inte hennes idéer; det är SDs.
Han dementerar inte googlande, han minns inte.
Det är ett ordval som han mycket väl kan ha använt till L och likaväl att H uttalat.
Spelar det nån roll?
Hon ville inte ha dottern. .
Att vilja döda sin dotter är väl ändå problemet.
För att H var sjuk i djup depression.
Har hon PPD kan det se ut så här.
Även om det ser jävligt obehagligt ut.
Det är du medveten om?
Några år senare vill hon utrota familjen. Ett familicide.
Det är inte ordval bilolycka som är problemet.
Problemet är att hon slätar över det hela som frisk år 2018. Hon jämför hans lidande med anhöriga och att de önskar att den svårt sjuka ska slippa från.
Det är inte normalt öht.
Det är lika onormalt som att hon tar på sig skulden till att hon själv är orsak till att han är otrogen, hon är så förstående och överslätande.
Han är redo att mörda och kamouflera barnamord.
Dvs det hon ger uttryck för som sjuk.
Därav kan man undra över hennes andra empatistörda önskningar om död och skönt hon försvinner.
Hur tänker han om det?
Att hon skyddar en brottsling, den passiva men överslätande gällande den aktiva, kan man fundera på.
Senast redigerad av develi 2021-01-20 kl. 12:41.
Åh, jag har inte riktigt koll på det här. Men jag vet att hon sparar saker på olika ställen, NAS är en. Google Keep, foton, sparade inspelade samtal på Whatsapp mm vet jag. Jag minns också att hon skickar screenshots till flera av sina betrodda vänner på konversationer. Hon är snabb ibland och lyckas innan det raderas. Lena klagade på SD att han raderade innan hon hann läsa och att han raderade även hennes, vilket hon inte ville. Hon ansåg att var och en kunde radera på sitt håll, och hade säkert i bakhuvudet att hon ville kunna spara. Mycket finns också kvar på Messenger.
Dessvärre berättar hon inte om dödshoten för någon. Det som finns sparat där är ju konversationer där Lena ställer SD mot väggen och han inte förnekar. Jag förmodar att SD varit noga med att köra sådana hot antingen öga mot öga, eller via Telegram.
Jag minns något om en låda som hittades vid undersökningen av Lena hus. Tänkte någon gång att hon kunnat spara något där, men jag glömde nog bort att fullfölja mina tankar. Naturligtvis har polisen kollat i lådan, så om det fanns något sparat material där skulle vi fått veta det.
Ja absolut, SD hanterade kontrollmedlen Telegram och RT helt enligt sin agenda.
Tänkte att tider ger en bra överblick på sammanhängande händelser.
Ska kolla lite mer i K:s förhör etc. Han var en i förtroende som hon skickade en stor del av Telegram material till. Så mycket att han inte ens läste allt. Hoppas han däremot lämna in allt.
Åklagaren har redan i stämningsansökan tagit upp det faktum att SD och Lena brukade träffas utomhus när hon hade barn hemma.
"Vittnesförhör med MÖS (förhörsbilaga 4B) angående
vad Lena Wesström berättat för henne om sin relation med Stefan Davidsson
och att de brukade mötas ute till styrkande av att Lena Wesström öppet berättat
om sin och Stefan Davidssons relation samt att hon valt att träffa Stefan
Davidsson utomhus om hon haft sina barn hemma. "
Jag tror att det framkommer under rättegången att SD kände till platsen för mordet, han kan knappast förneka det då han loggat My Real Six String. Kanske det ändå inte har så stor betydelse att han kände till platsen för mordet, om det inte går att styrka på vems initiativ mötet har skett just där.
Det är ändå viktigt att åklagaren tydligt visar att möten skett utomhus i närheten av hemmet när hon hade barnen. Det är ett indicium, då hon har gjort en invit med kladdkakan. Jag minns att N*oa sa i förhör att om de äldre barnen var hemma kunde hon tänka sig att lämna dom ensamma ett längre tag, men inte A*ron helt ensam.
Det inte sannolikt att hon skulle möta upp SD på ett ställe långt från hemmet om A var ensam hemma, särskilt som att det nu finns en plats nära, cachen Absolute X-mas rean är åtgärdad och gångtunneln mot Varberga ligger längre bort. Platsen bakom planket är ett ställe som båda känner till, som ligger verkligt nära och som skyddar både mot insyn och skyddar mot ljud att tränga ut.
Vi vet inte varifrån SD kommer den där gången när de ses vid gångtunneln. Vi vet att SD inte sällan varit ute och nattvandrat.
Minns ett obehagligt förhör med B:
A150/531 [...]"För ca fem år sedan brukade Stefan hör av sig till B då han var ute och vandrade på sena
kvällar. Han kom förbi och drack vatten hos B vid flera tillfällen. B vet inte vad han
gjorde utöver att han "gick runt". Stefan var trevlig då han kom förbi men berättade inte vad
han gjorde ute. B bodde då på samma ställe som där han bor nu.[...]"
Jag vet inte riktigt varför åklagaren inte har med det här vittnet under rättegången. Han tar upp flera andra intressanta uppgifter.
Samtalet är en lördagkväll. Kl 23:06:45. Varar i 35 sekunder och SD säger antagligen innan han lägger på att han är där om 10 sek. Så då kan man ju kalkylera lite hit och dit med var de menar. Uppenbarligen är en plats de träffats på tidigare.
”Stefan svarar och Lena undrar vart hon ska gå. Stefan svänger ned mot Varberga centrum och sen vänster mot tunneln. Lena är på andra sidan tunneln ungefär där man svänger in när man ska smyga för grannarna och Stefan säger att dom ses om 10 sekunder.”
Där tunneln kommer ut från Varbergahållet så kan man ta höger på cykelbanan (eller vänster) och den vägen kommer man till cykelbron över Västerleden(väg 50, E18) som är samma motorväg som LW:mördas vid.
Om de möts precis på andra sidan tunnel där så finns en avskärmande likhet med den platsen vid tunneln och den vid brottsplatsen, nämligen likadant bullerskydd:
Stämmer den platsen överens med telefonsamtalets mötesplats så har den alltså likheten att den ligger bakom samma ”länga” av bullerplank vid motorvägen.
Alltså är det en stor chans att de ses bakom planket även vid detta tillfälle men då samtidigt är det samma länga av plank vilket är det intressanta. Ostörda bakom planket men dock på cykelbana. 300 meter från LW:s bostad.
(Det är ett parti från ungefär Rättarevägen 1 och fram till brottsplatsen som det dock ser ut att vara en jordvall mot motorvägen istället.)
Han verkar vara inne på samma spår som jag - vansinne och att det inte är planerat.
Menar du att inte finns nån sorts planering?
Motsvarande omständigheter att han kan dömas för dråp som exempel.
Enbart affektutlöst i stundens hetta.
Att han inte övervägt att tysta ner LW, att han inte har nån sorts strategi i det hela.
Jag menar att planering är av olika grad.
Affektutlöst via trigger ihop m föreg planering (el typ mixed perp).
Planering behöver inte vara värst sofistikerad.
Funderar på hur tingen ska kombineras alltså så jag är idel öra.
Funderar dock hur det ska gå ihop med omständigheterna och resten.
Med tanke på hans utstuderade sätt, redo att googla på att kamouflera barnamord och att han är en strateg som tror han är kvarterspolis, förundersökningsledare, dataexpert och snudd på världsledande i GC världen eftersom han är så finurlig - och har ett motiv att tysta ner LW.
Planering ska givetvis bevisas men jag har svårt att se att han inte övervägt och planerat att få stopp på hotbilden LW.
Även om han sen är som en elefant i en glasbutik är en annan femma, spontan intill dumhet och stelbent som få.
Senast redigerad av develi 2021-01-20 kl. 13:16.
Det är ett ordval som han mycket väl kan ha använt till L och likaväl att H uttalat.
Spelar det nån roll?
Hon ville inte ha dottern. .
Att vilja döda sin dotter är väl ändå problemet.
För att H var sjuk i djup depression.
Har hon PPD kan det se ut så här.
Även om det ser jävligt obehagligt ut.
Det är du medveten om?
Några år senare vill hon utrota familjen. Ett familicide.
Det är inte ordval bilolycka som är problemet.
Problemet är att hon slätar över det hela som frisk år 2018. Hon jämför hans lidande med anhöriga och att de önskar att den svårt sjuka ska slippa från.
Det är inte normalt öht.
Det är lika onormalt som att hon tar på sig skulden till att hon själv är orsak till att han är otrogen, hon är så förstående och överslätande.
Han är redo att mörda och kamouflera barnamord.
Dvs det hon ger uttryck för som sjuk.
Därav kan man undra över hennes andra empatistörda önskningar om död och skönt hon försvinner.
Hur tänker han om det?
Att hon skyddar en brottsling, den passiva men överslätande gällande den aktiva, kan man fundera på.
Svårt att glömma bilden på SDs ena dotter, stående precis vid kanten till ett stup, med armar och ben utsträckta. Vem placerar sitt barn på det viset för ett foto?
Svårt att glömma bilden på SDs ena dotter, stående precis vid kanten till ett stup, med armar och ben utsträckta. Vem placerar sitt barn på det viset för ett foto?
Ja absolut, SD hanterade kontrollmedlen Telegram och RT helt enligt sin agenda.
Tänkte att tider ger en bra överblick på sammanhängande händelser.
Ska kolla lite mer i K:s förhör etc. Han var en i förtroende som hon skickade en stor del av Telegram material till. Så mycket att han inte ens läste allt. Hoppas han däremot lämna in allt.
Ja, hon blev väl varse lite mer allvaret i det hela i samband med att hon pratade med K. Det var han som påpekade vikten av att dokumentera.
Jag vet att det finns minst två till som hon skickade mycket screenshots till och berättade för. SA och CvB till exempel.