Citat:
Ursprungligen postat av
Max-gainz
min polare som är efterbliven har röv knullat oss båda två...
vi står och pissar på allmän plats för att vi båda höll på o dö, ahh fett onödigt såklart men what the fuck... snuten kommer så klart med sin exceptionella timing och dom kan ju absolut inte ha något allvarligare att ta tag i kl 23 på en fredag kväll.. nej nej vi stoppar idioterna som tömmer blåsan suck...
min polare har onödigt mycket skit saker i sitt register som gör att dom vill visitera oss och om inget dök upp så skulle vi få gå
min idiot till polare springer runt med nolva i gym väskan TROTS ATT HAN INTE ENS ÄR PÅ PCT...... alltså känns ju helt orealistiskt att torska på detta sättet men ahh dom tittade på mig på dirren och frågade om det var mitt.. jag tvär nekade såklart men det blev ett solklart pisse prov så på den fronten är jag körd...
jag har sagt att jag inte accepterar något som hällst och att jag inte erkänner brott.. jag vet att det inte finns en räddning i världen för mig att lyckas komma undan med det här, detta jag undrar över är dock vad detta får för påföljder?
kommer jag bli uthängd som vissa andra har blivit av antidoping organisationer?
kommer det här på något sätt påverka mitt bodybuilding liv?
vad ligger bötern på? jag har en snittat normal lön
hur pass koll har dom på detta i efterhand?
om dom följer upp detta och på så sätt tvingar mig att gå av har jag då rätt till TRT eller liknande?
skulle vara tacksam för så mycket info som möjligt ifall någon har något att bidra med.. slänger upp denna i doping kontroll tråden också så får vi se helt enkelt...
Städa undan allt prepp och förvara det någon annanstans under en längre tid; vi snackar månader. Låt dem inte ta dig med en endaste enhet.
Om du inte är en idrottsprofil finns det inget intresse av att hänga ut dig på något sätt. Att RF eller liknande skulle kontaktas känns avlägset, om du nu inte har starka kopplingar till en medlemsförening. Men även om så skulle vara fallet ligger det inte i polisens direkta intresse att kontakta dem, om det nu inte föreligger skälig risk för ytterligare brott, vilket kan kännas som en godtycklig bedömning enligt vissa.
Gällande dina rättigheter kring denna kurtorsk finns det inga, utöver vad du och en läkare skulle komma fram till senare. Du har (möjligtvis) torskat och man har inga skyldigheter att hjälpa dig landa mjukt om du tvingas kliva av en kur.
Gällande framtiden beror det på vilket utfall det här får. Antingen får du en klapp på handen och ett hyttande finger, eller så stämplas du som steroidmissbrukare och en framtida riskfaktor. Snuten kommer förmodligen aldrig se mellan fingrarna om de kollar upp dig i samband med någon annan förseelse.
Neka.