2021-01-19, 10:27
  #8677
Medlem
Hencuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Jag fick ner mitt värde från 11 till 1.3, jag var vaken hela natten och åt en tallrik musli med socker en timme innan provtagning

Kollade de endast testo då eller? För när jag har gjort det så gjorde de en komplett hälsokontroll via blodprov. Då ser de ju direkt att du har ätit innan på blodsocker värdet exempelvis.
Citera
2021-01-19, 11:04
  #8678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hencucken
Intressant att höra att du fick 28 nmol på HCG. Det är ju en väldigt bra nivå att ligga på. Hur högt var ditt östro så att du fick lägg av?

Jag mätte aldrig östrot, men det var för högt utan tvekan, och för mig att hålla på och laborera med arimidex funkar inte. Jag kraschade östrot med 1/32 del arimidex.

Citat:
Ursprungligen postat av Hencucken
Kollade de endast testo då eller? För när jag har gjort det så gjorde de en komplett hälsokontroll via blodprov. Då ser de ju direkt att du har ätit innan på blodsocker värdet exempelvis.

Jag bokade ett testosterontest via werlabs och kollade. Kanske att det hade fungerat med en låg dos HCG. Tog dock en ganska låg dos redan iof, men ännu lägre kanske.
Just nu tar jag dock ingenting för att se vad som händer, dag 3 och mår okej. har gått enbart på propionat ca ett halvår.
Citera
2021-01-19, 13:01
  #8679
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Det får han svara på, men det är ingen tvekan om att springer man eller eller gör annan konditionsträning så ökar Hb, det är ju det som är bättre kondition dvs högre syreupptagningsförmåga.

Lite ot men det är alltså inte något i andningsapparaten som begränsar prestationen utan det är blodets förmåga att ta upp syre som avgör. Den smarte inser därför att sån näsplåster är helt meningslöst.

Grattis! Du har fått mig att regga ett konto.

Förstår du inte att upplevda sanningshalten i alla dina inlägg devalveras när du påstår att direkta felaktigheter är fakta? Du har också i andra inlägg hävdat att du drar egna slutsatser för att komma fram till dina antaganden, överlåta det åt andra.

Jag köper stycket om andningsapparatens mindre betydelse för prestation, resten är trams.
Citera
2021-01-19, 16:34
  #8680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxssxA
Grattis! Du har fått mig att regga ett konto.

Förstår du inte att upplevda sanningshalten i alla dina inlägg devalveras när du påstår att direkta felaktigheter är fakta? Du har också i andra inlägg hävdat att du drar egna slutsatser för att komma fram till dina antaganden, överlåta det åt andra.

Jag köper stycket om andningsapparatens mindre betydelse för prestation, resten är trams.

Märkligt ändå att du inte vill dela med av din djupa kunskap i ämnet?
Citera
2021-01-19, 16:48
  #8681
Medlem
TestoCypionates avatar
Ni som injicerar på egen hand, vad rekommenderar ni för nålstorlek för vardera område ni injicerar?
Har ju själv bara testat 26G (13mm X 0.45mm) i axeln och 23G (30mm X 0.6mm) i skinkan.
Börjar ju bli dags att köpa hem ett litet lager, så vore kul att höra vad ni andra kör på

Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Jag gissar att du känner av det efter en dryg vecka
Ja jag hoppas det märks så pass snart !
__________________
Senast redigerad av TestoCypionate 2021-01-19 kl. 16:51. Anledning: tillägg av citering
Citera
2021-01-19, 18:08
  #8682
Medlem
racermans avatar
Är det någon som vet om det är lagligt att beställa verktyg utomlands ifrån om man har recept på nebido?
Citera
2021-01-19, 18:44
  #8683
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racerman
Är det någon som vet om det är lagligt att beställa verktyg utomlands ifrån om man har recept på nebido?
Tror inte det nej, du har inte recept på verktygen.

Citat:
Ursprungligen postat av TestoCypionate
Ni som injicerar på egen hand, vad rekommenderar ni för nålstorlek för vardera område ni injicerar?
Har ju själv bara testat 26G (13mm X 0.45mm) i axeln och 23G (30mm X 0.6mm) i skinkan.
Börjar ju bli dags att köpa hem ett litet lager, så vore kul att höra vad ni andra kör på
30G, jag kör subq med nebido.
Citera
2021-01-19, 18:50
  #8684
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racerman
Är det någon som vet om det är lagligt att beställa verktyg utomlands ifrån om man har recept på nebido?

Möjligen om du kan visa upp ett läkarintyg på att du skall injicera själv.

"En privatperson får inte föra in sprutor eller kanyler till Sverige, vare sig via postförsändelser eller vid in- och hemresor till Sverige. Undantag gäller om produkterna behövs för personens egna eller familjemedlems medicinska bruk eller annat lovligt ändamål.

Det är Tullverket som avgör vad som är lovligt ändamål och bevisbördan ligger hos den enskilde."


https://www.lakemedelsverket.se/sv/handel-med-lakemedel/sprutor-och-kanyler#hmainbody3
__________________
Senast redigerad av trottwell 2021-01-19 kl. 19:37.
Citera
2021-01-19, 20:11
  #8685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Märkligt ändå att du inte vill dela med av din djupa kunskap i ämnet?
Du vill inte ha chansen att läsa material du länkar till och försöka förstå vad dom menar?
Citera
2021-01-19, 20:40
  #8686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racerman
Är det någon som vet om det är lagligt att beställa verktyg utomlands ifrån om man har recept på nebido?
Frågan har varit uppe innan..ang importera verktyg ,ankan stoppade tråden vart väl lite tjafsigt mellan mig och en annan person på tråden. Men till saken hör den att jag Ringde tullverket i karlsamn och presenterade mig och talade om att frågan kommit upp att min import av spruta/nål kunde vara olaglig.talade om att jag har recept på testosterone och pregnyl som jag injekterar själv. svaret jag fick var att så länge mängden inte föranleder misstanke om försäljning el vidare distribution.så har dom inga invändningar/synpunkter ,men han bad mig kontakta läkemedelsverket ang om dom hade några synpunkter. samma visa här precenterade mig och ärendet...efter div kopplande mellan olika byråkrater så vart resultatet att nej dom hade inte något att invända ,injektionsverktyg är recept befriade och beställer jag dom inom EU är det ok, Men jag behöver särskilt tillstånd om jag skall sälja eller distribuera detta gällde även om jag ger bort dom utan ersättning.
Citera
2021-01-19, 21:15
  #8687
Medlem
racermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TestoGubbe
Frågan har varit uppe innan..ang importera verktyg ,ankan stoppade tråden vart väl lite tjafsigt mellan mig och en annan person på tråden. Men till saken hör den att jag Ringde tullverket i karlsamn och presenterade mig och talade om att frågan kommit upp att min import av spruta/nål kunde vara olaglig.talade om att jag har recept på testosterone och pregnyl som jag injekterar själv. svaret jag fick var att så länge mängden inte föranleder misstanke om försäljning el vidare distribution.så har dom inga invändningar/synpunkter ,men han bad mig kontakta läkemedelsverket ang om dom hade några synpunkter. samma visa här precenterade mig och ärendet...efter div kopplande mellan olika byråkrater så vart resultatet att nej dom hade inte något att invända ,injektionsverktyg är recept befriade och beställer jag dom inom EU är det ok, Men jag behöver särskilt tillstånd om jag skall sälja eller distribuera detta gällde även om jag ger bort dom utan ersättning.

Okej tack så mycket då var det som jag misstänkte att det räcker med att ha nebido på recept. Plockas det i tullen får man helt sonika skicka ett receptutdrag till tulltjänstemännen, det torde räcka. Hoppas det inte blir knepigt med tanke på mängd när det säljs i 100pack som minsta volym.
Citera
2021-01-19, 22:50
  #8688
Medlem
Ett litet trick om ni vill köpa sprutor och nålar på apotek i sverige är att säga att ni målar små modeller med sprutorna, dvs fyller dom med färg osv. Och nej jag har ingen källa att länka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in