Citat:
Ursprungligen postat av
SVT1970
Det låter som att du kan vara en kandidat för TRT. Du kanske redan har skrivit det men hur gammal är du, och har du sökt hjälp för detta?
34-36 år, har sökt hjälp men de tittat bara på referens och inte symtom bilden. De försöker skriva ut SSRI preparat fast jag inte ens är deprimerad eller har ångest.
Jag har tom fyllt i en testosteron brist skattning där jag hade typ 85%-
90% av alla symptomen i bockat och nån madrs självskattning som visa 0 depression eller ångest ändå vill inte läkaren ge testosteron en chans.
Vad ska man göra? Sänka det och gå till rewell? För antar att rewell måste gå mer på symtom och gränsvärdet där känna högre.