2021-01-19, 12:19
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Vem pratar hon med där? Vet man det?
Citera
2021-01-19, 12:25
Medlem
Någon på gatan som såg vem som jagade honom? Rycker man i dörrar bör väl den som jagar vara tätt bakom?
Citera
2021-01-19, 12:25
Medlem
Rubberduckies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusisnus
Ser ut som han håller en mobil mot örat.. Pappan?

För mig ser det ut som om han pressar vänster arm mot revbenen. Redan fått stryk? Skadad av fall?

Ser ni samma?
Citera
2021-01-19, 12:32
Medlem
Finns det någon familj i Ljungby som utmärker sig? Typ flera bröder som har saker för sig..
Citera
2021-01-19, 12:34
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberduckie
För mig ser det ut som om han pressar vänster arm mot revbenen. Redan fått stryk? Skadad av fall?

Ser ni samma?
Ja, jag tycker mig se det också som jag skrev tidigare.
Citera
2021-01-19, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabaka
Enligt någon (om info är kvar i tråden) så har M ryckt i dörrar, startat larmet i huset där tjejen som filmar bor och även gjort andra grannar medvetna om att han är där.
Hon har varit ute och känt igen M och försökt prata med han och förklara vart han skulle gå, men då har han sagt plötsligt ”på återseende” och sprungit iväg..
Det är inte första gången heller de som bor där upplever att det härjas och tolkas av tjejen att de tror att människor ”reka” för att göra inbrott..

Men i denna uppgift undrar jag då när tjej filmar om hon är ser att han springer iväg ute sen?
I så fall betyder det att när han springer i videon springer han inte iväg utan det är då han typ är i området och gör liv omkring sig?
Och att tjejen sen efter hon har filmat han har gått ut?
Då är riktningen han springer i videon inte relevant utan mer vad han gör i området och varför.
Jagad? Utmanad?

Finns det mer uppgifter om när han frågar om Te?
Eller är Te en person?

Te är inte en person
Han knackade på smslspåret 5 ? (Mikael) och ville komma in för att han frös och ville ha en kopp varmt te att dricka.
Citera
2021-01-19, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberduckie

Ser ni samma?

Ja tycker med det ser ut som ha håller sig för magen, haltar? Springer konstigt
Citera
2021-01-19, 12:47
Medlem
Kanske bara är jag, men på filmen där han springer, är inte dörren på andra sidan gatan öppen där. Finns det fler som sett honom springa förbi då?
Citera
2021-01-19, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zethire1
https://www.mediafire.com/file/bdp3pl7j6mlh21o/YouCut_20210119_005313967.mp4/file

Lägger upp min version här, klart och tydligt ser man han fortsätta.

Jag tycker mig se en skugga som liknar nån som sträcker en arm efter honom när han springer förbi? men första 10 gångerna jag kollade såg jag ingenting så kan ju inbilla mig.
Citera
2021-01-19, 13:11
Medlem
Är det någon form av pennalism som har urartat? Kastad i vatten? Kanske frös som en galning när han frågade efter te?
Citera
2021-01-19, 13:20
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Slagsmålsviddo?! Fan va man inte hängt med här.

Sen att de hade en lugnt grabbkväll har inte jag Trott på sen dag ett.

Håller med...och nu med det som kommit fram, drogerna men inte minst slagsmålsfilmen, så känns som om att det bekräftats
Citera
2021-01-19, 13:21
Medlem
Rimligtvis bör ju tjejen som filmade ha skickat en till snap tidigare då hon refererar till ''jag sa ju''.

Sparades det klippet vi har sett för att det lades upp på story så borde ju även tidigare snaps också gjort de. Har de skickats privat är det kanske möjligt att polis kan få tag på bild/video via snapchat. Tror allt som skickas sparas en viss tid hos dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in