Citat:
Ja demokraterna tjafsade när Trump vann med all rätt för Ryssland var med största sannolikhet inblandade. Men 2016 var det ingen stormning av Capitol Hill av en galen mobb.ahahhahahahaha var det inte demokraterna som tjafsade flera månader om valfusk när Donald Trump vann och ryssland och fan vad det nu var.
Och jo. George floyd protesterna får denna protest att se ut som en liten skitsak i jämförelse. Hela städer brann och minst 19 personer dog bland annat
Och jo. George floyd protesterna får denna protest att se ut som en liten skitsak i jämförelse. Hela städer brann och minst 19 personer dog bland annat
Men ryssarna är kända för att vara väldigt skickliga på att sopa igen spåren efter sig... tyvärr.
Varför ville Trump bygga ett Trump Tower i Moskva av alla ställen?
Trump vann inte valet med flest röster för det gjorde Clinton med nästan 3 miljoner fler röster men idiotsystemet med elektorer gav Trump vinsten.
Antal röster Trump 62 984 825, 46,1%, Clinton 65 853 516, 48,2%.
Hoppas dom öppnar upp utredningen om Trumps valfusk 2016 igen om han blir fälld i riksrätten och även blir förhindrad att någonsin mer delta i politiken.
Blir han fälld kommer flera att våga börja prata när dom inte behöver vara rädda för dåren.
Det har redan börjat... Trumps före detta advokat pratar nu och för två år sedan förutsåg han att det inte skulle bli en fredlig överlämning om Trump förlorade valet 2020. Han fick tyvärr rätt.
Cohen: Trumps liv håller på att falla isär
PUBLICERAD: TOR 14 JAN 2021
WASHINGTON DC. Riksrätten kommer att göra slut på Trump en gång för alla. Det säger presidentens tidigare advokat Michael Cohen till Aftonbladet efter det historiska åtalet.
– Hans liv håller på att falla isär och han kommer tvingas möta den existentiella skräcken av att vara en förlorare, bankrutt, ensam och utan makt, säger han om ex-chefen.
För två år sedan vittnade Michel Cohen mot Donald Trump i samband med Rysslandsutredningen, och avslutade med ett par illavarslande ord mot kamerorna:
– Jag är rädd att om han förlorar valet 2020, kommer det aldrig bli en fredlig maktöverlämning. Det är därför jag träder fram här i dag.
Själv tycker han att den senaste veckan är ett bevis på att han fått rätt.
För fyra år sedan lät det annorlunda. Då sa Cohen, som vid den tidpunkten var personlig advokat och fixare för Trump, att han var beredd att ”ta en kula” för presidenten.
Men i dag är Cohen garanterat högt upp på Trumps svarta lista – särskilt efter att han vittnade under rysslandsutredningen och beskrev presidenten som bedragare, skurk och maffiaboss.
– Jag har jämfört min tid med Donald Trump som att jag var en del av en sekt. Det fick mig att göra saker som stred mot min natur, och jag betalade ett mycket högt pris för det. Men att hamna i fängelse öppnade mina ögon för den djupa ondska som Trump orsakar.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zgMmK5/cohen-trumps-liv-haller-pa-att-falla-isar
BLM protesterna... vad hade dom med valet och upploppet nu att göra som vi diskuterar här?
BLM protesterade mot polisbrutalitet och rasism och Trump gjorde ingenting.