2021-01-16, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chinospullan
Ett felslag, eller ett fall... Sen får de inte liv i honom på festen. Brorsan spelar Mattias för att förvilla. Något hände på festen, thats for sure.

Ja och efterkonstruktion med skor och mobil osv. Undrar hur tiderna stämmer med när brorsan kommer hem till mamman och meddelar att han är försvunnen och vittnesuppgifterna om att han sprunget runt?

Märkligt att brorsan också att snabbt bli så orolig att han är borta överhuvudtaget med ännu mer när han kan slå honom på det sjuka sättet.

Nu blir det nog oro bland festdeltagarna. Många kan vara medskyldiga om det skulle visa sig finnas någon sanning i detta spår.
Citera
2021-01-16, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AggressivtMongo
Tycker detta med försvinnanden har börjat spåra. Det räcker att vara borta en kvart så hamnar man på löpsedlarna.
Han ligger väl hemma hos nån polare eller en brud och sover.
Han har varit spårlöst försvunnen sen i början av december så hade han ”slaggat” hos en kompis hade han nog varit återfunnen nu
Jag läser mycket men engagerar mig inte i allt
Med en dotter som är ett år yngre än Mattias och söner som är några år äldre så tänker man ju såklart oro
Så mycket farligare det är att vara ung nu när det verkar finnas en massa färgglada tabletter än vad det var förr när det endast fanns folköl o tillgå när det övriga var slut
Citera
2021-01-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randigaladan
Helt vansinnigt, va är det för idioter som filmar och hejar på, samt säger typ "rond 2" det är så knäppt.
Tycker det låter som att någon säger "jag tänker inte slå honom mer" eller så är det något jag hör, blev de tvingade??

Om någon i en familj mår psykiskt dåligt eller har typ autism kan den ibland slå familjemedlemmar, den slår oftast den som står dem närmast, men oftast brukar det vara mamman som får ta det men kan vara syskon också, tänker att tvillingar står varandra rent själsligt väldigt nära så därför kanske att de får ta emot aggressioner från sitt syskon. Känns som den brodern behöver nån form av psykiatrisk hjälp. Så tragiskt att ingen av dem som filmar eller finns runt omkring reagerar ! Detta är dock inte likhetstecken med att det är D som orsakat att M försvunnit ??!
Citera
2021-01-16, 19:15
Medlem
Tycker Mattias ser deppig ut på bilder
Citera
2021-01-16, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SprutLuder
https://easyupload.io/eajoo6

Nej detta är inte normalt. Att de kan puckla på varandra är en sak men detta är misshandel.
Citera
2021-01-16, 19:24
Har D misshandlat sin tvillingbror till döds ...
Citera
2021-01-16, 19:38
Medlem
Ken Drydens avatar
Brorsan råkade slå ihjäl Mattias. Polarna ställer upp på en jävla bluff eftersom det var en "olycka".

Om jag hade varit snut så hade jag analyserat vem som är svagast, mesigast och mest perifer i kompisgänget, tagit in honom som "misstänkt" och låtit hela avdelningen pressa honom som satan under ett par dagar.

Till slut kryper sanningen fram.
Citera
2021-01-16, 19:42
Medlem
Spekulation: Det kanske förklara varför han lämnade festen utan skor och utan jacka. Någon på festen som ville slå honom igen och han flydde därifrån?
Ville inte hem för att undervika sin bror senare?

Många frågor som kommer upp efter man har sett videon.
Citera
2021-01-16, 19:43
Medlem
Polisen kanske borde leta mer kring huset där han försvann
Citera
2021-01-16, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildsvin
Spekulation: Det kanske förklara varför han lämnade festen utan skor och utan jacka. Någon på festen som ville slå honom igen och han flydde därifrån?

Mamman kanske kan säga om Mattias kommit hem blodig någon gång (Det kan inte läka över dagen), och om vilka kläder han hade mordkvällen, osv.
Citera
2021-01-16, 19:53
Jag frågar igen , Har D misshandlat sin tvillingbror till döds ...

(Jag tror att D är en X-team).
Citera
2021-01-16, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildsvin

Jaa, så kan det ju faktiskt vara!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in