2021-01-16, 12:32
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hur många poäng har ni haft som bäst i på spåret?

Jag fixade 60 poäng en gång tillsammans med päronen(full pott)

Som ensam tittare har jag haft 48 poäng som bäst. Brukar i normalfallet dock inte vara bättre än de tävlande. Jag missar för mycket på resorna och musiken generellt. Resten brukar inte vara några större problem dock.

Har förövrigt sett alla program sedan Oldsberg startade programformatet. Tyckte det blev sämre när FL & KL tog över, men de har växt in i rollen, eller om det är jag som vant mig.

Hursomhelst en ruskigt genial programidé egentligen. Det kommer nog alltid att fungera, snacka om klassiska ingredienser för underhållningstv - Resor, frågesport, livemusik, tävling i bur och tittarinteraktion. Klassiskt!

51 poäng är väl max? Jesper Rönndahl och Elisabeth Höglund har fått detta.
Citera
2021-01-16, 12:38
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
”Det var väl han i KSMB”?

Jag höll på att sjunka igenom soffan, att inte Thåström gick postal där...

Som någon annan här konstaterade: det var ett uppenbart skämt, troligen en insidegrej med tanke på Arves min då han sa det.
Överlappningen mellan de som känner till KSMB och de som inte kan sin Thåström är nog den tomma mängden (möjligen med undantag för någon äldre släkting till någon KSMB-medlem).
Citera
2021-01-16, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guz
Som någon annan här konstaterade: det var ett uppenbart skämt, troligen en insidegrej med tanke på Arves min då han sa det.
Överlappningen mellan de som känner till KSMB och de som inte kan sin Thåström är nog den tomma mängden (möjligen med undantag för någon äldre släkting till någon KSMB-medlem).
Tror också det. Arve är ju helskön!
Citera
2021-01-16, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nåja. Det känns som att Claes och Magdalena har en jättechans att ta hem det. Jag tror dom hade stått sig mycket bra en normal säsong med.

De slog med nöd och näppe Ahrne och Ankan. Så nja, jag tror inte de hade haft mycket att hämta en normal säsong.
Citera
2021-01-16, 13:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Ursäkta om detta har varit uppe tidigare. Jag varken följer tråden eller På Spåret, men vet man vilket lag som fick sättas in som panik-ersättare till Rektor Hamid?
Citera
2021-01-16, 13:06
Medlem
Hombre-de-Skandias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ursäkta om detta har varit uppe tidigare. Jag varken följer tråden eller På Spåret, men vet man vilket lag som fick sättas in som panik-ersättare till Rektor Hamid?

Nordegren / Epstein
Citera
2021-01-16, 13:16
Medlem
Zyxel04s avatar
Jag har en crush på Hanna Dorsin.

Hon känns så mysig.

Första gången jag såg henne på "på Spåret" så onanerade jag efteråt.
Citera
2021-01-16, 14:40
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Finns en gammal outgiven version av "En valsmelodi" sedan tidigare av Imperiet, antagligen från tiden då de släppte Märk hur vår skugga.

https://www.youtube.com/watch?v=vCUdvE2qBIQ

Att gå från det genomusla dagverksamhetsbandet Franska Trion till Thåström var ju minst sagt uppfriskande.
Den outgivna versionen var mycket bättre än den grötiga versionen med the hellacopters. Det är förresten en stor kontrast att gå från Arvingarna ena vecka till Nils Ferlin veckan därpå.
Citera
2021-01-16, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04

Hon känns så mysig.

Så om du hade varit bög hade du runkat till Henrik?
Citera
2021-01-16, 14:51
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04

Hon känns så mysig.

Too much information!!
Citera
2021-01-16, 14:54
Medlem
Limma skinkbits avatar
Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag hatar "Vem där", det gör jag fortfarande men vill ändå skryta lite om jag jag kände igen Armeniens flagga för några avsnitt sedan och därmed knäckte Kardashian.
Citera
2021-01-16, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muney
The Hellacopters och Thåström i samma program! Nu har På Spåret toppat, det är helt omöjligt att slå den uppställningen.

Jag slog över till tvåan när de spelade men det hjälpte inte... Hellacopters var där också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in