Citat:
Ursprungligen postat av
note-it
Alltså, du har gjort något som fått henne bli sådan. Du har gjort något som dödat hennes tillit till dig och vad det är vet än så länge bara du.
Hon har alltid haft en otrygghet över sonen. Är t.ex rädd för att någon i min släkt (folk dricker öl och vin till julmaten) skulle begå sexuella övergrepp på honom när han sover hos mig. Helt vanliga människor utan brottsregister och kriminalitet. Därför fick han inte fira jul här.
Men du har säkert rätt! De kan vara små saker här och där som växer till enorma tillitsproblem!
Vad jag kommer o tänka på var engång när jag bytte blöja i badrummet så leker sonen med tutten biter och drar i den och i nästa sekund blir han as ledsen från tomma intet och gråter och skakar, tar upp honom för att trösta och hon kommer inspringades jättestressad med en antydan på att jag skulle ha gjort någonting. Men i själv verket bet han sig i tungan för fösta gången.
Hur som haver känns det som att hon måste komma över den där skräcken att dela med sig utav sonen, för att sonen ska få bästa möjliga chans till ett så bra liv som möjligt. Ska man vara tvungen att ta det till tingsrättten?