Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Nå har politiet hatt over 2 år på seg på å knekke det viktigste alibiet fra morgenen, telefonsamtalen mellom AEH og MB.
Jeg tror derfor vi kan se bort fra at et drap i løpet av natta. Da gjenstår at AEH ble drept, eller bortført fra S4, etter denne samtalen.
Hvis du mener at TH visste om avtalen med elektrikeren, var det i tilfelle idiotisk av TH å arrangere en kidnapping på dette tidspunktet. En intetanende elektriker kunne jo ha dukket opp i S4, før avtalt tid. Jeg mener dette momentet peker bort fra TH som bestiller, så dum er han tross alt ikke!
Skal vi se bort fra min overbevisning, så må jeg omstille hjernen litt.
Om vi tar for gitt at drapet skjedde etter samtalen med Bye, der Bye først ringte AEH for å få TEH sitt kontonummer. TEH som har vært voksen i mange år, og likevel var det mamma som måtte til for å få gitt det kontonummeret... Ehhh. Og AE ringte tilbake, og TH var i bakgrunnen, og de var oppglødd av tanken på hyttetur, og alt var så flott... Og etterpå snakket AE med en trøtt TE, som ikke husket noe av samtalen før det 3. avhøret..
Ja, vel, så var trolig ikke TH selv fysisk involvert i likvideringen av sin kone. Men med tanke på vitneutsagn fra folk som kjente dem, AEH sin frykt, skilsmisseplaner, THs drapsplaner, DNA avsatt på avslørende steder, nekting av avhør, manglende alibi hos andre enn TH, og en motpart som bare melder seg om TH er i trøbbel, så kjenner de fleste lukta.
Nå er ikke du den aller verste i TT-klubben, så dette spørsmålet er generelt:
Hvis dere har en katt som har driti under sofaen, finner dere noengang bæsjen?
Eller går dere bare ut og leter i vedskjulet, garasjen, hos naboen, eller reiser til det mystiske Øst-Europa for å finne svaret?