2021-01-13, 21:30
Medlem
Alex och Sigges lgner pminner om tattaren sonnebys inslag i Ballar av stl som visade sig vara uppgjorda.
NATURLIGTVIS var det inte lika kul br man fick reda p att det inte var riktiga huliganer som jagade Sonneby.
Likadant hr. Det hade varit mycket vackert om Alex dotter sparat fina krftdelar till pappa Alex men nr man med 99,99% skerhet vet att det aldrig hnt blir det bara tramsigt.
Som med luffaren Sonneby.
Citera
2021-01-13, 23:03
Medlem
Zlatan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Tar det tid att spola? Jobbar du som maskinfrare eller nt och blir tvungen att avbryta? Annars tar det vl ungefr 20s att hoppa fram.

Jobbar som brevbrare, blir meckigt att hlla p och fippla fr mycket med mobilen nr jag cyklar eller springer runt i trapphus. Dessutom r det vl tv reklam avbrott per avsnitt, varje inslag r runt 3-4 minuter ocks. Men ja, jag spolar men jobbigt i lngden. Innan kunde jag bara lyssna p, var inte s farligt med reklam d.
Citera
2021-01-14, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Jobbar som brevbrare, blir meckigt att hlla p och fippla fr mycket med mobilen nr jag cyklar eller springer runt i trapphus. Dessutom r det vl tv reklam avbrott per avsnitt, varje inslag r runt 3-4 minuter ocks. Men ja, jag spolar men jobbigt i lngden. Innan kunde jag bara lyssna p, var inte s farligt med reklam d.

Lyssnade du p all reklam fr ngra mnader sen ocks nr frsta reklampausen var p cirka 10 min och andra p 5 min? Nu verkar det vara mindre reklam vilket ju bara r bra. Dessutom lttare att spola frbi nu nr pauserna r ungefr lika lnga varje avsnitt.
Citera
2021-01-16, 00:16
Medlem
Zlatan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Lyssnade du p all reklam fr ngra mnader sen ocks nr frsta reklampausen var p cirka 10 min och andra p 5 min? Nu verkar det vara mindre reklam vilket ju bara r bra. Dessutom lttare att spola frbi nu nr pauserna r ungefr lika lnga varje avsnitt.