2021-01-13, 21:27
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polackfan
Nån som sitter på något smaskigt om hennes husneger Lamin Holmén? Kriminellt belastad, typ våldtäkt, droger, misshandel, BLM? Att han dansar och älskar se sig själv i spegeln vid fotojobb är ointressant.

https://nyheter24.se/noje/951458-zar...n-alskar-honom

Konstig kombination av namn han har, negern. Är han adopterad?
Citera
2021-01-13, 22:44
Bannlyst
ZARA LARSSONS POJKVÄN FAST I KNARKRAZZIA

https://stoppapressarna.se/svenskt/z...-i-knarkrazzia
Citera
2021-01-13, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

”Men det finns en mörkare sida – dansaren är dömd för knarkbrott.”

Så kan man också uttrycka det.
Citera
2021-01-13, 23:36
Medlem
Coomers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Jag misstänker att när karriären är på rejäl dekis så kommer hon lägga ner negerknullandet och köra en gold digger-elin/blondinbella variant och hitta sin egna rika fjant som hon gifter sig med om hennes egna miljoner börjar sina.
Är man självupptagen och blåst och saknar ödmjukhet, så kommer karman tillslut att straffa en.
Låter faktiskt rimligt.
Nån finanskille som ser det som fjäder i hatten att ha en kändisflickvän.
Om han kan bortse ifrån att hon gängat med negrer förstås...
Citera
2021-01-14, 00:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Med andra ord, en riktigt bra början på deras "förhållande" , hon måste väl vara glad nu när hon äntligen har lyckats träffa rätt kille? 👌
Citera
2021-01-14, 01:26
Medlem
Polackfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Konstig kombination av namn han har, negern. Är han adopterad?

Jag skulle nog sätta en peng på det. Säkert direktimporterad runt 1-årsåldern.

Och nu börjar det dyka lite smaskiga saker om honom också. Zaras omdöme, eller snarare brist på, ärar tråden.
Citera
2021-01-14, 01:34
Medlem
Polackfans avatar
Citat:

Ser man på. Knarkrazzia. Snyggt
Men påföljden, 10 400 kr totalt, var i det mesigaste laget. Va fan. Lite plåtdörr kunde han väl ändå skakat.
Citera
2021-01-14, 05:03
Citat:
Ursprungligen postat av Polackfan
Jag skulle nog sätta en peng på det. Säkert direktimporterad runt 1-årsåldern.

Och nu börjar det dyka lite smaskiga saker om honom också. Zaras omdöme, eller snarare brist på, ärar tråden.

Adopterad tror jag inte, har svårt att se att man skulle döpa ett adopterat barn till Lamin och Camara. Troligare är att ena föräldern är svensk och den andra från ett, gissningsvis, afrikanskt land. I en majoritet av de fallen är det mamman som är svensk och pappan utländsk.
Citera
2021-01-14, 06:08
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Jag misstänker att när karriären är på rejäl dekis så kommer hon lägga ner negerknullandet och köra en gold digger-elin/blondinbella variant och hitta sin egna rika fjant som hon gifter sig med om hennes egna miljoner börjar sina.
Är man självupptagen och blåst och saknar ödmjukhet, så kommer karman tillslut att straffa en.

Nja, Zaras morsa ser ju ut som en typisk Gambiaälskande turist. Ge det något år så ploppar nog Zara ut en liten halvneger eller två. Om med denna neger eller andra är ovidkommande. Därefter kommer hon spendera stor del av sin tid åt att röka under köksfläkten och käka psykofarmaka, negern lämnar nog henne ganska omgående. Hon tar väl troligtvis redan nån typ av medicin som fått henne att öka i vikt så snabbt och börja tappa håret.
Citera
2021-01-14, 06:50
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Nja, Zaras morsa ser ju ut som en typisk Gambiaälskande turist. Ge det något år så ploppar nog Zara ut en liten halvneger eller två. Om med denna neger eller andra är ovidkommande. Därefter kommer hon spendera stor del av sin tid åt att röka under köksfläkten och käka psykofarmaka, negern lämnar nog henne ganska omgående. Hon tar väl troligtvis redan nån typ av medicin som fått henne att öka i vikt så snabbt och börja tappa håret.

Jag blev nästan förvånad när jag såg bilder på hennes mamma.
Jag trodde morsan skulle vara världens ledande MILF men hon såg ju ytters alldaglig ut. Undrar vart Zara fått sin skönhet ifrån.

Är pappan en fotomodell kanske?
Citera
2021-01-14, 09:29
Medlem
Greenspams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskilstunas TR B 1584-20
Lamin Holmén har i förhör den 15 april 2020 uppgett i huvudsak följande. Han åt
en haschkaka och rökte två jointar helgen innan angiven tid för åtalet i Kristiania,
Danmark. Det är en felaktig uppgift att han ska ha rökt hasch i tid därefter.
Beträffande innehav av narkotika uppger han att den cannabis som påträffades på
ett tak i inte tillhörde honom. Narkotikan tillhörde en vän till honom. Han hade bett
sin sin vän att lägga narkotikan på taket, vilket vännen hade gjort. Det stämmer inte
att han ska ha kastat ut cannabis genom fönstret. Ordningsvakten måste ha
missbedömt situationen.

NN har i huvudsak uppgett följande under huvudförhandlingen. Han
arbetar på Elite hotell. Receptionisten bad honom följa med till Lamin Holméns
rum med anledning av att en konstig lukt spridit sig därifrån. Väl i rummet bad han
Lamin Holmén att visa vad denne hade i sin hand. Lamin Holmén uppgav att han
inte höll i något. Lamin Holmén backade mot fönstret och kastade ut det som denne
höll i handen. Det visade sig vara cannabis och det landade på ett närliggande tak.
Det var inga fler gäster inne på rummet. Han har inte sett någon annan gäst lämna
rummet.
Påföljd, dagsböter 40 om 240 kr
Citera
2021-01-14, 11:15
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
Påföljd, dagsböter 40 om 240 kr

Zara är ju en knarkare själv, så hon ser inget fel med att även hennes kille knarkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in