2021-01-14, 11:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Zara är ju en knarkare själv, så hon ser inget fel med att även hennes kille knarkar.

Precis, hon har bara haft tur att hon inte har åkt fast speciellt som man även i amerikanska forum tog upp hennes partyknarkande för något år sedan.
Det står om det tidigare i tråden. Om hon också åkt fast för narkotikabrott hade det blivit slut på åkandet över världen, åtminstone till USA.
Citera
2021-01-14, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coomer
Låter faktiskt rimligt.
Nån finanskille som ser det som fjäder i hatten att ha en kändisflickvän.
Om han kan bortse ifrån att hon gängat med negrer förstås...

Men herre gud, hon har tjänat lätt 100 miljoner och är ekonomiskt oberoende för resten av livet.
Citera
2021-01-14, 15:51
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag blev nästan förvånad när jag såg bilder på hennes mamma.
Jag trodde morsan skulle vara världens ledande MILF men hon såg ju ytters alldaglig ut. Undrar vart Zara fått sin skönhet ifrån.

Är pappan en fotomodell kanske?

Ungdomlighet.
Både tonåringar och barn kan vara söta men ändå bli fula personer som vuxna. Zara har ju ingen skönhet idag, jag skulle klassa henne till den lägre delen av utseendestegen bland unga kvinnor under 25.
Citera
2021-01-14, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Men herre gud, hon har tjänat lätt 100 miljoner och är ekonomiskt oberoende för resten av livet.

Finns gott om exempel på folk som dragit in betydligt mer än så men som ändå blivit utblottade eftersom de brände allt på diverse skit.
Citera
2021-01-14, 19:48
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Ungdomlighet.
Både tonåringar och barn kan vara söta men ändå bli fula personer som vuxna. Zara har ju ingen skönhet idag, jag skulle klassa henne till den lägre delen av utseendestegen bland unga kvinnor under 25.

Ungomlighet och stil. Zara var söt när hon var yngre men hennes nuvarande stil gör att hon ser ful ut. Det värsta är att man ser unga tjejer som försöker kopiera stilen.
Citera
2021-01-14, 21:18
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag blev nästan förvånad när jag såg bilder på hennes mamma.
Jag trodde morsan skulle vara världens ledande MILF men hon såg ju ytters alldaglig ut. Undrar vart Zara fått sin skönhet ifrån.

Är pappan en fotomodell kanske?

Men ser hon verkligen bra ut när hon är osminkad?
Det är det som är frågan
Citera
2021-01-14, 21:28
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Hon är rasist som bara väljer pojkvän efter hudfärg.

Ja, man kan nog gott och väl säga att hon är rasfixerad iaf.

Hon låter den svarta mannen straffa henne för allt elakt vita män har gjort mot afrikaner genom historiens gång, tror faktiskt helt seriöst att det är så hon tänker.
Citera
2021-01-14, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Ja, man kan nog gott och väl säga att hon är rasfixerad iaf.

Hon låter den svarta mannen straffa henne för allt elakt vita män har gjort mot afrikaner genom historiens gång, tror faktiskt helt seriöst att det är så hon tänker.

Jag tror inte hon tänker alls. Hon är en produkt av sin tid helt enkelt. Hon vill vara häftig, cool, inne och rätt. Då ingår det i paketet att dejta och bli tillsammans med färgade killar. Det är också därför hon lyfts fram så mycket i media. Det är meningen att hon ska vara ledstjärna för vilsna unga tjejer i känslig ålder. Fittig och uppkäftig, slynig och horig, kaxig och manshatande ska hon sätta normen för hur en ung kvinna bör bete sig för att betraktas som cool.
Citera
2021-01-15, 00:32
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Det är det som är frågan

Hur många kvinnor är speciellt snygg när dom är osminkade?
Smink gör underverk. Tonårstjejer behöver väl inte sminka sig så mycket kanske. När dom är 16-17 år gammal så har dom perfekt hy.
Citera
2021-01-15, 04:12
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Det är det som är frågan

Svårt att säga, vi kommer nog få vänta tills hon passerat 30 innan hon visar upp sig osminkad och då är nog hennes hud förstörd av att vara sminkad 24/7 sedan hon var i tidiga tonåren. Men hennes sanna drag börjar ju framträda nu. Hon har alltid haft utseendedragen för att vara "stabbig", men har väl lyckats hålla sig smal i tonåren. Nu är det värre, håret tunt och sönderblekt, plufsighet som är på god väg at övergå i fetma. Än så länge håller hon sig till "fotomodellnegrers", men när hon börjar bli för fet och white trashig kommer hon nog få gå med på sänkt kvalitet på negrerna med.

Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Jag tror inte hon tänker alls. Hon är en produkt av sin tid helt enkelt. Hon vill vara häftig, cool, inne och rätt. Då ingår det i paketet att dejta och bli tillsammans med färgade killar. Det är också därför hon lyfts fram så mycket i media. Det är meningen att hon ska vara ledstjärna för vilsna unga tjejer i känslig ålder. Fittig och uppkäftig, slynig och horig, kaxig och manshatande ska hon sätta normen för hur en ung kvinna bör bete sig för att betraktas som cool.

Det är synd om en stor skara nutida svenska flickor och tjejer. Pratar rinkebysvenska fast de är uppväxta med två svenska föräldrar med villa i Spånga. Knullar runt med babbar för att få "status" etc. De kommer vara totalt trasiga vid 35 års ålder.
Citera
2021-01-16, 20:37
Medlem
Såg henne i nån intervju på tv nyligen. Är det bara jag eller har hon blivit rätt svullen?

Hon verkar även ha någon smått absurt fetish för mulatter av någon anledning. 100 procent av snubbarna hon varit tillsammans med är just mulatter. Nog för folk får dejta vem dom vill o.s.v. Men det är alltid lite lustigt med folk som har någon form av fetish för människor med ett visst etniskt ursprung som de inte själva tillhör.
Citera
2021-01-18, 23:38
Medlem
Citat:
Det är det som är frågan

4 av 10?

https://www.hawtcelebs.com/wp-conten...-06-2019-1.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in