2021-01-13, 19:49
Medlem
Vilket företag jobbar ni för?
Känns som jag sitter 2/3 av tiden bara väntar..

Wow tjänat 20 kr på en timme klistrad vid datorn..
Börjar mer och mer tvivla på det här "jobbet"..

Vilka är bäst att jobba för?
2021-01-13, 20:30
Medlem
Suchkas avatar
Det är "årets fattigaste månad", vad tror du är annorlunda mellan företagen? Men för att svara på din fråga så har jag hört att Samhall ska vara bäst.
2021-01-13, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Vilket företag jobbar ni för?
Känns som jag sitter 2/3 av tiden bara väntar..

Wow tjänat 20 kr på en timme klistrad vid datorn..
Börjar mer och mer tvivla på det här "jobbet"..

Vilka är bäst att jobba för?

Det är fake. Går inte tjäna mer än 35-50 per timme
2021-01-13, 21:03
Moderator
TheLuckys avatar
För mycket trams i tråden. Rensning och varningar utdelade.

/Mod
2021-01-31, 13:04
Moderator
TheLuckys avatar
Tråd öppen igen.

/Mod
2021-02-01, 05:33
Medlem
Tråden har mer span än byn wtfff

Någon som har blivit poker?
2021-02-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Tråden har mer span än byn wtfff

Någon som har blivit poker?

Inte blivit poker, men jag har blivit uppgraderad till att börja skriva profiler!
2021-02-02, 06:54
Medlem
frekkinheads avatar
Tjena allihop.
Mod håller på att ta bort mina långa, detaljerade historier om Gyllene Cirkeln och det som HELA DETTA FÖRETAG och DENNA BRANSCH egentligen bygger på. Men han förstår väl inte att det är relaterat och ser det bara som "trams". I alla fall, då mina historier är det roligaste här i tråden, behöver jag ert stöd för att kunna fortsätta skriva dem så att han fattar att det finns efterfrågan.
Så ifall ni vill fortsätta läsa mina historier om GC så snälla svara "Ja", så kan jag få nog med stöd för att kommentarerna inte tas bort!

MVH,
Your dear associate.
2021-02-02, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelix
Inte blivit poker, men jag har blivit uppgraderad till att börja skriva profiler!
Skönt, fick du förfrågan förra veckan? Hur mycket drar man in? Kör man mess/ skriver profiler samtidigt? Fast lön?
2021-02-02, 08:47
Medlem
thebroffessors avatar
När man ansöker om jobb som chatt operatör så vill dom att man bifogar en bild på sitt ID,
Är det normalt?
2021-02-02, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Tjena allihop.
Mod håller på att ta bort mina långa, detaljerade historier om Gyllene Cirkeln och det som HELA DETTA FÖRETAG och DENNA BRANSCH egentligen bygger på. Men han förstår väl inte att det är relaterat och ser det bara som "trams".

Det är ju bara trams, totalt orelaterat och så of topic det kan bli. Jätteskönt att mod rensar. Mitt tips till dig är att öppna en blogg med dina fantasier om du tycker om att skriva. Det är rätt lätt att lära sig wordpress.
2021-02-02, 19:49
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Det är ju bara trams, totalt orelaterat och så of topic det kan bli. Jätteskönt att mod rensar. Mitt tips till dig är att öppna en blogg med dina fantasier om du tycker om att skriva. Det är rätt lätt att lära sig wordpress.

Det är ju inte trams eller orelaterat. Jag ger ju er info om underground världen av hur hela denna bransch fungerar, hallå?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in