2021-01-13, 19:27
Medlem
Jag tror jag vet ungefär vad som kommer att hända. Följande förutsägelser slår allt Q har sagt:

1. Impeachment mot Trump går till senaten för omröstning där det röstas ner.

2. Biden svärs in den 20 januari.

3. Trump arresteras inte lång tid efter att han lämnat Vita huset och åtalas för allvarliga brott som har att göra med stormningen av Kapitolium.

4. Åtalet drar ut på tiden och ett avgörande kanske inte kommer förrän om flera år och under den tiden sitter Trump i husarrest i Mar el Lago.

5. Samtidigt åtalas flera viktiga personer ur MAGA-rörelsen, ibland för rent uppdiktade brott. Straffen blir drakoniska.

6. Yttrandefriheten på Internet stryps till nollpunkten för högerröster utan att det Republikanska partiet protesterar. Endast europeiska ledare protesterar och vidtar åtgärder för att stoppa big tech.

7. Inga nya Q-drops kommer någonsin att ske.

Det är ungefär så långt jag kan se i min kristallkula.
Citera
2021-01-13, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du tycker det är för mycket begärt om någon ber om källor? Varför skulle man tro på något som precis lika väl kan vara rena påhitt? Som Q?
Om ingenting tyder på att påståendet har täckning så blir det ju rätt meningslöst, ungefär som om någon hävdar nästa veckas lottorad och säger ”vänta och se, jag har fått info om att det är rätt...”..
Vadå för info? Undrar i alla fall jag då.

Det tog dig ända hit för att säga att det är en källa du söker, ok.

Vad falls Plisssken, om det nåt jag vet att du kan så är det att googla.

https://www.expressen.se/nyheter/usas-elitsoldater-tranar-hemvarnet-pa-gotland/
Citera
2021-01-13, 20:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det tog dig ända hit för att säga att det är en källa du söker, ok.

Vad falls Plisssken, om det nåt jag vet att du kan så är det att googla.

https://www.expressen.se/nyheter/usas-elitsoldater-tranar-hemvarnet-pa-gotland/

Haha, jo man tackar - nu lämnade du ju källa på det du tydligast skrev att du är väldigt osäker på om det är sant 😄 men jag ska inte gnälla - budskapet har uppenbarligen gått fram såja tackar som sagt för samarbetsvilligheten!
Citera
2021-01-13, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det är svårt att säga exakt innan det sker, men det ryktas om att militär finns utplacerad i olika delar av världen, som när dessa aktiveras, kommer leda till diverse insatser, arresteringar, nedstängning av internet och kaos av diverse slag som en reaktion på detta.

Om eller när detta sker lär vi få reda på tidigast precis innan det sker, för att på intet sätt förvarna fienden. Somliga påstår att det redan startat i det tysta med insatser i Vatikanen bl.a.. Det sägs att det även ska finnas amerikanska specialförband i Sverige som officiellt är här för att utbilda hemvärnet, vilket låter tveksamt om du frågar mig, skulle det vara sant.

Hände det något?
Eller var det skitsnack igen?
Det är mycket muppiga inlägg i den här tråden.
Citera
2021-01-13, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BorjeAkare
Hände det något?
Eller var det skitsnack igen?
Det är mycket muppiga inlägg i den här tråden.

Svårt att säga. Jag vet lika lite som de flesta andra eftersom ingenting bekräftas offentligt. Men det ska ha varit insatser gjorda i Pakistan, Berlin, Italien och Vatikanen och nu senast igår i Iran, enligt obekräftade uppgifter.

Kan jag ta gift på detta? Verkligen inte.
Citera
2021-01-13, 21:41
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
....
4. Åtalet drar ut på tiden och ett avgörande kanske inte kommer förrän om flera år och under den tiden sitter Trump i husarrest i Mar el Lago.
...

Det vore ju rätt komiskt om han hamnar i husarest där när han tydligen enligt kontrakt inte får bo där mer än några tre veckor i rad om året. Något grannarna påpekade när det började pratas om att han skulle flytta dit. https://www.expressen.se/nyheter/grannarna-till-trump-du-kan-inte-bo-har/
Citera
2021-01-13, 22:01
Medlem
Dotards avatar
Alex Jones turns on Qanon!

[https://youtu.be/MUoe_kyrvqk]
Citera
2021-01-13, 23:09
Medlem
hjaelploskilles avatar
Vad kommer egentligen hända med Qanon efter den 20de när "the plan" har misslyckats och Biden svärs in? Är Qanon en för stor konspirationsteori för att dö ut bara så eller kommer man spinna vidare på nåt annat?
Citera
2021-01-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Vad kommer egentligen hända med Qanon efter den 20de när "the plan" har misslyckats och Biden svärs in? Är Qanon en för stor konspirationsteori för att dö ut bara så eller kommer man spinna vidare på nåt annat?
QAnon kommer dö ut långsamt (not with a bang but a whimper). Men jag tror att FBI kommer att försöka åtala en del av de värsta dyngspridarna och efter det kommer det dö rätt så snabbt. Precis som att det efter Charlottesville inte längre fanns någon som kallade sig alt right eftersom det blev förknippat med fara att göra det.

Att militären gick ut häromdagen och sa i tydliga ordalag att Biden skulle bli president och att militären var lojal med den nya administrationen visar helt klart att militären nu tar QAnon-rörelsen på stort allvar, och det tror jag man kommer fortsätta göra så länge som den lever.
Citera
2021-01-14, 09:39
Medlem
Danneliuss avatar
Q var bara ett sätt att hålla patrioter i styr...
Citera
2021-01-14, 10:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille

Högst troligen samma sak som med Pizzagate, det kommer för alltid att finnas de som religiöst tror på skiten men resten av dårarna kommer att låsas om att de aldrig trodde på det och hoppa på nästa "stora" grej.
Citera
2021-01-14, 10:10
Medlem
Tillträdande kommunist regimen kommer köra USA i botten. Big tech visar vägen med gigantisk censur. Mainstream medier idkar hejaklacksledare. Till och med Rysslands Vladimir Putin sätter ner foten. Börjar big tech censurera politiska debatten i Ryssland kommer dom åka ut med huvet före:

Citat:
@ohboywhatashot, 20h

Putin signed a law that allows blocking Facebook, Twitter and YouTube in case they ban or censor free speech or discriminate people for their ideas. The man called a "dictator" by the Western world is giving democracy lessons to the entire world.

https://twitter.com/ohboywhatashot/status/1349318598259568641
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in