2021-01-12, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Som sagt, vi vet båda att det inte finns någon audit utförd enligt trumpisters önskemål. Detta eftersom ingen omräkning någonstans bekräftat det organiserade valfusk som påstås.

Trump har skrikit "valfusk!!!" i vartenda val han ställt upp i. Är det inte relevant att ta del av tidigare utredningar han själv orkestrerat rörande dessa påståenden, i synnerhet när det gäller att bedöma trovärdigheten när han påstår det på nytt?

Vad gäller 2020 finns det nog inget val någonsin som är lika granskat. Och det fortsätter. Låt oss se vad som händer med Dominions stämning mot Powell, t ex. Och Trump har ju samlat ihop flera miljarder som hans "Elite Team" med advokater kan använda för att utreda med. Har det fuskats såsom Trump påstår kommer det givetvis komma fram (även om det hittills gått "rätt dåligt" för Elite Teamet).

Vad får dig att tro att Trump har mer på fötterna nu jämfört med 2016?
Jag vill inte ha en audit trumpisterna är nöjd med. Jag vill ha en du är nöjd med som du anser att de borde vara nöjda med. Men tills du hittar en du vill länka kan vi ju lägga till dig till den listan då att du inte känner till nån bra audit. Om det ändrar sig är du välkommen att hojta till.
Citera
2021-01-12, 16:15
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Jag vill inte ha en audit trumpisterna är nöjd med. Jag vill ha en du är nöjd med som du anser att de borde vara nöjda med. Men tills du hittar en du vill länka kan vi ju lägga till dig till den listan då att du inte känner till nån bra audit. Om det ändrar sig är du välkommen att hojta till.

Ja, jag är jättenöjd med alla dom granskningar som gjorts, tackar som frågar.

Jag är också nöjd med granskningen av valet 2016. Där hade man tid på sig, och Trumps tillsatta kommission kunde i lugn och ro vända på varje sten.

Vad tycker du om deras arbete? Var det grundligt nog för dig? Och vad har du för tankar kring faktumet att deras slutsats blev att "inga bevis för ett organiserat valfusk har hittats"?
Citera
2021-01-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ja, jag är jättenöjd med alla dom granskningar som gjorts, tackar som frågar.

Jag är också nöjd med granskningen av valet 2016. Där hade man tid på sig, och Trumps tillsatta kommission kunde i lugn och ro vända på varje sten.

Vad tycker du om deras arbete? Var det grundligt nog för dig? Och vad har du för tankar kring faktumet att deras slutsats blev att "inga bevis för ett organiserat valfusk har hittats"?
Men du är inte redo att sätta ditt namn på nån specifik audit för valet 2020 att den är bra utförd och länka den? Mycket talande, tack.
Citera
2021-01-12, 16:29
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hew18
Så om butiken har en regel om att de som handlar där inte får vara svarta, så är det okej, även om det då innebär att de kommer svälta?

Tja, i en laissez-faire-ekonomi hade det varit så.

Edit: men det är lite kul att du tycker att diskriminering baserat på hudfärg är detsamma som att man inte får säga vad man vill vart man vill.
Senast redigerad av OldFashioned 2021-01-12 kl. 16:44.
Citera
2021-01-12, 16:37
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Men du är inte redo att sätta ditt namn på nån specifik audit för valet 2020 att den är bra utförd och länka den? Mycket talande, tack.

Jag sätter gärna mitt namn på alla omräkningar, granskningar och domstolsbedömningar som gjorts. Jag är helnöjd! 👍

Men nu är det din tur. Vad har du för kommentarer om Trumps utredning av valfusket 2016?
Citera
2021-01-12, 17:18
Medlem
Här är bilderna på ”Skellefteå-mannen” utanför Kapitolium

https://www.dn.se/sverige/har-ar-bilderna-pa-skelleftea-mannen-utanfor-kapitolium/
Citera
2021-01-12, 17:23
Medlem
severustheemperors avatar
President Trump Speaks in Alamo, TX 1/12/21
https://www.youtube.com/watch?v=c_WNI43s3ds

Århundratets antiklimax 21.00
Citera
2021-01-12, 17:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
President Trump Speaks in Alamo, TX 1/12/21
https://www.youtube.com/watch?v=c_WNI43s3ds

Århundratets antiklimax 21.00
För dig eller för vem?
Citera
2021-01-12, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Trump har redan tagit ett steg tillbaka och fördömt terroristerna
Trump har inte tagit ett steg tillbaka, han uppmanade inga att storma utan att protestera peacfully.
Citera
2021-01-12, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Och varför är Trump ansvarig i BLM-fallet? Din jämförelse med hund och husse fallerar där om du inte menar att du tror att BLM är en samling Trump-supportrar?
Vad har BLM att göra med att Trumph nassar anföll demokratins högborg.
Citera
2021-01-12, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Trump har inte tagit ett steg tillbaka, han uppmanade inga att storma utan att protestera peacfully.

Mm, du fick visst inte det riktiga budskapet.
Citera
2021-01-12, 17:49
Medlem
Citat:
Jag sätter gärna mitt namn på alla omräkningar, granskningar och domstolsbedömningar som gjorts. Jag är helnöjd! 👍

Men nu är det din tur. Vad har du för kommentarer om Trumps utredning av valfusket 2016?
Jag har ingen kommentar kring vad du vill vrida denna diskussion till. Kan du inte länka en audit som du anser att republikanerna ska vara nöjda med ang valet 2020 är vi klara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in