Citat:
Ursprungligen postat av
Tankevurpan
Ser att ni är fullt upptagna med att lägga förarbetet redan nu så att ni kan peka på dessa inlägg och hävda STATSKUPP.
Förstår att man vill gardera sig.
Vi har ju sagt exakt samma sak i två månader nu, att Biden kommer sväras in om inget valfusk kan slås fast i domstol. Inget valfusk har kunnat bevisats och Biden kommer sväras in. De som ändrar sin story om vad som ska hända är specifikt du:
Det skulle vara klart den 6/1,
Citat:
Ursprungligen postat av
Tankevurpan
Statskupp eller hur?
Har polletten äntligen trillat ner nu och du förstår att Biden aldrig kommer att sväras in?
Visst var det jag med andra som var psyksjuka alkoholister som dricker på förmiddagen? Vi som SIADE om detta för över en månad sedan.
Ni kallar det statskupp, vi andra kallar det för demokrati som står under konstitutions bseskyddelse och där man inte tolererar valfusk.
I vilket fall som helst så kommer det bli klart 6/1 2021.
Fast nä, egentligen var det natten efter fjortonde som martial law skulle dra igång?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tankevurpan
Vi får väl se och jag lovar att vara den första om att påminna dig om att jag har haft rätt hela tiden.
Kl 02:00 smäller den första smällen och det dealas nog en hel del bakom låsta dörrar. Lär ju vara en hel del DEMS och Republikaner som skiter ner sig nu.
Röstar dom inte för DJT inatt så kommer militärpolisen och hämtar dem.
Men röstar dom för DJT så kräver folket att ALLT utreds. Åtalsimmunitet är nog det man hoppas nu och först till kvarn!
Så hur dessa 'n vrider och vänder på sig så kommer korruptionen till ytan.
DJTar concedat nu och elektorer än är utom alla tvivel räknade, hur gör du nu? Är det martial law kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tankevurpan
Vi får se vem som får rätt. Antingen röstas POTUS till 4 år till inatt eller så drar Martial Law igång.
Om jag har fel och DJT concede OM elektorerna rösta mot DJT och Martial Law inte sker så begraver jag detta konto och postar inget mer på flashback.
Jag har också satsat en del tusenlappar (råkade satsa ytterligare ett x antal tusenlappar när oddset gav över 30 gånger pengarna igår) i detta val också, antingen blir jag lite fattigare eller får en sjujävla skjuts i ekonomin.

hur gick ditt bet förresten?
Under ett tag var det ju domstolarna som skulle sköta det här, i värsta fall SCOTUS?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tankevurpan
Är DU villig att under ED kalla dessa vittnen för lögnare i en amerikansk domstol?
En jävligt hypotetisk fråga, men en viktig sådan då det handlar om den nivån vi hanterar om vi ska ifrågasätta dessa vittnen och hur menar du att man ska kunna bevisa att vad dessa vittnen vittnar om inte stämmer?
Allt detta prat om att "trumpster" skulle sitt i ring och klappa exalterade över att imorgon, ok nästa dag, ok inte det? NÄSTA DAG SÅ KOMMER BRAXEN!
Mig veterligen så ska det hållas hearings i samtliga swing states och sen är målet Supreme Court om man inte lyckas få en lokal domstol att kasta "mail ballots" som illegala = Trump vinner
Fattar du inte att bevisbördan har hamnat hos demokraterna när vi talar om dessa vittnen och att Biden Kampanjen lyser med sin frånvaro talar sitt tydliga språk.
Vi på flashback ska inte bevisa att dessa vittnen inte ljuger, bevisbördan ligger hos er huruvida ni kan bevisa att dom faktiskt gör det. Så återkommer till originalfrågan:
Skulle du vara beredd att under ED ifrågasätta dessa vittnen i en amerikansk domstol med dessa argument du kommer med?
Bättre att du låter advokaterna sköta det där istället och låta lagen spela sin roll.
Lycka till!
Och nu har ju som sagt Trump concedat, hur gick det med den här spådomen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tankevurpan
Jag skrev OM DJT skulle få för sig att concede. Han med familj lär behöva gå underjorden om han skulle concede med tanke på hur han med flera varit väldigt tydlig med att USA är under attack.
Men visst, det är vi som sagt att Biden vann i början av november som byter fot hela tiden! Flipflop!