Citat:
Ursprungligen postat av
Bostonrose
Alla 4 har problem med störningar nu. Interessant!
Jag kommer in på google och youtube utan problem. De andra använder jag inte. Fungerar det inte för er?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tankevurpan
Han avgår inte. Går elektorerna mot honom så drar Martial Law igång.
Om man misstänker valfusk och människorna som är satta till att utreda det låter bli?
Har inget val kvar än att rulla in militären och sköta dessa utredningar i en militär domstol.
Detta snack om DJT.... Han begår högförräderi OM han låter demokraterna ljuga sig in i Vita Huset vid det här laget. Skulle DJT underlåta sig att sköta det jobb han är satt på att göra, beskydda konstitution så kommer den gubben och hans blodlinje få det jävligt tufft framöver då AMERIKANERNA kräver det.
Det här är på riktigt, ingen film, ingen novel och ingenting "händer inte mig". Det här är väldigt allvarliga saker och människor kommer att mista livet.
Se bara till att du håller dig på rätt sida i den här saken, för globalisterna kommer få det jävligt tufft framöver. Quislingarna kommer i slutändan rökas ut världen runt.
Jag tror inte patrioternas primära mål är DT. Håller dock med dig om att läget är synnerligen allvarligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Jävlar vad Trump blev huggen i ryggen av SCOTUS. Trump utser alltså tre konservativa domare under sin tid vilken gör att de är sex stycken totalt sedan Amy Coney Barrett utsetts och ingen tar Trumps parti. Märkligt att de inte ens tar upp Texas-stämningen. Det verkar Lin Wood också anse och han uppmanar Trump att införa Martial Law i värsta fall. Det verkar som om hela systemet och alla myndigheter har fått order om att ignorera Trump totalt. Frågan är varifrån en sådan order han tänkas komma? Det är som om Joe Biden (och Hunter) & Harris och valet är gjorda av teflon. Allt rinner av. Påminner om en viss F1-förare som är tillbaka nästa år och för ett antal år sedan fick smeknamnet "teflonso".
USA går nu in i slutet på sin storhetstid. För även om presidentens makt är begränsad så sänder det ut vissa och starka signaler när en konservativ president byts ut, med hjälp av ett tvivelaktigt val, mot en vänsterliberal dito. USA kommer aldrig bli detsamma igen, speciellt inte om demokraterna även tar Senaten via valet i Georgia. Tråkig utveckling för en land som ändå bidragit med så mycket positivt jämte med mycket negativt. Nu kommer i stort sett bara negativa saker att inträffa där och det kommer ju givetvis att påverka resten av världen, speciellt Europa. Precis som under Obamas åtta helvetesår.
Jag har fortfarande svårt att tro att Kavanaugh och Barrett skulle vara korrumperade. Jag håller dörren öppen, men gissar att det snarare är ett spel för att kunna använda militärdomstolar. Om man kan klämma åt de riktiga korrupta onda svinen med dödsstraff för förräderi varför nöja sig med fängelse på grund av valfusk?
Citat:
Ursprungligen postat av
aloc
Det har varit väldigt mycket "nyss" "kommer" "fredag" "nästa vecka". Absolut, vi kan vänta till 18:e också, men ni kommer ju skjuta upp det även efter det, börja prata om att det är 6:e januari som gäller, när Pence läser upp elektorrösterna i kongressen. Och efter det kommer ni säga att trump fortfarande har två veckor på sig, att dra igång martial law. Och efter att Biden svärs in - då kommer ni hävda att Trumps plan snart går i verket, att nu har han Biden precis där han vill ha honom, och nästa fredag, kring mitten av februari, då har servrarna i frankfurt analyserats klart, och efter det så kommer Trump storslaget tillbaka. Och efter Februari så kommer ...
Är du lågbegåvad? Varför har du och dina fränder en anklagade ton mot oss övriga för att
vi inte vet datumen när team Trump och eventuellt militären kommer avslöja information, slå till osv. Powell har sagt att det enda absoluta datumet som gäller är 20/1 2021. Kanske stämmer det, kanske inte. Talar vi förräderi, militärdomstolar och undantagstillstånd så gäller ju inga vanliga regler längre. Det förstår du kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tankevurpan
Det är ju inte precis raketforskning vi pratar om här.
Låt oss ponera att DJT förlorar elektorröstningen i USA och rycker på axlarna och säger "i concede to Joe Biden".
1) Folk äger fler vapen totalt sätt än själva populationen.
2) Vill jänkarna elda ner Vita Huset så eldar man ner Vita Huset och försöker man med militär, polis eller annan typ av kraft avleda detta så kommer dessa människor att dö. Låt oss ta en snäll siffra av amerikaner som är villiga att ta till våld om man tror att en statskupp är i görningen, låt oss säga 50 miljoner amerikaner.
Edit: Vi snackar om att du tar HELA Sveriges population och multiplicerar det med 5.
Vad är det du tror du ska göra för att hejda 50 miljoner amerikaner som är beväpnade till tänderna?
Hur ska DJT med familj klara livhanken? Man kommer ju att leta reda på han och hänga upp han i närmsta lyktstolpe.
Är DJT så jävla korkad att han tror att han kan "concede" i detta skede? Är han helt ovetandes om vad han har piskat upp i USA?
Inte en chans! Allt som har sagts, gjorts och hänt har skett med vilja och med DJT kommer du bli tvunget att lyftas ut ur Vita huset i en liksäck. För om han skulle "concede" så hamnar han i en liksäck likförbannat. Tål att upprepas: Det här är jävligt allvarliga saker, liv och död hänger i luften.
Men det tramsas så mycket i tråden så man baxnar...
Jag tror inte man kommer få ihop några 50 miljoner som kommer strida. Bara tex 3 miljoner är hur mycket som helst. Du kanske har 50 miljoner som sympatiserar med saken, men inte stridande.
Enda jag tror att DT kan råka illa ut är om han visar sig tillhöra globalisterna och allt bara varit en lögn. Att han
concede behöver ju inte betyda att han gör det frivilligt eller med glädje. Det är som sagt enorma krafter han utmanar och """de""" har en förmåga att nästla sig in precis överallt.