Citat:
Ursprungligen postat av
-boyakka-
Du sparkar in vidöppna dörrar nu. Att de gjort bedömningen är det ingen som förnekar, varför alla plattformar synkroniserat kommit fram till samma resultat är vad diskussionen handlar om. Jag anser att beslutet var politiskt, det anser uppenbarligen inte du. Uppdatera ditt argument, gärna vilket år som helst.
Om jag inte har missuppfattat något så beror väl synkroniseringen på att Trump i dagsläget inte ska kunna använda någon social plattform för att eventuellt hetsa anhängare till att begå en massa skit?
Det räcker ju med en mening från Trump så kan skiten vara igång och det är väl det man hoppas kunna förhindra genom att blocka honom. Det är i förebyggande syfte de valt att blocka honom. Det trodde jag var uppenbart för de flesta.
Det är ju upp till dom att bestämma om de vill blocka honom från att sprida en massa dynga. Vad du och jag tycker om det spelar mindre roll, det handlar i dagsläget om att förhindra mer oroligheter.
Hade jag varit den som styrt över en plattform som Trump använder sig av för att nå ut med sitt budskap, så hade jag (i dagsläget) också blockat honom. Skit ska skit ha och vad andra har för åsikter kring det hade inte rört mig i ryggen. Han hade varit välkommen tillbaks efter all skit är över, utan problem.