Citat:
Ursprungligen postat av
7.2PaRichterskalan
Jag undrar mest för att det är svårt att greppa lögner,trådsanningar,alla "förmodligen","troligen" osv,
ja du vet vad jag menar.
Så jag har inga lögner alls att bita i ännu som till 100% är en lögn.
Är blodsex en lögn?Eller hände det emellanåt eller har det ens hänt?Eller e det bara SD som vet?
Du vet även du att han är motbevisad om blodigt sex.
Han hävdar ju att det var rena rama blodbadet 11 maj. I tvätten finns nio par otvättade trosor. Inga av dom bar spår av blod. Och då vet du själv hur känsliga de analysmetoder som forensikerna använder är.
I ett par trosor återfanns SDs sperma. Inget blod.
Skulle hon tvättat bara just dom trosorna?
Du får tro vad du vill.
Det är bara att följa ett tema genom förhören och se hur han ändrar sig i förhör efter förhör. Testa själv får du se.
Som sagt; han kan få dig att inte veta om han använt en vattenspridare eller ett munstycke till sist. Närapå trolleri. Om du inte vet hur han är, kommer du inte märka hur han glider ut och in i lögnerna. Man behöver ha det i text och jämföra förhören, och motkolla vad andra har sagt.
Den "bästa" lögnen är väl när han påstår att han måste läsa FUP för att veta hur det ligger till

.
Vem fasiken behöver det, men fr a vem säger ens så?
Naturligtvis kommer vissa minnen att blekna efter 1,5 år, det märkte man ju på flera vittnen. Åklagarna bad då att få läsa upp vad vittnen sagt i tidigare förhör. Och alla sa ju att det de sagt först är det som borde vara det riktiga.
Men inte SD.
Då är det tvärtom.