Citat:
Ursprungligen postat av
aloc
Hur stor del av befolkningen tror du att MSM "har i ett järngrepp"? Är ni som ser igenom MSMs lögner 20% av befolkningen? 30?
Vi som ser igenom ALLA MSM's lögner är nog ganska få.
Det är en jävla pungspark när man inser hur korrumperat och ruttet allt är.
Du har ju många människor som ser igenom MSM's lögner när vi talar om invandring och integration. Samma människor kan också tro att Covid-19 är en dödsdom.
You're damned if you do and you're damned if you don't.
Om jag drar upp invandringen i Sverige och dess utmaningar så blir jag kallad rasist/nazist.
När jag nämner att det inte är invandrarnas fel att det ser ut som det gör idag och vill lyfta fram att om samma människor (Biden, Clinton och Obama) gett fan i att bomba sönder deras hemland, mördat deras familjer och istället arbetat MED ledarna i mellanöstern så hade oljepengarna idag kunnat garantera lokalbefolkningen en trevlig tillvaro i sitt hemland idag. Det är nu jag blir kallad för landsförrädare och vänsterbliven.
Rim och reson har man aktivt arbetat med att få bort i decennier nu, man har.lyckats hjärntvätta många, men inte alla och vilka dessa är finns i tråden för övrigt.
Pedofildyrkarnas argumentation och resonemang tål inte ljuset av rim och reson.
Men visst! Amerikanerna hatar ju demokraternas politik och därför gjorde republikanerna ett kanonval. MEN! Man röstar in Biden för att enligt dessa pedofildyrkare är att man hatar DJT som person att man röstar in en globalist att sitta på den fullkomliga makten.
Låter det logiskt?
Det är det som är min poäng och varit hela tiden. JAG behöver inga bevis som visar hur omöjligt det varit för Biden att vinna detta presidentval, logiken säger att det inte finns chans att man inte fuskat detta val och hur mycket man än vill få det till att"allt är bara konspirationsteorier " så kommer man inte undan det faktum att DJT har gått ifrån klarhet till klarhet dessa 4 år.
Han ger inga skäl till att misstro han.
Däremot den äckliga lilla jävla rasisten Joe Biden som har många svarta amerikaners liv på sitt samvete har NADA trovärdighet.