2021-01-10, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 45huddinge45
Det var det jag har gjort. Jag har lyssnat på Pence och andra republikaner. De saäger att Biden har vunnit vilket jag tolkar att Trump har förlorat. Var söker du sanningen?
Läs mellan raderna, pröva att vara lite intuitiv.
2021-01-10, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det kan väl du berätta du som verkar hålla på Biden? Och seriöst, inser du verkligen inte att Trump var överlägsen i valet? MSM har personer som du i ett järngrepp.
Nej, inget fusk förekom. Biden vann valet överlägset.
2021-01-10, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drvind
Men i Demokraternas fall försöker de ju räkna med självmålen de gjort, och tror att den summan kan räknas som vinst...

Republikanerna, med Trump i spetsen, vann valet. Det är uppenbart för den som kan tänka och orkar läsa annat än CNN.

Låt bli att tänka utan lyssnar på vad Pence och andra republikaner säger. De har ju kallat in domare på löpande band, t o m överdomaren. Alla säger att målen/rösterna räknades korrekt. Är du en av de många wannabe "Överöverdomare"?
2021-01-10, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Varöfr är ni kvar i denna tråd?

Hade inte ni vunnit valet och varför är det då så viktigt att fortsätta spamma ner tråden med hur dumma ihuvudet alla är och "fakta" hit och "fakta" dit?

Pedofildyrkare kan dra åt helvete där ni hör hemma!
Sällan har ett username varit lika passande som ditt.
2021-01-10, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45huddinge45
Låt bli att tänka utan lyssnar på vad Pence och andra republikaner säger. De har ju kallat in domare på löpande band, t o m överdomaren. Alla säger att målen/rösterna räknades korrekt. Är du en av de många wannabe "Överöverdomare"?

Just nu så från framstår du som en pedofildyrkare.

Över 3000 inlägg i denna träd och med ditt inlägg så råder det inga tvivel om hur pass oinsatt du är. Antingen väljer du det eller så föreslår jag att du går igenom allt som avhandlats i denna tråd.

Att ett valfusk har skett, varför och vilka som ligger bakom håller sig inom ett logiskt ramverk.

Att Biden skulle fixa 80 miljoner röster genom att kampanja från sin källare måste man vara utvecklingsstörd för att tro om man inte har ett alternativt motiv.
2021-01-10, 15:18
Medlem
Maduros avatar
Citat:
En stark indikation på att det blir DJT som sitter i fyra år till är att man skruvade upp allt väsentligt efter 6/1.

Slår på STORA trumman över vad som hände på Capitol Hill när det är en piss i Mississippi om man jämför det med sommaren som varit med alla mord, plundringar etc.. Där man även varit öppen med att skjuta till pengar till BLM och ANTIFA.

Det är ingen tolkningsfråga. Det är uppenbart att "eliten" skiter ner sig i dagsläget och att man är i allra högsta grad medveten om vad som kommer.

Det som borde ha skett är att ett LUGN borde ha infunnit sig efter 6/1, istället så bevittnar vi det motsatta och det i sig självt är ett "bevis" på det jag med många andra hävdar.

Biden mfl är rökta och alla pedofildyrkare som hävdar annat må brinna i helvetet i eoner!

Djupa staten är uppenbart inte helt talanglösa och även med militären i ryggen är det klart inte helt enkelt.

Jag tror att Trump och militären räknar med stöd från en överväldigande majoritet med tanke på det verkliga valresultatet. Och framförallt ser militären också detta som sista chansen då alternativet blir att Kina indirekt tar makten över USA.

Att stänga ner motståndarens informationskanaler är en krigshandling. Det sänder extremt tydliga signaler över hela världen att man bryr sig inte om hur många som ser igenom längre, man vill ta makten till varje pris och det finns inget man drar sig för.

Förlorar Trump och militären detta så gör vi klokt i att börjar jobba på våra sociala poäng redan 1 februari, för vi kommer att behöva dem.
2021-01-10, 15:19
Medlem
Citat:

Över 3000 inlägg i denna träd och med ditt inlägg så råder det inga tvivel om hur pass oinsatt du är. Antingen väljer du det eller så föreslår jag att du går igenom allt som avhandlats i denna tråd.

Att ett valfusk har skett, varför och vilka som ligger bakom håller sig inom ett logiskt ramverk.

Att Biden skulle fixa 80 miljoner röster genom att kampanja från sin källare måste man vara utvecklingsstörd för att tro om man inte har ett alternativt motiv.

Ja du har rätt. Den som fixade flest röster åt Biden var Donald J Trump.
Senast fixade han så att två senatsplatser i Georgia gick till Demokraterna.
2021-01-10, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det kan väl du berätta du som verkar hålla på Biden? Och seriöst, inser du verkligen inte att Trump var överlägsen i valet? MSM har personer som du i ett järngrepp.
Hur stor del av befolkningen tror du att MSM "har i ett järngrepp"? Är ni som ser igenom MSMs lögner 20% av befolkningen? 30?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Ja du har rätt. Den som fixade flest röster åt Biden var Donald J Trump.

Om det är så att valet är klart och om 10 dagar så svärs Biden in?

Varför är du kvar i tråden?

Du om någon måste ju vara väldigt nöjd med allt då jag är en "foliehatt" som hittar på saker.

Eller?

Att ni är kvar i tråden är ytterligare en indikation på att det här är långt ifrån över vilket du är fullt medveten om.
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
...Att Biden skulle fixa 80 miljoner röster genom att kampanja från sin källare måste man vara utvecklingsstörd för att tro om man inte har ett alternativt motiv.

Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Den som fixade flest röster åt Biden var Donald J Trump.

Precis, min inställning är Biden inte vann det här valet - det var Trump som förlorade det, genom att ha gjort sig så impopulär så över halva befolkningen ville få bort honom.
Och det var likadant i förra valet, Trump vann inte det valet, det var Hillary som var så impopulär så hon förlorade det.
USA har länge haft så urusla kandidater så det är den minst impopulära som har vunnit - inte den populäraste..
2021-01-10, 15:27
Medlem
Citat:
Om det är så att valet är klart och om 10 dagar så svärs Biden in?

Varför är du kvar i tråden?

Du om någon måste ju vara väldigt nöjd med allt då jag är en "foliehatt" som hittar på saker.

Eller?

Att ni är kvar i tråden är ytterligare en indikation på att det här är långt ifrån över vilket du är fullt medveten om.
Kan ju vända på det - du hävdar ju att valet är över och att Trump vunnit samt att vi bara är mitt i hans plan, varför är du kvar i tråden då? Du rapporterar ju inga nya valfuskteorier längre liksom?
2021-01-10, 15:28
Medlem
Citat:

Varför har du så svårt att acceptera verkligheten? Inget av de över 3000 inlägg har påvisat något systematiskt valfusk, inte någon republikansk tillsatt domare har kunna hävda detta, inte ens Barr.
Man vinner inte valet bara för att man sprider coronaviruset i massmöten. Kanske Trump hade haft större chans i sin bunker, som han invigde tidigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in