2021-01-10, 00:02
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarkat
??

Vad vill du se istället?

Bonde söker fru?

Inte golddiggern Charlotte Perrelli iaf! Höra hennes patetisk berättelser som hon redan kläckt ut sig i allehanda program. En gång var programmet okej, då Börje Ahlstedt tvistade till det
Citera
2021-01-10, 00:05
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Nog är det så att programidén har överlevt sig själv med råge. Meningen är ju att det ska vara äldre personer med lång artistkarriär bakom sig.

Charlotte Perrelli 46 år, Ola Rapace 49 år, Shima Niavarani 35 år, Ernst Billgren 63 år, Kjell Wilhelmsen 53 år.

En är väl på gränsen. Men de borde vara minst runt 70 år, åtminstone folkpensionär. Minst 30 år som artist.

Inte konstigt krävs det nästan ingen karriär för den yngsta som såklart även är kvinna!

Inför andra säsongen sa de att det skulle vara personer över 50 som har stått på scen. Men bra avsnitt ändå men jag saknar någon som ställer till det som Börje Ahlstedt i första säsongen. De kanske kan låta honom komma tillbaka som en joker i varje säsong som Sebastian alltid dyker upp i farmen.
Citera
2021-01-10, 11:15
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Inför andra säsongen sa de att det skulle vara personer över 50 som har stått på scen. Men bra avsnitt ändå men jag saknar någon som ställer till det som Börje Ahlstedt i första säsongen. De kanske kan låta honom komma tillbaka som en joker i varje säsong som Sebastian alltid dyker upp i farmen.
Börje skulle väl nita juden i något avsnitt om jag inte minns fel?
Citera
2021-01-10, 11:17
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Börje skulle väl nita juden i något avsnitt om jag inte minns fel?

Vem var jude i något avsnitt?

Jonas Gardell hade något bråk med Staffan Scheja i något avsnitt om det är det du tänker på.
Men det var i en annan säsong. Jag vill ha Börje Ahlstedtbråk för att ge lite krydda på det hela det var ändå det som gav uppmärksamhet på stjärnorna på slottet.
Senast redigerad av Avsiktaren 2021-01-10 kl. 11:19.
Citera
2021-01-10, 11:24
Medlem
Retsinas avatar
Citat:

Jonas Gardell hade något bråk med Staffan Scheja i något avsnitt om det är det du tänker på.
Men det var i en annan säsong. Jag vill ha Börje Ahlstedtbråk för att ge lite krydda på det hela det var ändå det som gav uppmärksamhet på stjärnorna på slottet.
Så var det nog. En bög skullle nita en jude.
Det är drama på hög nivå!
Citera
2021-01-10, 12:03
Moderator
Dr Kings avatar
En annan klassisk bråksäsong var ju säsongen när Claire Wikholm var med och Morgan Alling för hundraelvte gången grät ut om sin svåra uppväxt i fosterfamilj. Claire attackerade ju då honom och tyckte att han överdrev och mest sa det för att få uppmärksamhet.

Claire är ju sedan dess i stora delar av svenska folket känd som just den satkärring hon var den säsongen.
Citera
2021-01-10, 13:04
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
En annan klassisk bråksäsong var ju säsongen när Claire Wikholm var med och Morgan Alling för hundraelvte gången grät ut om sin svåra uppväxt i fosterfamilj. Claire attackerade ju då honom och tyckte att han överdrev och mest sa det för att få uppmärksamhet.

Claire är ju sedan dess i stora delar av svenska folket känd som just den satkärring hon var den säsongen.

Hon var dock inte lika underhållande som Börje Ahlstedt som det var sebastiannivå på
Citera
2021-01-10, 16:40
Bannlyst
Citat:
Hon var dock inte lika underhållande som Börje Ahlstedt som det var sebastiannivå på

Vem är sebastian?

Vad gjorde Börje Ahlstedt förra säsongen?
Citera
2021-01-10, 17:00
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Vem är sebastian?

Vad gjorde Börje Ahlstedt förra säsongen?

Sebastian Dawkins som var någon sorts bråkstake i farmen.

Börje Ahlstedt var med i första säsongen och visade sig vara en riktigt jobbig person som mest ställde till bråk vilket var väldigt underhållande.
Citera
2021-01-10, 20:00
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:

Jag har för mig att jag läst att Gardell har judiskt påbrå någonstans, men jag kanske blandar ihop honom med Bard?
Citera
2021-01-11, 16:33
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Jag har för mig att jag läst att Gardell har judiskt påbrå någonstans, men jag kanske blandar ihop honom med Bard?

Han hade en judisk morfar.
Citera
2021-01-11, 17:49
Medlem
Scalpings avatar
Kjell är och kommer alltid förbli Glenn för mig. Kjell utan en thailändsk shemale vid sin sida känns väldig fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in