Citat:
Ursprungligen postat av
Drozd
Fast samtidigt är det ju genialt i all sin enkelhet iom att han hittat en kanal som inte censureras av pk-media.
Missförstå mig inte, jag föraktar också Trump, men samtidigt är hans valvinst ett bevis för hur lågt förtroendet är för etablissemanget. Hoppas de lärt sig något...
Trump är en lögnare och en uppviglare.
Allt evigt tjafsande om fake media samt nu att han tyckte att valet var riggat.
En sak är säker: Den som ljuger mest av alla är Trump, ingen annan ligger ens ljusår i närheten av Trumps lögner. Problemet är att han lyckas få en del att tro på honom och hans lögner.
Det här att inte erkänna valresultatet och nästan gå i mål med det hela är skrämmande. USA måste göra förändringar här, någon som försöker bli president i USA ska f-n i mig redan när han ställer upp skriva under på de regler och lagar som finns annars blir allting en fullständig parodi likt ett val i ett u-land.
Bekvämt att vara politiker nu för tiden när allt man behöver göra när det går emot en är att bröla "Fake media" eller fara med regelrätta lögner. Ofattbart att inte en sådan strategi genomskådas av allmänheten.
Giuliani och Trump är ett riktigt radarpar, herregud.
Ingen annan president någonsin, inte ens Nixon har skämt ut sitt land lika mycket som Trump, i århundraden framåt kommer vi minnas Trump som den mest galna USA presidenten världen skådat. En oerhört tydligt varningstecken för hur det kan gå när man röstar fram högerextrema falanger. Tur att det inte blev inbördeskrig, raskrig eller världskrig under den tid Trump hade makten.