Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Nu var det ovanstående jag ville ha svar på. Men du svarar istället såhär:
"Det finns gott om studier i ämnet, det är minst sagt exceptionellt ovanligt att random blir våldtagen, kvinnor med diagnoser, drog/alkohol problem, underutvecklad konsekvens tänk o dyl är klart överepresenterade."
Slutsats nummer 1 blir att du alltså inte kan leverera en källa, vilken jag har frågat efter i flera inlägg nu och du har slingrat dig som en liten ål.
Försöker inte slingra mig, du har bara inte förklarat vad du vill ha en källa på?
Att det finns gott om studier om du vill veta mer?
Citat:
Slutsats nummer 2 blir att du har hittat på och fantiserat ihop att majoriteten av våldtäktsoffer har någon form av diagnos etc. Bra, då vet jag.
Det har jag aldrig skrivit, du måste ju vara efterbliven om du drar slutsatser på dina egna påhitt, och sen kräver mig på en källa?
Dina fantasier är ju absurda, dina liknelser och fantsifoster till anekdoter är ju kul typ 1 gång, istället för att vara den dummaste åsnan vid vattenhålet så kanske du ska läsa på och söka lite information i de du uppenbarligen inte fårihop.
Citat:
Fint, då fick jag iaf. någon form av svar på min fråga. Svaret är att du har hittat på och dragit egna slutsatser. Du har inge källor för dina påståenden.
Jo, men processen dit var ju både tragisk och lite obehaglig.