2021-01-08, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
När jag jobbade på psykiatrin så fick man endast brotta ner patienter inom lasarettets område. Gå efter dom fick vi göra. Men inte röra dom. Så vi höll oss så nära vi kunde samtidigt som vi ringde polisen för handräckning.
Detta är dock ca 14 år sedan.
Ok, så kan det nog fortfarande vara. Jag har bara sett det inom området. En gång var det en patient som snodde med sig en kniv (personalen hade fullt upp med att servera mat) och passade på att försöka rymma samtidigt som ett par besökare kom. Han lyckades smita ut genom två dörrar men brottades ner ganska snabbt i korridoren. Tre väktare kom också springandes och sen blev det spännbälte och en spruta.
Citera
2021-01-08, 02:39
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Jag tror inte GM är psykiskt sjuk för fem öre. Schizofreni går att vårda med psykofarmaka. GM svarar inte på mediciner. Han har en personlighetsstörning och autismspektrumstörning. Han är psykopat. Autism finns det mediciner mot. Psykopati går inte att vårda. Det är som att vattna en plastblomma. Han har inga spärrar och ingen empati.
Hade han varit 23 så hade det blivit livstid. Nu är han bara 19 och är ute igen om 7 år om han får maximalt vad en 19-åring kan få. Ända anledningen att det blev rättspsyk för mordet på gymnasiet i Nacka för 2 år sedan var hans låga ålder. Det hade varit en parodi på rättvisa att sätta honom i ungdomsvård.
Nu kan han inte dömas till livstid men nästa gång han är ute och mördar så blir det gratis enrummare på obestämd tid.

Nacka?

(FB) Enskede: Mahmoud Alizade, 17, knivdödad på gymnasium 2017-12-13
Citera
2021-01-08, 03:13
Medlem
capitalswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nacka?

(FB) Enskede: Mahmoud Alizade, 17, knivdödad på gymnasium 2017-12-13

Enskede Gård!
Citera
2021-01-08, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vad kostar det om dagen då? Är det mer styrker det bara min tes mer! Och sen kan du sluta förfölja mig på forumet. Börjar bli otäckt hur du håller på!

Får nog dubbla det några ggr.
Citera
2021-01-08, 03:51
Medlem
Här finns det nog utrymme att utöka hans rättspsykiatriska vård ett tag till. Det kommer nog ta ett tag innan nån skriver på permissioner eller ev frisläppande. En gång är ingen gång...andra gången tas inga risker. DET kan ni vara lugn för
Citera
2021-01-08, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G26
Här finns det nog utrymme att utöka hans rättspsykiatriska vård ett tag till. Det kommer nog ta ett tag innan nån skriver på permissioner eller ev frisläppande. En gång är ingen gång...andra gången tas inga risker. DET kan ni vara lugn för
Ja i 6 månader sen är det dags igen.
Citera
2021-01-08, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Ja i 6 månader sen är det dags igen.
Jag känner mig trygg i att veta att den här killen kommer inte komma ut alltför lättvindigt👍
Citera
2021-01-08, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G26
Jag känner mig trygg i att veta att den här killen kommer inte komma ut alltför lättvindigt👍
Se på hans ansikte så förstår du varför han aldrig bör komma ut. Mördar vid 17 år och så tre år senare, det är lång tid mellan gångerna. Han kommer mörda igen. Ali Q har suttit i 40 år, förstår inte varför den hör killen skall ut. Hur många ska dö för att han skall få leva i frihet? Han lever ju ändå ett skitliv på utsidan.
Citera
2021-01-08, 07:23
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalmeristen
Se på hans ansikte så förstår du varför han aldrig bör komma ut. Mördar vid 17 år och så tre år senare, det är lång tid mellan gångerna. Han kommer mörda igen. Ali Q har suttit i 40 år, förstår inte varför den hör killen skall ut. Hur många ska dö för att han skall få leva i frihet? Han lever ju ändå ett skitliv på utsidan.

Äckliga läkare och andra galningar (finns ett par i tråden t.o.m.) tror att de ska rehabilitera det här monstret och att han sen ska bli skattebetalande svennebanan, skaffa en brud, ett radhus, en bil och en hund och leva ett fantastiskt liv.

Det bästa hade varit om läkaren gav honom en överdos och dödade av honom som läkarna brukar göra med gamlingar på sjukhusen eftersom tönt-Sverige inte vill ha dödsstraff för såna här monster.

Läkaren som släppte ut monstret har nu minst ett liv på sitt samvete och är medskyldig till det här mordet, den äckliga läkaren (läkarna) på rättspsyk, läkaren bör lösa problemet genom att fixa bort monstret.

Men nej vi ska rehabilitera det här polackthai orch-liknande monstret.
Jo tjena. Jävla idiotland.

För övrigt vad i helvete gör en polack med sin thaihora boendes i Sverige? Borde de inte bo i Polen eller Thailand? Eller är det så att polackerna inte tolererar såna här dumheter som att skaffa barn med en thaihora så att de gör som finskorna som har ihop det med negrer och araber och flyttar till Sverige? Sen blir barnen till såna här horor ofta kriminellt slödder.
Senast redigerad av GTFO-Foreigner 2021-01-08 kl. 07:26.
Citera
2021-01-08, 11:35
Medlem
Hörde på radio att GM erkänner han huggit BO, men inte haft uppsåt att döda honom.
Inte döda honom ? Han högg honom, gick iväg, för att sedan gå tillbaka och hugga honom igen.... Hur i helvete kan det inte varit uppsåt att döda honom? Hoppas snubben aldrig någonsin kommer ut från psyk. Såna här parasiter skall avlivas långsamt och smärtsamt.
Citera
2021-01-08, 11:42
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjewpew
Hörde på radio att GM erkänner han huggit BO, men inte haft uppsåt att döda honom.
Inte döda honom ? Han högg honom, gick iväg, för att sedan gå tillbaka och hugga honom igen.... Hur i helvete kan det inte varit uppsåt att döda honom? Hoppas snubben aldrig någonsin kommer ut från psyk. Såna här parasiter skall avlivas långsamt och smärtsamt.
En lirare i Malmö drog ju upp en pistol mot huvudet på en annan och sköt av och menade på att han bara skulle skrämmas, en av nämdemännen(kvinnlig miljöpartist) godtog den förklaringen och tyckte han skulle frias från mord..
Citera
2021-01-08, 13:31
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjewpew

Det är svårt att förstå att man kan ha en sådan sjukdom att man hugger ihjäl någon med kniv. Det är dessutom andra gången han mördar någon, och han är fortfarande tonåring. Han kommer att kosta miljoner och åter miljoner innan han har uppnått en sådan ålder att han inte längre orkar döda. Vilken läkare ska våga skriva ut honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in