2021-01-08, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Ja vad är det inte filmen visar?
Att någon tvingar dom att bryta sig in?
Eller vad försöker du säga?

Tror du alla går omkring med tazer?😆
Sedan förstår jag inte riktigt vad BLM har med det här att göra mer än att slapphäntheten emot dom har gjort dessa Trump supporters lika galna också.

Tar vi area 51 så är inkräktarna i kraftigt underläge.
Vakterna är ju inte direkt pressade när de ska gripa ett par foliehatar när de själva är fler.

Ja jag håller med om att polisen är delaktiga i att situationen uppstod vilket jag har skrivit.
Men det föreligger alltid en risk att folk tar till dödligt våld när de känner sig pressade och har lagen på sin sida.
Jag menar tror du själv att vakten/polismannen som sköt kommer dömas för något?
Det är ju inte första gången folk skjuts av pressade poliser i USA och poliser som mördas eller skadas i tjänsten.
Åter igen du får skilja på USA och Sverige.
USA är ett mycket mer våldsamt land än vad Sverige är med 5 gånger högre mordfrekvens bara för att nämna något.
Är du helt slut?
BLM mm exemplen påvisar likasom att bara en person sköts påvisar bortom allt tvivel att det fanns ingen panik och ingen rimlig orsak till den summariska avrättningen din samvetslösa empatistörda hyena
Fan gör du dig till för kräks

Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Om nu polisen öppnade upp dörrarna, varför finns det då både bilder och videor där polisen blockerar demonstranter och flyr in i byggnaden? Du motsäger dig själv hela tiden.
Allt du säger går enkelt att överbevisa, sluta lev i illusionen om att det var icensatt. Foliehatt.
Inget du säger har relevans, stövelslickare.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Klart det är det. Inom demokraterna är man överens om att vita är onda och att det är skönt och trevligt att knulla småbarn. Många inom republikanerna tycker också så, men det finns ändå de som är sunda. Alltså: alla inom demokraterna är satanister, men bara ungefär hälften av republikanerna är det.

Ja, republikaner är laglydiga hyggens folk. Det ligger liksom i generna, så fort man registrerar sig som republikan så blir man automatiskt ett helgon. Så måste det vara.
https://ibb.co/9r5gvrC
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Republikanska väljare ja, det kan jag tänka mig vilket är nog så illavarslande, men det är knappast lika stor andel bland republikanska politiker som stödjer angreppet.

Det är irrelevant vad dessa limmande politiker tycker och tänker... det är folket som har makten och passar de inte kan de dra åt helvete...
Citera
2021-01-08, 01:50
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratt42
Tyvärr så kommer han nog undan. Vad man än vill säga om Trump så är han fenomenalt duktig på att slingra sig ur sånt här.

Absolut.. men inte den här gången.

Högmod går före fall. Alltid. Hans liv av bedrägerier och systemmanipulation kommer att komma ikapp honom det här året. Skulle inte förvåna mig om han tar livet av sig i en cell om några år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratt42
"Go home, we love you"
https://youtu.be/2AeI6Mv0ALg?t=46

You can’t make this shit up. ”Han har aldrig sagt att han älskar dem” . ”Du är hjärntvättad” . ”Du är ett troll för att du beskriver verkligheten fel”.

Människors dumhet är häpnadsväckande.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Inget du säger har relevans, stövelslickare.

Svara på frågan istället för att slingra dig med barnsliga Ad Hominem-argument:
"Om nu polisen öppnade upp dörrarna, varför finns det då både bilder och videor där polisen blockerar demonstranter och flyr in i byggnaden? "
Senast redigerad av kato85 2021-01-08 kl. 01:53.
Citera
Medlem
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
LMAO, tror inte det räcker. Flertalet har hotat honom med allt och ingenting om han inte uppför sig. Eller bara den simpelt enkla anledningen att han fick sitt twitterkonto blockerat, han ÄLSKAR ju det, nu vill han inte riskera detta igen. "I know you're all disappointed, but our journey is only just beginning", var han tvungen att avsluta sitt tal med, vad nu det betyder.

Det betyder att patrioter i USA nu kommer att ta till de sista medel som återstår: våld. Jag har redan fått det bekräftat att patrioter i USA tänker bilda en underjordisk gerillaorganisation.
Citera
2021-01-08, 01:52
Medlem
Citat:
Yougov utförde en undersökning igår, där framgår det. Att du har svårt att tänka dig det beror på att du har svärt att tänka överhuvudtaget. Försök fatta att vanliga vita amerikaner är trött på valfusk och negerjävlar som våldtar och bränner ner städer.
Det gällde alltså republikanska väljare, inte politiker som nu tar allt större avstånd från Trump och hans foliehattsfantasier samt underminering av den amerikanska demokratin.
Citera
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Det betyder att patrioter i USA nu kommer att ta till de sista medel som återstår: våld. Jag har redan fått det bekräftat att patrioter i USA tänker bilda en underjordisk gerillaorganisation.
Har de sagt det till dig?
Citera
Medlem
kato85s avatar
Vad annat kan man vänta sig av de fredliga, lugna demonstranterna?

https://www.vgtv.no/video/210932/fotograf-angrepet-herregud
Citera
2021-01-08, 01:54
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:

Ja, varför skall de lita på politiker? Systemet håller på att kollapsa. De som finner sig hjälplösa och utan företrädare tar lagen i egna händer.
Citera
2021-01-08, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Detta var ingen statskupp dock.
Jag har tittat noga på flera videos från händelsen och de går ju mest omkring som turister. Så ser inte en statskupp ut.

Vad jag menade var ett försök att förstöra och destabilisera landet fler valet och få Trump att framstå som han tappat kontrollen.
Demokraterna stöder ju extremvänstern och njöt av BML och Antifas härjningar.

Hahahahahhahaahahahahhahahahahahhahahahahahahahahh ahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahaha hahhahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahahahahahah ahahahahahhahhhahahahahahahahaahhahahahahhahahahah ahahahaha

Vilken verklighet lever du i? Har du missat att samtliga folkvalda federala politiker var tvungna att evakueras, och att en person blev ihjälskjuten när hon var på väg att ta sig in till Mike Pence? Har du missat de tiotals inspelningar på usurpatorer som vevar med snuten inne i Kapitolium? Gå in på SVTnyheter, CNN, Le Monde, Fox News. Videorna och bilderna finns överallt.

Är du blind eller? Behöver jag posta det åt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in