Citat:
Är du helt slut?Ja vad är det inte filmen visar?
Att någon tvingar dom att bryta sig in?
Eller vad försöker du säga?
Tror du alla går omkring med tazer?😆
Sedan förstår jag inte riktigt vad BLM har med det här att göra mer än att slapphäntheten emot dom har gjort dessa Trump supporters lika galna också.
Tar vi area 51 så är inkräktarna i kraftigt underläge.
Vakterna är ju inte direkt pressade när de ska gripa ett par foliehatar när de själva är fler.
Ja jag håller med om att polisen är delaktiga i att situationen uppstod vilket jag har skrivit.
Men det föreligger alltid en risk att folk tar till dödligt våld när de känner sig pressade och har lagen på sin sida.
Jag menar tror du själv att vakten/polismannen som sköt kommer dömas för något?
Det är ju inte första gången folk skjuts av pressade poliser i USA och poliser som mördas eller skadas i tjänsten.
Åter igen du får skilja på USA och Sverige.
USA är ett mycket mer våldsamt land än vad Sverige är med 5 gånger högre mordfrekvens bara för att nämna något.
Att någon tvingar dom att bryta sig in?
Eller vad försöker du säga?
Tror du alla går omkring med tazer?😆
Sedan förstår jag inte riktigt vad BLM har med det här att göra mer än att slapphäntheten emot dom har gjort dessa Trump supporters lika galna också.
Tar vi area 51 så är inkräktarna i kraftigt underläge.
Vakterna är ju inte direkt pressade när de ska gripa ett par foliehatar när de själva är fler.
Ja jag håller med om att polisen är delaktiga i att situationen uppstod vilket jag har skrivit.
Men det föreligger alltid en risk att folk tar till dödligt våld när de känner sig pressade och har lagen på sin sida.
Jag menar tror du själv att vakten/polismannen som sköt kommer dömas för något?
Det är ju inte första gången folk skjuts av pressade poliser i USA och poliser som mördas eller skadas i tjänsten.
Åter igen du får skilja på USA och Sverige.
USA är ett mycket mer våldsamt land än vad Sverige är med 5 gånger högre mordfrekvens bara för att nämna något.
BLM mm exemplen påvisar likasom att bara en person sköts påvisar bortom allt tvivel att det fanns ingen panik och ingen rimlig orsak till den summariska avrättningen din samvetslösa empatistörda hyena
Fan gör du dig till för
kräks
Citat:
Inget du säger har relevans, stövelslickare.
Om nu polisen öppnade upp dörrarna, varför finns det då både bilder och videor där polisen blockerar demonstranter och flyr in i byggnaden? Du motsäger dig själv hela tiden.
Allt du säger går enkelt att överbevisa, sluta lev i illusionen om att det var icensatt. Foliehatt.
Allt du säger går enkelt att överbevisa, sluta lev i illusionen om att det var icensatt. Foliehatt.
. ”Du är hjärntvättad”