Citat:
Ursprungligen postat av
Gold94
Vad är egentligen skillnaden? En sinnessjuk förstår vad han gör men skiter i det eftersom den sinnessjuka saknar empati och förståelse för andra människo, det tycker jag är en allvarlig svaghet.
Tycker inte du det så ska du fan sitta i ett vanligt fängelse på livstid och få lika mycket stryk och skit som du gett andra!! Inga gillar såna som dig som skryter om att du är sinnessjuk och inte sinnessvag FÖR DET ÄR PRECIS DET DU ÄR MEN DU FÖRSTÅR INTE DET, DÄRFÖR HAMNAR DU PÅ RÄTTSPSYK OCH INTE I ETT FÄNGELSE, FATTA DET "DU SOM FÖRSTÅR VAD DU GÖR!" Du är ju förfan den värsta sorten som aldrig någonsin borde ha blivit född!!!
Lilla vän du vet att det finns saker som hjälper tex medicin och jag är aldrig dömd för ett våldsbrott jag skryter inte det va svaret på en direkt fråga
Jag är ledsen för allt jag ställt till med men har nu en medicinering som hjälper mig jag har aldrig skadat någon annan en mig själv och tog tillvara på vården och medicineringen jag fick och har idag inga psykiska problem men slutar jag få medicinen så får jag psykos igen och då blir det tokigt man släpps inte från rättspsyk om man inte anses behandlad
Du borde förövrigt ta din egen medicin och lugna ner dig det är inte bra för hälsan att vara arg
Jag lever ett ordnat liv idag och har inga planer på att göra nått annat men jag har gjort fel innan och tog mitt straff och gjorde nått av det