2021-01-07, 10:20
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
med andra ord så snackar du bara massa skit då? hörsägnen och massa annat trams som du anklagar folk för i tråden som pratar om valfusk vad otippat

Haha ok, du kan låtsas som att BLM hade fått storma kongressen på samma sätt. Du kommer dock inte undan denna bild https://pbs.twimg.com/media/ErEzwkYW8AI72RD?format=jpg&name=medium
Citera
2021-01-07, 10:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jaså? jag har då missat att han spridit det... aja!

Du fick även bilderna som togs på kvinnan som säger åt dem att lämna samma kvinna sitter med där.

https://media.thedonald.win/post/bX8HczZ6.png

Vilken kvinna är det menar du? Om det är en demokrat som ställt upp i val så bör hon omedelbart anmälas!
Citera
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Tror du på allvar att alla de 60-talet domstolar som avfärdat Trump-teamets stämningar är mutade och hotade? Flera av dem är tillsatta av Trump och andra GOP:are.
Sluta med lögnerna! Det finns inget systematiskt valfusk!
Rödingar ljuger. Det kommer med deras dna. Det innebär att rödingar fuskar vid val. Bara att se i Sverige, där de slänger SD röstsedlar. Så fungerar rödingar. Rödingar skapar sina egna lagar, därför är det givet att rödingar har fuskat.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Bevis på kvinnan var en galning, tur hon dog

https://vidmax.com/video/200824-here-is-a-twitter-video-by-ashli-babbitt-the-air-force-vet-shot-and-killed-by-dc-police

Psykopatisk o uppenbar säkerhetsrisk
Citera
2021-01-07, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Givetvis allvarligare att storma en hårt arbetande privatpersons butik än den korrupta elitens boning.
Skulle du tycka att det är värre om någon krossar en ruta och stjäl en jacka från H&M eller om någon krossar en ruta på riksdagen medan det är kaos och hotfull stämning och försöker påverka ett val?
Citera
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Du har hävdat att det är terrorism för att politiker flydde. Det flyr politiker var och varannan dag från "ungdomsgäng". Är det terrorism?

Vad anser du vara terrorism då? Om ingen dör är det inte terrorism då eller? I så fall så ryker ju självmordsbombaren på Drottninggatan...
Citera
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Hon ser mer ut att vara 35 enligt mig. Men det är obekräftade uppgifter oavsett.
Sällan imponeras jag av mig själv, men tydligen är jag en jävel på att gissa ålder.

Citat:
Ashli Babbit, som blev 35 år gammal, var en stark anhängare av president Trump och hade nyligen twittrat om sitt stöd.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kR8xBB/trumpsupportern-ashli-babbit-skots-till-dods-under-kravallerna
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vilken kvinna är det menar du? Om det är en demokrat som ställt upp i val så bör hon omedelbart anmälas!

Jag kommer inte ihåg namnet på henne sa jag till dig förut... men det står i tråden om du nu är så intresserad så får du väl leta fram namnet på henne själv... allt står i tråden
Citera
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Definitivt en skyddsvakt. Militär personal.

Ok. Kan man se det?
Citera
2021-01-07, 10:23
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Haha ok, du kan låtsas som att BLM hade fått storma kongressen på samma sätt. Du kommer dock inte undan denna bild https://pbs.twimg.com/media/ErEzwkYW8AI72RD?format=jpg&name=medium

Den där bilden säger inte ett dugg mer än att det står vakter där jaha och?

Men du har alltså inget att komma med mer än den där bilden? du hittar alltså bara på och sprider fake news gött!
Citera
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Vad anser du vara terrorism då? Om ingen dör är det inte terrorism då eller? I så fall så ryker ju självmordsbombaren på Drottninggatan...
Vad jag anser spelar ingen roll. Ni hävdar att det är terrorism när politiker flyr i ena fallet. Men när det är människor på er sida som gör samma sak, så är det inte terrorism. Det är hyckleri och det är liksom kännetecknet för rödingar. Lögn och patrask.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Fantastiskt hur man kan vinkla fakta. Sanningen är att dörren och korridoren var barrikaderad. Kvinnan stod inte bakom dörren utan hade klättrat upp och stod på huk mitt i fönsteröppningen i dörren, beredd att hoppa in i den barrikaderade delen där polis och vakter hade sitt yttersta skydd för kongressledamöterna som de var satta att skydda mot terroristerna. De sköt henne för att hon inte skulle komma in i den avspärrade delen. Det borde hon ha förstått med sin militära bakgrund.

Fakta? Du ser inte fakta om du så blir skriven på näsan med dito. Den bristande förmågan har du visat under åren i en mängd trådar. Vik hädan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in