2021-01-07, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Jag är smart. Vet dock fan inte vart jag ska placera dig.

Du verkar inte riktigt komma med nåt vettigt iaf

Då kan du börja med att bevisa din begåvning genom att svara på min fråga istället för att fegt ducka för den.
Citera
2021-01-07, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Narrativ??
Jag förstår att hans tweet plockas bort sett till kvällens händelser?
Dårarna han ju tolka hans tweets som uppmaningar till fortsatt upplopp
Ja precis. Han är fan totalt psykossjuk.

Jisses, om hans syster skriver en bok där mannen är galen, ja då är han galen. Det får bli poliseskort till sin håla den 20. För han kommer inte lämna självmant så galen som han är.
Citera
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Det du skriver är uppenbarligen fel.
Flera tunga Reps stödjer inte detta. T.ex. hans VP som han slängde under bussen idag när han upprepade gånger påstod att det var upp till Pence att hindra att Biden blev president idag (annars är han en förrädare).

Pratar om trumps anhängare i hela USA. Inte politiker
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Ett privat bolag som bland annat svenska skattebetalare finansierar.
Du väljer själv om du vill köpa aktier i det. Facebook som företag har faciliteter här. De för in amerikanska pengar in i svenska systemet. Jag hatar fucking Facebook, men de är inte skattefinansierade av svenska staten!
Citera
Medlem
Herzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Flera hundratusen var de i alla fall inte på tv-bilderna och alla de filmer som visas på youtube. Och NEJ man får inte storma parlamentsbyggnaden, inte ens om Donald Trump säger åt en att göra det.

Jo det får man. Det kallas civil olydnad. Enligt USAs konstitutionen så har folket ett ansvar att göra motstånd mot inhemska förrädare. De har all rätt att storma kapitoliet för att protestera. Det är deras demokratiska rättighet.

Om så många person stormar kapitoliet är inte det bevis på att de är missnöjda med politiken som förs? Får man inte motsätta sig det eller?? Demokraterna gjorde detta när Kavanaugh skulle sväras in.

Om Biden blir president så är folket bokstavligen talat skyldiga att ta till med våld (väpnad revolution) för att dränera träsket .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybridvarantant
Det finns en spekulation i tråden om att den skjutna kvinnan skulle ha detta twitter-konto:

https://twitter.com/christina_bobb

Det kan man nu avfärda, kontot retweetade något för 50 min sedan.

Läste att hon hette Roberta Paulsen. Kan inte bekräfta detta däremot
Citera
Bannlyst
Kvinnan som sköts ihjäl Ashley Babb någonting, lyssnar och skriver samtidigt sorry. Veteran 14 år i militären.

Fyra turer. Mamma och gift.
Citera
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
och allt detta hade kunnat undvikas om man hade gjort en audit på rösterna men istället har man alltså valt att polarisera USA så till den grad att Capitol blir stormat... och människor dör.

Jag säger bara lycka till till demokraterna.

Fanns inget sätt att undvika det här med mindre än att kröna kejsar Trump. Det är han och konspirationshögern som är de som polariserar USA.
Citera
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det var nödvändigt för att kunna svartmåla Trump maximalt.
Men lägg ner , han skrev ju betydligt mer än det
Saker som kan uppvigla till mer våld.
Citera
2021-01-07, 02:07
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Det är nu bekräftat att Antifa-busar infiltrerat folkmassan och låtsats varit "pro-Trump" demoinstranter, men gjort det i syfte att starta bråk:

https://www.thegatewaypundit.com/2021/01/breaking-report-former-fbi-agent-ground-us-capitol-says-least-one-bus-load-antifa-thugs-infiltrated- trump-demonstration

Wow! Och samma höga kvalitet på bevisen som valfusket som alla domstolar tog på allvar!

Jag tycker att du ska bege dig till MAGA-twitter och berätta för alla de stolta MAGAtardsen att detta minsann inte är patrioter, det är Antifa som gör allt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Du bryr dig mer om korrupta politiker som förråder sitt eget folk än en tjej som blir avrättad av en grisvakt? Det fanns knappt en god själ därinne, de vill folket illa. Pence och framförallt McConell visade sina rätta jag, folkets fiender har inte gjort sig förtjänta av beskydd. Låter som att DU är duktigt indoktrinerad, en god medlöpare och duktig hund som sitter fint när makten knäpper med fingrarna. Du tillhör den typen som VILL leva i ett Östtyskland eller Sovjetunionen.

Haha, jag är den indoktrinerade när det är du som stödjer att demokratiskt tillsatta politiker borde dödas.

Du är inte så lite förvirrad du, lille vän.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Jo det får man. Det kallas civil olydnad. Enligt USAs konstitutionen så har folket ett ansvar att göra motstånd mot inhemska förrädare. De har all rätt att storma kapitoliet för att protestera. Det är deras demokratiska rättighet.

Om så många person stormar kapitoliet är inte det bevis på att de är missnöjda med politiken som förs? Får man inte motsätta sig det eller?? Demokraterna gjorde detta när Kavanaugh skulle sväras in.

Om Biden blir president så är folket bokstavligen talat skyldiga att ta till med våld (väpnad revolution) för att dränera träsket .

Du har så fel att det är löjeväckande. De har tydliga federala lagar mot våldsamma protester och varje stat har rätt att åtala sina invånare för brott av den typen även när de begås i en annan stat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in