2021-01-07, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PulladSork
Vilken trams. Det finns inte en enda video där någon ses gå beväpnad. Är sanningen inte kraftig nog för att understödja dina argument?

Om jag har fel, länka gärna sådana klipp.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-52496514
Citera
Medlem
Emma18s avatar
I teorin bör samtliga personer som bröt sig in i byggnaden kunna åtalas för mord. Lagarna i USA säger att om man begår ett brott och någon i samband med det dör, så kan man åtalas för mord även om det inte var en själv som dödade personen. Så kallat "felony murder". Nu kommer det säkerligen inte ske, utan det kommer på sin höjd vara åtal för "trespassing" och "destruction of property", men i teorin skulle det kunna hända.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Den federala domstolsbyggnaden i Portland attackerades dagligen under 2020 och alla gripna blev omgående släppta utan åtal.
Är det detta fall du menar där 7 personer verkar ha blivit åtalade?
https://www.cbsnews.com/news/portland-protesters-face-federal-charges-for-defacing-hatfield-courthouse-assaulting-officers/
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Eller så är hon så långt gången i sin demens att hon inte minns sitt lösenord och har ställt in den på att jämt vara på (mer sannolik förklaring än någon djälva photoshop).

Ja för den där bilden såg då fan e mig inte photoshoppad ut...
Citera
Medlem
GreyForests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Seriöst, en person håller på att ta sig in i kongressen? Jag är förvånad att de inte sköt fler.. Skrämmande, naturligtvis, men man ser massor av bilder på Reddit och Twitter med poliser som tar seflies med demonstranterna, massor. Var det majoritet svarta i gruppen hade de mer eller mindre mejats redan på trappan till Capitolium, det är min uppfattning. USA är inte som här och ni mammas tangentbordsriddare skulle heller inte komma undan med skit där.
Hade svarta ur BLM/Antifa gjort något liknande hade förstörelsen varit total. Tvärtemot vad du antyder så står etablissemanget bakom dessa grupper, massmedia, big tech etc. de vet att de inte utgör något reellt hot mot deras makt, utan används istället som ett verktyg för att skapa kaos. Det är därför det korrupta systemet i USA och resterande västvärlden hetsar mot vita och vill göra vita till minoritet överallt. Angående poliserna ute i fält så tror jag många sympatiserar med demonstranterna, förhoppningsvis ställer sig polis och militär på folkets sida mot den judiska världsordningen och dess allt mer desperata försök att kuva oss. Trump har dock (hittills) inte utmanat den judiska världsfinansen, men även om Trump är och förblir kontrollerad så finns det ändå god potential till att en verklig oppositionell rörelse kan komma att växa fram ur det missnöje som råder i Amerika nu, och i övriga väst vad det beträffar.
Senast redigerad av GreyForest 2021-01-07 kl. 01:34.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Jag tog bara toppen av isberget. Plussa på månader av upplopp .. räcker det, din ohedetliga fitta?

Ahh, berätta då när Antifa och BLM bröt sig in till landets högsta ledare.
Eller så får du erkänna att du silar mygg och sväljer kameler.
Citera
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Väldigt

Pences, inte Pence.

Pence

Vi är i Sverige. Vi böjer inte orden likadant som i engelskan.
"S"et är redan där.
Mats bil. Inte Matses bil
Citera
Medlem
hybridvarantants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Kan vara den sämsta photoshoppen jag har sett. Pelosi befann sig inne på golvet mitt i en session när evakueringen skedde och hade såklart låst sin dator innan hon gick dit flera timmar tidigare. Säkerligen blir den dessutom automatiskt låst efter 15 minuter eller nåt sånt.

Bra observation. Jag köpte bilden rakt av utan att tänka efter.
Citera
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankhelvete
Såg inte en enda redneck med vapen där ?

Exakt

Såg mest smala snubbar med skater-byxor och ryggsäckar.

Såg också flera svarta där

Så det är knappast några större mängder vita nazister där
Citera
Medlem
Citat:
För att understryka vidden av hur oansvarig Nancy Pelosi är, hon lämnade sin e-postläsare HELT ÖPPEN när hon flydde byggnaden! Hon hade kunnat låsa mailen på en nanosekund innan hon stack, men nej då, och nu är hennes mail läst av utomstående som fotat och dokumenterat hennes mhemliga mail!

https://www.thegatewaypundit.com/2021/01/breaking-patriots-inside-nancy-pelosis-office-emails-open-screen

Är du snygg eller? Skulle vilja se dig göra samma sak när shit is hitting the fan.
En sak är klart är att du inte har någon erfarenhet av ansvar. Troligen ett barn eller en minion.
De som tog bilderna kommer bli dömda för spioneri.
Citera
Medlem
Citat:
Vadå "extremister"? Fanns inga extremister där över huvudtaget, bara brydda och bekymmrade medborgare som förfasas över att se hur politruckerna utholkar det som ska kallas "demokrati" och stjäl val efter val, i synhethet efter valstölden i Georgia!

Buhu, alla politiker är av samma korn, kan svamla om allt möjligt men tänker bara på sig själv och deras karriär främst. Politiker ska finnas för folket, göra det som är bäst för folket. Fast nu i detta fall så har ju tyvärr folket tappat all vett som finns, när man inte längre tror på någon fakta utan avisar allt med "fake news" då är man en sann idiot. Världen har blivit ett större rövhål än det någonsin tidigare varit.

Man kan inte bara förneka allt och bestämma själv vad som gäller, fakta är det viktigaste vi har. Nu ska man ifrågasätta allt, vilket gör att de stora orättvisorna inte längre lyfts fram. Inget tas på allvar längre.
Senast redigerad av aboutblanci 2021-01-07 kl. 01:35.
Citera
2021-01-07, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Du har just beskrivit det ditt fån

Ja just, krossade skyltfönster = dödsstraff.

Glömde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in